eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
🟩 مصادره به مطلوب توضیح رسانه ی دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی از سوی حجت الاسلام جناب نبویان!! 🟢 گویا برادرمان جناب نبویان با وجود کار بُهت آورشان روی آنتن زنده نمی خواهند از روش نادرست ایجاد شبهه در صفوف واحد ملّت کناره گیری کنند ؛ ایشان به جز اصرار بر روش غلط خود پس از آن اقدام در رسانه ملی اما باز هم از توضیحِ نگارشیِ رسانه ی وزین رهبر حکیم انقلاب اسلامی و عذرخواهی این رسانه ، چنین تلقی ای ایجاد کرده است که پس حرف خودش ( یعنی آقای نبویان ) درست است ! 🔻اولا اضافه شدن متن داخل قلاب [....] از سوی رسانه ی دفتر معظم له از نظر بنده که بیش از بیست سال است با رسانه آشنا هستم برای تغییر که نه ، بلکه برای تفسیر بیان حضرت آقا دالّ بر ارزشگذاریِ اثبات تفاهم نامه نبوده است ، ولایتِ فقیه پاسدارِ ظرفیت و سعه ی وجودی ملتِ بعثت یافته است و معلوم است تفاهم نامه ی پیش روی با این جنایتکار در تراز خواست ذاتی و آرمانیِ امام و امت نبوده است؛ گو اینکه عذرخواهی رسانه معظم له را هم عین خردمندی می دانم چون تصورش موجب تصدیق بوده است که تراز نظام امامت_ امت با برخی از ملاحظات همراه شده و صد البته در عین حال امام و امت با دقت بر سرنوشتِ تفاهم نامه و تعهدات دشمنِ بدعهد و جنایتکار بصورت حداکثری و بی لکنت زبان نظارت خواهند کرد 🔻ثانیا اینکه برخی چنین وانمود کردند که معظم له در پیام پربرکت و درخشان شان در باره مطلق مذاکرات یا مطلق تفاهم نامه فرمایش کردند ؛ بنظر شخصی من و فهم بنده از تفسیر بین سطرهای نامه چنین مستفاد نشده و نمی شود 🔻ثالثا اما اگر جناب نبویان می خواهند در سپهر عمومی چنین وانمود کنند که پس امور مربوط به تفاهم نامه و مذاکرات جاری فاقد سیاستگذاری های ابلاغی از سوی رهبر حکیم انقلاب بوده و نهایتا خودسرانه و دور زدن آقاست این وانمود سازی دوباره نوعی ظلم مضاعف به ولی فقیهِ حکیم و رشید است زیرا بدون وجود سیاست های اجراییِ متنوع و مربوط به حوزه های مختلف در امر مذاکرات که با تفهیم ها و تدریس ها به دشمنان پشت میز مذاکره همراه است اگر از سوی مرکز اطمینان بخش ایران و نظام ( ولایت فقیه ) مورد هدایت واقع نشده باشد اساسا آن گفتگوها نامشروع خواهند بود و تصور این حرف هم موجب تصدیق است ⛔️ در پایان اما توصیه من به برادر انقلابی ام دکتر نبویان این است که به جای چنین وانمود سازی ها و مصادره به مطلوب از توضیحِ نگارشیِ رسانه ی امین دفتر رهبر انقلاب، از کار غیر اخلاقی و ضد امنیتیِ خودشان در خوانش غیر قانونی و ناقصِ اسناد بکلی سرّیِ منتسب به امامِ امت در آنتن رسانه ملّی که می تواند حامل فتنه های بزرگی شود عذرخواهی کنند؛ زیرا بعد از دستور کار ملّیِ ابلاغی امامِ امت از طریق نامه مبارک معظم له کسی به خصوص اگر مدعی تبعیت از ولی فقیه باشد حق نداشته و ندارد به زیر این میز ملّی بزند ؛ 🔸️اگر دوباره مضمون گرانسنگ برخی از فرازهای زیارتِ مقدس جامعه کبیره را مرور کنیم متوجه می شویم که عقب ماندن و جلو زدن از امام؛ توآمان ناپسند شمرده شده و ما باید سرباز و همراه امام باشیم ؛ مآموم که نباید از امام جلو بزند! 🔺️مجتبی زارعی؛ عضو کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی 🔹ایتا: https://eitaa.com/Dr_Zareii_Siasatefetrat ✔️ارتباط با ادمین👇 @drzareiadmin 🔹کانال بله: ble.ir/mojtabazareii_50
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آیا می‌شود به سخنانی اخیر رییس جمهور نقد داشت اما او را متهم به خیانت نکرد؟! بله! من این پیام کوتاه و همدلانه‌ی حجةالاسلام حاجی صادقی نماینده‌ی فاضل و انقلابی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را معرفی می‌کنم!
🔰مرندی: ایران قصد خرید کالاهای کشاورزی آمریکایی را ندارد و دیروز هیچ بحثی در مورد آمدن بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران صورت نگرفت. تبلیغات غربی را نادیده بگیرید. 🔹Iran is not planning to purchase US agricultural goods, and there were no discussions yesterday regarding IAEA inspectors coming to Iran. Ignore Western propaganda.
