eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
احسنت 👌✊✊✊
امان از برخی جوانان مومن انقلابی. رهبر انقلاب فرمود: 🔎 مروری بر ۷ شرط گفته شده در تفاهم‌نامه اسلام‌آباد 🖼 در انتظار تحقق شروط 🗯 رهبر انقلاب: از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود. ولی فقیه وظیفه را مشخص کرد. اما برخی -تأکید می‌کنم برخی- از عزیزان و دلسوزان که ادعای ولایت‌مداری دارند پویش بازگشت به نظر ولی‌فقیه راه انداخته‌اند. برادر من خواهر من رهبر انقلاب با جمله «بنده علی الاصول نظر دیگری داشتم» نشان دادند که با هیچ کسی تعارف ندارند و به صراحت حرف خود را می‌زنند. با این وجود، نفرمودند نظر من باید محقق شود. بلکه فرمودند ما منتظر تحقق شروط گفته شده خواهیم بود. آن وقت شما پویش بازگشت به نظر ولی‌فقیه راه انداخته‌ای؟! این کجایش ولایت مداری است؟! می‌بینید چقدر قضیه پیچیده است! با تمرد از امر ولی‌فقیه مبنی بر انتظار تحقق شروط گفته شده، به دنبال بازگشت به نظر ولی‌فقیه هستند. ✍ حجةالاسلام ملایی
هدایت شده از  بلاغ
تصویری از مشتِ گره‌کرده شهید تنگسیری در لحظه شهادت استوری فرزند شهید تنگسیری در شب تاسوعای حسینی ▫️تصویرنامه @Ballaagh
هدایت شده از محمدباقر قالیباف
4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📍باید حول محور ولایت وحدت داشته باشیم| باید بدانیم فصل‌الخطاب، کلام و دستور رهبری است 🔖رئیس هیأت مذاکره‌کننده ایران در پرواز بازگشت از مذاکرات چهارجانبه سوئیس: 📌انتقاد و آگاهی، حق همه مردم است. البته چون در جنگ هستیم، اگر بخواهیم همه‌چیز را بگوییم تا مردم آگاه شوند، به همان میزان دشمن نیز از اسرار ما آگاه می‌شود. بنابراین ناگزیریم، نه از سر بی‌اعتمادی به مردم، بلکه به‌خاطر اینکه دشمن سوءاستفاده نکند، بسیاری از موارد را توضیح ندهیم. 📌همه تحت فرامین رهبری هستیم و باید از هرگونه حاشیه‌سازی جلوگیری کنیم. ما دشمن واحد داریم و باید حول محور ولایت وحدت داشته باشیم؛ نه وحدت بر سر مواردی که خودمان می‌پسندیم. وحدت، فرمان رهبری است؛ چه در جنگ، چه در صلح، چه در مذاکره و چه در حوزه فرهنگی. باید بدانیم فصل‌الخطاب، کلام و دستور رهبری است. 📮 پایگاه اطلاع‌رسانی محمدباقر قالیباف ▫️ @Ghalibaf 🔗 Ghalibaf.ir
هدایت شده از وحید یامین پور
گفت: برخی از مردم معتقدند «علی الاصول نظر دیگری داشتم» یعنی نباید آتش‌بس را می‌پذیرفتیم و باید همواره جنگ را ادامه می‌دادیم. گفتم: ایشان صلاح ندانستند درباره‌ی «نظر دیگر» فعلا حرفی بزنند. ولی قاعدتاً نمی‌توان تصور کرد که ایشان یک جنگ بی‌پایان را در نظر داشته اند. چه بسا درباره‌ی زمان مذاکره یا کیفیت مذاکره یا طرف مذاکره یا مفاد مورد مذاکره نظر دیگری داشته اند. به هر حال فعلا یقینی نمی‌دانیم. گفت: الان که آشکار شده نظر دیگری داشتند باید در تجمعات فشار بیاوریم که مذاکرات رها بشود و به سرانجام نرسد؟ گفتم این که خلاف صریح نظر معظم‌له است. ایشان تحقق تعهدات را مطالبه کرده‌اند. بنابراین رفتار ما(در مطالبه و نظارت) باید در مسیر کمک به تحقق جمیع تعهدات طرف مقابل باشد نه شکست خوردن اصل آن. اینکه ایشان نامه‌ی خود را «بعد» از امضای یادداشت تفاهم منتشر کردند هم نشانه‌ایست که نمی‌خواستند جلوی آنرا بگیرند. گفت: ولی معلوم شد حضرات عضو شعام با ولایت زاویه دارند و در ولایت پذیری لنگ میزنند؛ حتی فرماندهان! گفتم: این‌را چطور می‌توان درباره‌ی همه احراز کرد؟ رأی اعضای شعام ازجمله فرماندهان در مرحله‌ی پایانی تنظیم یادداشت تفاهم بوده؛ ما از کجا می‌دانیم که در مراحل قبلی که احتمال دارد نظر متفاوت رهبری مربوط به آن مراحل باشد،‌ برخی از این اعضا هم‌نظر با ایشان بوده اند یا نه؟! حق نداریم به این راحتی درباره ولایتمداری که مقوله‌ای سخت و ذومراتب است براحتی مدیون شخصیتهایی بشویم که عمرشان را در راه اسلام و وطن صرف کرده‌اند. گفت: پس هدف ایشان از تصریح براینکه علی‌الاصول نظر دیگری داشتند و تعهد رئیس‌جمهور را علنی کردند،‌چه بود؟ گفتم: احتمالاً این تصریح اشاره‌ای به «خطای محاسباتی» برخی مسئولان و جلوگیری از خوشبینی افراطی نسبت به مذاکرات در میان آنهاست و پیام به آن طرف که گمان نکند مذاکره و توافق با آمریکا یک خواست جمعی و مورد نیاز جمهوری‌اسلامی است. رهبری با این پیام صریح، بر فاصله‌گذاری مبنایی و آرمانی و وجودی با آمریکا تاکید کردند و راه را برای احتمالات بعدی باز گذاشتند؛‌ هرچند به مصالحی و در مقطعی با آنها وارد مذاکره شده باشیم. @yaminpour
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بقایی تکذیب کرد: ❌ نه دیداری با گروسی داشتیم و نه برنامه‌ای برای بازرسی آژانس از تاسیسات هسته‌ای آسیب‌دیده ایران 🔹سخنگوی وزارت امور خارجه: 👈اساسا در این زمینه هیچ شیوه نامه‌ای وجود ندارد ما به عنوان عضو معاهده منع اشاعه به عنوان کشوری که متعهد به موافقت‌نامه‌های پادمان هست روال جاری رو ادامه خواهیم داد و فکر می‌کنم روال جاری هم خیلی روشن هست.      ╭┅───────┅╮ @porseshgar📻🌿 ╰┅───────┅╯
❌علی الاصول خط تخریب سرداران سپاه با قدرت ادامه دارد ... سپاه شمشیرش را غلاف کرده و توجیه می کند مذاکرات را؟؟؟😕 احسنت رهبر شهید انقلاب:👇 🔴بعضی از ایرادها و انتقادهای دانشجویان به مسئولان بر اثر است؛ چرا مثلاً فرض کنید در فلان وقت انجام نگرفت و فلان وقت انجام گرفت؟ اگر در فلان وقت انجام میگرفت، فلان حادثه اتفاق نمی‌افتاد. خب، این درست نیست. آن کسانی که این کارها هستند به انقلاب ، ، عشقشان و آمادگی‌شان کمتر از من و شما نیست ❌ نمیشود متهم کرد. ✅✅✅حساب دارند و با محاسبه کار میکنند. آنچه که انجام میدهند، اگر شما هم جای آنها بودید، همین کار را انجام میدادید. این احتمال را همیشه در ذهنتان داشته باشید. متهم نکنید افراد را. رهبر شهید☝️      ╭┅───────┅╮ @porseshgar📻🌿 ╰┅───────┅╯
6.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺این گزارش صداوسیما به بسیاری از ادعاها و شایعات این روزها درباره‌ی مذاکرات پاسخ می‌ده
🔺از موشک های شهباز شریف، تا ذرت و سویای جی دی ونس! 🔹متاسفانه با حجم گسترده ای از شایعات، هم از سوی دشمن، و هم از سوی برخی ها در داخل مواجهیم که روح و روان مردم را به بازی گرفته است. هرکدام هم هدف خود را دارند؛ دشمن به دنبال دستاورد سازی از طریق دروغ برای اقناع افکار عمومی در جامعه خود است، ضمن آنکه نیم نگاهی نیز به یاس آفرینی و ایجاد تفرقه در جامعه ما دارد، و برخی جریان های سیاسی در ایران نیز متاسفانه در پی ماهیگیری های حزبی هستند. 🔹یک بار اخبار نادرستی از قول شهباز شریف را برجسته میکنند، و یک بار بحث ذرت و سویا را به تیتر اول بدل می سازند. هر دوی آنها هم میدانند خبر دروغی که انتشار یافت، با صد تکذیبیه هم جبران نمیشود و شاید هم همین است که انگیزه آنها را دو چندان میکند. در این میان مردم بی گناه اگر که از ترفندهای رسانه ای آگاه نباشند، هم غصه میخورند و هم اعتمادشان به حاکمیت سست میشود. 