eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از بر پا
سطوح پیروزی 🔺یک سطح پیروزی آنچه در میدان رخ داد که دشمن را وادار کرد برای رسیدن به این تفاهم دست و پا بزند. رهبری تحقق این تفاهمنامه را ناشی از "استیصال" دشمن میداند. به این فکر کنیم که تفاهم را محصول "استیصال" دشمن میدانیم یا "تدبیر و فریب". دشمن به اضطرار این تفاهمنامه را پذیرفته یا به محاسبه و انتخاب. تحلیلهایمان خیلی عوض خواهد شد. 🔺پیروزی ما در خارج و در میدان چگونه است؟ رهبری در این باره میگوید: "امروز طلیعه‌ برآمدن جمهوری اسلامی به‌عنوان یک قدرت بزرگ و قرار گرفتن استکبار در سراشیبی ضعف، مقابل چشم همگان آشکار شده است." دقت کنیم که آنچه تا امروز روی زمین داریم دقیقا چیست. کسانی که احساس شکست میکنند، ببینند چرا چنین حالی دارند و آیا حالشان درباره میدان با حال رهبری یکی است یا نه. 🔺سطح دیگر پیروزی خود تفاهمنامه است. تفاهمنامه ولو رهبری عزیز درباره آن علی الاصول نظر دیگری دارند، سطحی از پیروزی را دارد. ببینید خطا بودن یک تفاهمنامه چند معنا میتواند داشته باشد، یک معنایش آن است که بالکل دارایی میدان شما را از شما میگیرد، یک معنایش این است که نمیتواند همه حق و حقوقتان را از دشمن تصاحب کند، یعنی باعث شود شما در سود ضرر کنید. یک معنایش میتواند این باشد که دست دشمن را برای فریبهای بعدی باز کند و نیاز به هوشمندی و تعهد بسیار بالای شما داشته باشد که به متن بعلاوه شود که مانع شود. اینکه این متن بیست و پنج بار (به قول زاکانی) بین شعام و رهبری رفت و برگشت کرده و در نهایت رهبری مجوز داده (و این یعنی تصریح به اینکه به من اجبار و تحمیل نشده) نشان میدهد همین متن کفی از خواسته های ما را تامین میکند و چیزی بالاتر از متوسط است. همین متن خیلی ها را در کل دنیا نسبت به پیروزی ایران و شکست دشمن متعحب کرده. 🔺سطح دیگر پیروزی آن است که در "متن مجوز رهبری" رخ داده، رهبری به صراحت در متن مجوز خود معتقد است، "این متن بعلاوه تعهد مسوولین دلسوز ما بهتر از نظر علی الاصول ایشان است" خوب دقت کنید. اگر معتقد باشیم طبق صراحت خود ایشان و بیان مقتدرانه شان در متن نظر آقایان به ایشان تحمیل نشده و خود ایشان بدون تحمیل این انتخاب را کرده، معنایش این است که انتخاب "این متن بعلاوه اعتماد بر تعهدات مسوولین و نظارت و مطالبه مردمی" حتما بهتر از آن "نظر علی الاصول" خودشان بوده. چرا؟ چون تمام قدرت خواص و عوام کشور را پای کار مذاکره میآورد. این یک اتفاق فوق العاده در تاریخ کشور است. همه ایران با تمام توان وارد فشار به دشمن در دیپلماسی میشود. این انتخاب عجیب و عمیق و فوق العاده ناشی از اعتماد حداکثری ایشان به خواص و مسوولین و هم عموم مردم است. او میخواهد این پیروزی چشمگیر در دوران دیپلماسی به دست همه با حداکثر تلاش به دست آید. این یعنی ایشان تمام توان مسوولین و مردم را جمع زده و متمرکز کرده روی این مرحله از جنگ. عجب رهبری هوشمندانه و جسورانه ای. @ali_mahdiyan
📝 توضیح درباره گزیده‌متن منتشرشده از پیام ۲۸ خرداد رهبر معظّم انقلاب 🗒 در یکی از گزیده‌های متنیِ منتشرشده در این رسانه از پیام ۲۸ خرداد ۱۴۰۵ رهبر انقلاب اسلامی درباره تفاهم‌نامه رئیس‌جمهوران ایران و امریکا، عبارتی در قلاب اضافه شده بود که در متن اصلی نبوده و صرفاً با هدف گویاسازی و تسهیل فهم مخاطب افزوده شده بود که به دلیل امکان ایجاد برداشت نادرست، از خروجی‌های این رسانه حذف می‌شود. ✏️ ضمن پوزش از مخاطبان محترم به اطلاع می‌رساند این توضیح صرفاً ناظر به نحوه تنظیم و انتشار متن است و دلالتی بر تأیید یا رد هرگونه برداشتی درباره اصل موضوع مورد اشاره ندارد. 📲 @rahbar_enghelab_ir
هدایت شده از 🏴آگاهانه🏴
7.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌️ببینید چیزی که سالها به ما گفتن قطعنامه رو به امام تحمیل کردن هم دروغ بوده ‼️ 🚫علی الاصول امام همون زمان نظر دیگری داشتند و تعبیر رو بکار بردن اما شرایط اقتصادی مملکت باعث‌ شده امام خود تدبیر کنند تا جنگ اینگونه تمام بشه پس میشه خود ولی ناراحت باشه از کاری اما برای شرایط خاص کشور تدبیری کنه تا جنگ بشکل دیگری اداره بشه یا تموم بشه 🇮🇷 @agahanee 🇮🇷
هدایت شده از | عهد بیان |
‌ ❗️باید به این سؤال فکر کنیم! قائد حکیم امت «دام‌ظله» فرمودند: «مراقبت از گوشهایمان که پنجره مغز و قلب است در مقابل رسانه‌های تحت حمایت دشمن یا همسوی با ایشان امری لازم است.» رسانه‌یِ همسوی با دشمن، ضرورتاً تحت حمایت دشمن نخواهد بود و حتی ممکن است ناخواسته در مسیر خواستِ دشمن قرار گرفته باشد؛ اما مهم اینست: همچنان که مراقبت و ترجیحاً دوری از رسانه‌های دشمن ضروری و لازم است، از نزدیک شدن به خواسته‌یِ رسانه‌هایِ همسوی دشمن نیز باید مراقبت و ترجیحاً از آن دوری کرد. لذا سؤال خوب و بلکه لازمی‌ست که باید بدون نگاه جناحی و سطحی به آن فکر کنیم و مطابق پاسخ، عمل کنیم: ویژگی‌هایِ رسانه‌ی همسوی با دشمن چیست؟! پاسخ که روشن شود، وظیفه روشن‌تر خواهد شد؛ پس باید طبق آن تصمیم گرفت و عمل کرد! @Ahde_baian