🟥 به نمایندگان محترم و دلسوز شهرستان ها ! در تئاتر و نمایش تصرف مجلس برای روز یکشنبه شرکت نکنید ؛ این حزب به قاب عکس اردوکشی خیابانی نمایندگان برای پیروزی در انتخابات شورای شهر تهران نیاز دارد؛ این فراخوان یک سرمایه گذاری است! 🔻تهران و ما ادرائک تهران ! عزیزان ! ۳۴ سال است در تهران زندگی می کنم ؛ مردمش بیست ، غیور ، انقلاب ساز و حماسه ساز هستند ؛ اما برخی باندها و حزب هایش فرصت سوز و تفرقه انداز و خرابکار ! 🔻می دانم در فشار هستید ؛ برخی از شما نمایندگان به خود من گفتید؛ شاهد هم دارم که بخاطر ارعاب و فشار سرکرده ی فراخوان و ستاد پیامکی اش برای تصرف مجلس در روز یکشنبه در فشار هستید و... ⛔️ یادتونه که یکی از نمایندگان مردمی و محترم شمال کشور در صحن مجلس مدام به شوخی و جدی به بهانه سباسی کاری برخی نمایندگان تهران می گفت و می گوید : ای نمایندگان بی درد تهران !!!!؟ ....حالا همون وقته ! وقتِ فراخوان تصرف مجلس از طرف این حزب سه _ چهار نفره ی تهرانی که سودای فتح انتخابات شورای شهر تهران را با عکس برداری از شما نمایندگانِ شریف شهرستان ها مقابل مجلس را در سر می پروراند ! 📌 آیا بین شما و ما کسی هست که مخالف باز گشایی صحن علنی باشد ؟! هرگز ! پس ؛ پشت صحنه را مراقبت کنید این فراخوان یک سرمایه گذاری است ! 🔺️مجتبی زارعی؛ عضو کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی 🔹ایتا: https://eitaa.com/Dr_Zareii_Siasatefetrat ✔️ارتباط با ادمین👇 @drzareiadmin 🔹کانال بله: ble.ir/mojtabazareii_50
ایران رسماً اعلام کرد: به بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اجازه نخواهیم داد از تأسیسات هسته‌ای که در جنگ آسیب دیده‌اند بازدید کنند.
هدایت شده از  علی مقدم
عمریست نشستیم سر خوان ابالفضل دل یکسره بستیم به احسان ابالفضل دنیا به کراماتش و عقبا به شفاعت در هر دو سراییم سر خوان ابالفضل هر گردش خورشید به فرمان علی و هر گردش ماه است به فرمان ابالفضل آنقدر که از روضه او معجزه دیدیم ما را بنویسید مسلمان ابالفضل پیش احدی دست طلب باز نکردیم بستیم فقط دست به دامان ابالفضل بر منصب شاهی نکند میل و نگاهی هر کس که شد از خیل غلامان ابالفضل ما در چه شماریم؟! که جانان دو عالم در کرببلا گفت: به قربان ابالفضل با تیغ نگاهش برود در دل میدان صف می شکند لشکر مژگان ابالفضل جان ها به فدای لب عطشان حسین و جان ها به فدای لب عطشان ابالفضل صد شکر که زیر علم مقتدر اوست جمهوری اسلامی ایران اباالفضل 🆔 @sheikh_ali_moghaddam
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ کریس مورفی:جنگ را باختیم و برای بازگشایی تنگهٔ هرمز باید پول هنگفتی به ایران بپردازیم ‌«سناتور کریس مورفی»سیاستمدار مطرح آمریکایی: واقعیت این است که این تحریم‌ها برای همیشه برداشته شده‌اند و تمام اهرمی که می‌توانستیم برای توافق هسته‌ای استفاده کنیم را از دست داده‌ایم. ‌از نظر تئوری، اعمال مجدد تحریم‌های نفت ایران پس از ۶۰ روز یک اهرم است، اما آنها می‌دانند ایران چه خواهد کرد، دوباره تنگه را خواهد بست.