🔹طبیعتا از دشمن هیچ انتظاری نمیرود، اما جریان های داخلی که بعضا مدعی انقلابی گری هم هستند بدانند که تخریب باورهای مردم حتی اگر به ترور شخصیت مسئولان فعلی منجر شود، فردا روز به پاشنه آشیل نظام بدل خواهد شد. این بزرگواران فکر نکنند اگر قربه الی الله به سران تهمت بزنند، یا آنها را آماج شایعات قرار دهند‌، فردا روز خود میتوانند به قدرت برسند، یا اگر رسیدند قادر به مدیریت اوضاع خواهند بود. 🔹البته خوب میدانیم این حرف ها نه در گوش دشمن میرود، و نه در گوش شایعه پراکنان داخلی؛ اما خوب است مردم برای فهم و ادراک و احساسات خود ارزش قائل شوند، هر حرفی را به راحتی نپذیرند، و اجازه ندهند یک عده آنها را بازیچه امیال پست خود قرار دهند. @Ansari_rahim
💡لطفاً این چند فقره را بخوانید و تامل کنید: 📍اداره ۸۲۰۰ رژیم صهیونی دوماه قبل بر اساس تحلیل داده‌های دیجیتال مبتنی بر وب ایرانی، به میز ایران در رژیم، ارائه تصویر «دلسی رودریگز» از مقامات ایران و به طور خاص رئیس مجلس را پیشنهاد کرد. 📍از آن زمان تا امروز زمان هر چه به پیش رفته است، این تصویرسازی به ترتیب از رئیس مجلس آغاز شد، با رئیس جمهور ادامه یافت، به برخی نمایندگان و هیئت رئیسه مجلس تسری پیدا کرد، رئیس شورای عالی امنیت ملی را شامل شد و در روزهای اخیر فرماندهان نظامی در سپاه و ارتش را نشانه گرفت. 🚨 اگر این اسامی همان کودتاگران هستند، اصلا چرا می‌جنگند؟ چرا مانند ارتش بعث سوریه یک شبه تسلیم نمی‌شوند؟ چرا سیدمجید کاری نمی‌کند؟ چرا رای همه فرماندهان نظامی در جلسه شعام موافق بوده است؟ آیا نباید روایت دیگری وجود داشته باشد که در آن این همه خائن دانه درشت نباشد؟ راستش یکی از مقامات در این سطح برای کودتا کفایت می‌کند. 👈 وجود این تعداد «الی کوهن» در نزدیکی امام شهید 🖤 نباید عجیب باشد؟ احتمالا روایت دیگری وجود داشته باشد. به آن فکر کنیم🤔 @sava110
فواد ایزدی میگه ترامپ توییت زده و نوشته که بعد از ۶۰ روز، قراره ترامپ از کشتی‌های عبوری از تنگه‌ی هرمز، عوارض بگیره در حالی که عراقچی قبلا گفته که عوارض گرفتن، طبق قوانین بین‌المللی، غیرقانونیه توییت ترامپ به پیوست هست ترجمه‌ی دقیقش هم اینه: «به مدت ۶۰ روز در طول دوره آتش‌بس، هیچ عوارضی در تنگه هرمز وجود نخواهد داشت و پس از انقضای دوره ۶۰ روزه نیز هیچ عوارضی وجود نخواهد داشت، مگر اینکه توسط ایالات متحده آمریکا و برای ایالات متحده، در صورت عدم تکمیل توافق، برای خدماتی که به عنوان فرشته نگهبان به کشورهای خاورمیانه به منظور بازپرداخت هزینه‌های گذشته، حال و آینده ارائه شده است، اعمال شود.» اولا این ادعا بر خلاف چیزی که ایزدی قصد القای اون به مخاطب رو داره، در تفاهم‌نامه نیست و از آرزوهای ترامپه ثانیا ترامپ نمیگه بعد از ۶۰ روز عوارض میگیریم بلکه میگه «خدماتی که به عنوان فرشته نگهبان و ...» یعنی میخواد بگه هزینه‌ی جنگی که انجام دادیم تا این تنگه آزاد بشه رو به عنوان هزینه‌ی خدمات از کشتی‌ها دریافت میکنیم که اون رو هم چرت میگه ثالثا اونجایی که عراقچی میگه عواض نمی‌گیریم دقیقا به دریافت هزینه‌ها با همین عناوین (هزینه خدمات، محیط زیست، بیمه و ...) اشاره میکنه رابعا بی‌اعتنایی به قوانین بین‌المللی در صورتی که مانع تحصیل حق و حقوقمون باشه، قابل توجیه هست اما وقتی که ما می‌تونیم همون حق رو به یک عنوان دیگه‌ای بگیریم، چرا باید با این قوانین مخالفت کنیم؟ خامسا هدف ایزدی از این تحریف واضح در معنای توییت ترامپ چی می‌تونه باشه؟ @yousofnaseri