احسنت 👌✊✊✊
امان از برخی جوانان مومن انقلابی. رهبر انقلاب فرمود: 🔎 مروری بر ۷ شرط گفته شده در تفاهم‌نامه اسلام‌آباد 🖼 در انتظار تحقق شروط 🗯 رهبر انقلاب: از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود. ولی فقیه وظیفه را مشخص کرد. اما برخی -تأکید می‌کنم برخی- از عزیزان و دلسوزان که ادعای ولایت‌مداری دارند پویش بازگشت به نظر ولی‌فقیه راه انداخته‌اند. برادر من خواهر من رهبر انقلاب با جمله «بنده علی الاصول نظر دیگری داشتم» نشان دادند که با هیچ کسی تعارف ندارند و به صراحت حرف خود را می‌زنند. با این وجود، نفرمودند نظر من باید محقق شود. بلکه فرمودند ما منتظر تحقق شروط گفته شده خواهیم بود. آن وقت شما پویش بازگشت به نظر ولی‌فقیه راه انداخته‌ای؟! این کجایش ولایت مداری است؟! می‌بینید چقدر قضیه پیچیده است! با تمرد از امر ولی‌فقیه مبنی بر انتظار تحقق شروط گفته شده، به دنبال بازگشت به نظر ولی‌فقیه هستند. ✍ حجةالاسلام ملایی
هدایت شده از  بلاغ
تصویری از مشتِ گره‌کرده شهید تنگسیری در لحظه شهادت استوری فرزند شهید تنگسیری در شب تاسوعای حسینی ▫️تصویرنامه @Ballaagh
هدایت شده از محمدباقر قالیباف
4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📍باید حول محور ولایت وحدت داشته باشیم| باید بدانیم فصل‌الخطاب، کلام و دستور رهبری است 🔖رئیس هیأت مذاکره‌کننده ایران در پرواز بازگشت از مذاکرات چهارجانبه سوئیس: 📌انتقاد و آگاهی، حق همه مردم است. البته چون در جنگ هستیم، اگر بخواهیم همه‌چیز را بگوییم تا مردم آگاه شوند، به همان میزان دشمن نیز از اسرار ما آگاه می‌شود. بنابراین ناگزیریم، نه از سر بی‌اعتمادی به مردم، بلکه به‌خاطر اینکه دشمن سوءاستفاده نکند، بسیاری از موارد را توضیح ندهیم. 📌همه تحت فرامین رهبری هستیم و باید از هرگونه حاشیه‌سازی جلوگیری کنیم. ما دشمن واحد داریم و باید حول محور ولایت وحدت داشته باشیم؛ نه وحدت بر سر مواردی که خودمان می‌پسندیم. وحدت، فرمان رهبری است؛ چه در جنگ، چه در صلح، چه در مذاکره و چه در حوزه فرهنگی. باید بدانیم فصل‌الخطاب، کلام و دستور رهبری است. 📮 پایگاه اطلاع‌رسانی محمدباقر قالیباف ▫️ @Ghalibaf 🔗 Ghalibaf.ir
هدایت شده از وحید یامین پور
گفت: برخی از مردم معتقدند «علی الاصول نظر دیگری داشتم» یعنی نباید آتش‌بس را می‌پذیرفتیم و باید همواره جنگ را ادامه می‌دادیم. گفتم: ایشان صلاح ندانستند درباره‌ی «نظر دیگر» فعلا حرفی بزنند. ولی قاعدتاً نمی‌توان تصور کرد که ایشان یک جنگ بی‌پایان را در نظر داشته اند. چه بسا درباره‌ی زمان مذاکره یا کیفیت مذاکره یا طرف مذاکره یا مفاد مورد مذاکره نظر دیگری داشته اند. به هر حال فعلا یقینی نمی‌دانیم. گفت: الان که آشکار شده نظر دیگری داشتند باید در تجمعات فشار بیاوریم که مذاکرات رها بشود و به سرانجام نرسد؟ گفتم این که خلاف صریح نظر معظم‌له است. ایشان تحقق تعهدات را مطالبه کرده‌اند. بنابراین رفتار ما(در مطالبه و نظارت) باید در مسیر کمک به تحقق جمیع تعهدات طرف مقابل باشد نه شکست خوردن اصل آن. اینکه ایشان نامه‌ی خود را «بعد» از امضای یادداشت تفاهم منتشر کردند هم نشانه‌ایست که نمی‌خواستند جلوی آنرا بگیرند. گفت: ولی معلوم شد حضرات عضو شعام با ولایت زاویه دارند و در ولایت پذیری لنگ میزنند؛ حتی فرماندهان! گفتم: این‌را چطور می‌توان درباره‌ی همه احراز کرد؟ رأی اعضای شعام ازجمله فرماندهان در مرحله‌ی پایانی تنظیم یادداشت تفاهم بوده؛ ما از کجا می‌دانیم که در مراحل قبلی که احتمال دارد نظر متفاوت رهبری مربوط به آن مراحل باشد،‌ برخی از این اعضا هم‌نظر با ایشان بوده اند یا نه؟! حق نداریم به این راحتی درباره ولایتمداری که مقوله‌ای سخت و ذومراتب است براحتی مدیون شخصیتهایی بشویم که عمرشان را در راه اسلام و وطن صرف کرده‌اند. گفت: پس هدف ایشان از تصریح براینکه علی‌الاصول نظر دیگری داشتند و تعهد رئیس‌جمهور را علنی کردند،‌چه بود؟ گفتم: احتمالاً این تصریح اشاره‌ای به «خطای محاسباتی» برخی مسئولان و جلوگیری از خوشبینی افراطی نسبت به مذاکرات در میان آنهاست و پیام به آن طرف که گمان نکند مذاکره و توافق با آمریکا یک خواست جمعی و مورد نیاز جمهوری‌اسلامی است. رهبری با این پیام صریح، بر فاصله‌گذاری مبنایی و آرمانی و وجودی با آمریکا تاکید کردند و راه را برای احتمالات بعدی باز گذاشتند؛‌ هرچند به مصالحی و در مقطعی با آنها وارد مذاکره شده باشیم. @yaminpour