eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.1هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
💡لطفاً این چند فقره را بخوانید و تامل کنید: 📍اداره ۸۲۰۰ رژیم صهیونی دوماه قبل بر اساس تحلیل داده‌های دیجیتال مبتنی بر وب ایرانی، به میز ایران در رژیم، ارائه تصویر «دلسی رودریگز» از مقامات ایران و به طور خاص رئیس مجلس را پیشنهاد کرد. 📍از آن زمان تا امروز زمان هر چه به پیش رفته است، این تصویرسازی به ترتیب از رئیس مجلس آغاز شد، با رئیس جمهور ادامه یافت، به برخی نمایندگان و هیئت رئیسه مجلس تسری پیدا کرد، رئیس شورای عالی امنیت ملی را شامل شد و در روزهای اخیر فرماندهان نظامی در سپاه و ارتش را نشانه گرفت. 🚨 اگر این اسامی همان کودتاگران هستند، اصلا چرا می‌جنگند؟ چرا مانند ارتش بعث سوریه یک شبه تسلیم نمی‌شوند؟ چرا سیدمجید کاری نمی‌کند؟ چرا رای همه فرماندهان نظامی در جلسه شعام موافق بوده است؟ آیا نباید روایت دیگری وجود داشته باشد که در آن این همه خائن دانه درشت نباشد؟ راستش یکی از مقامات در این سطح برای کودتا کفایت می‌کند. 👈 وجود این تعداد «الی کوهن» در نزدیکی امام شهید 🖤 نباید عجیب باشد؟ احتمالا روایت دیگری وجود داشته باشد. به آن فکر کنیم🤔 @sava110
فواد ایزدی میگه ترامپ توییت زده و نوشته که بعد از ۶۰ روز، قراره ترامپ از کشتی‌های عبوری از تنگه‌ی هرمز، عوارض بگیره در حالی که عراقچی قبلا گفته که عوارض گرفتن، طبق قوانین بین‌المللی، غیرقانونیه توییت ترامپ به پیوست هست ترجمه‌ی دقیقش هم اینه: «به مدت ۶۰ روز در طول دوره آتش‌بس، هیچ عوارضی در تنگه هرمز وجود نخواهد داشت و پس از انقضای دوره ۶۰ روزه نیز هیچ عوارضی وجود نخواهد داشت، مگر اینکه توسط ایالات متحده آمریکا و برای ایالات متحده، در صورت عدم تکمیل توافق، برای خدماتی که به عنوان فرشته نگهبان به کشورهای خاورمیانه به منظور بازپرداخت هزینه‌های گذشته، حال و آینده ارائه شده است، اعمال شود.» اولا این ادعا بر خلاف چیزی که ایزدی قصد القای اون به مخاطب رو داره، در تفاهم‌نامه نیست و از آرزوهای ترامپه ثانیا ترامپ نمیگه بعد از ۶۰ روز عوارض میگیریم بلکه میگه «خدماتی که به عنوان فرشته نگهبان و ...» یعنی میخواد بگه هزینه‌ی جنگی که انجام دادیم تا این تنگه آزاد بشه رو به عنوان هزینه‌ی خدمات از کشتی‌ها دریافت میکنیم که اون رو هم چرت میگه ثالثا اونجایی که عراقچی میگه عواض نمی‌گیریم دقیقا به دریافت هزینه‌ها با همین عناوین (هزینه خدمات، محیط زیست، بیمه و ...) اشاره میکنه رابعا بی‌اعتنایی به قوانین بین‌المللی در صورتی که مانع تحصیل حق و حقوقمون باشه، قابل توجیه هست اما وقتی که ما می‌تونیم همون حق رو به یک عنوان دیگه‌ای بگیریم، چرا باید با این قوانین مخالفت کنیم؟ خامسا هدف ایزدی از این تحریف واضح در معنای توییت ترامپ چی می‌تونه باشه؟ @yousofnaseri
هدایت شده از نهضت روایت حوزه
20M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 | پول و سهمیه بنزین در تجمعات از زبان مردم 🔍 در این ایام بیش از پیش شاهد تناقضات میان روایت‌های دشمن و حقیقت‌های جامعه بوده‌ایم. روایت‌هایی که هر کدام به هدف تخریب یکی از وجهه‌های انقلاب اسلامی ساخته شد ولی هیچ کدام را نمی‌توان با واقعیت تطبیق داد. 📣 یکی از اتفاقاتی که شاهد خیل عظیمی از ناروایت‌های علیه آن بوده‌ایم، تجمعات است. روایت‌هایی که به نیت خراب کردن هدف اصلی این تجمعات ساخته شده و در آن سعی کرده است تا دیدگاه مردم نسبت به این برنامه‌های خودجوش را تغییر دهد. ✍️ @RevayateHowzeh | روایت حوزه
هدایت شده از چراغ نفتی
‌ ▪️شما هم علمدار بودی آقای حسین محمدی توی سن ۲۲سالگی در حالی پای لانچر، دست‌ها و پاهاتو از دست دادی که همزمان دخترت، رقیه، به دنیا اومد... مادرش میگفت:« پسرم دو متر بود؛ پسرم نصف شد» ... شبِ تاسوعا، به یادِ ایشون و همه‌ی علمدارهای ایران باشیم. از زندگی‌شون گذشتن تا به زن و بچه‌ی ایرانی جسارت نشه... [بمیرم برای اون آقایی که به خودش و خانواده‌ش جسارت شد...😭💔] @cheragh_nafti
🔺دکتر جلیلی در دیدار با نماینده ولی فقیه در سپاه: رهبری مخالفتی با اصل مذاکره ندارند / گلایه جلیلی از نبویان بخاطر ارائه اسناد دارای طبقه بندی در صدا و سیما 🔹نشریه صبح صادق وابسته به معاونت سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نوشت: در ادامه دیدارهای دوره ای نماینده ولی فقیه در سپاه با مسئولان کشور، اخیرا دیدار صمیمانه ای بین حجت الاسلام دکتر حاجی صادقی و دکتر سعید جلیلی برگزار شده که ضمن گفت و گو در خصوص مسائل مهم کشور، دکتر جلیلی گزارشی از روند طی شده در خصوص تنظیم یادداشت تفاهم بین جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا در شورای‌عالی امنیت ملی ارائه کرده است. 🔹در این نشست دکتر جلیلی عضو شورای‌عالی امنیت ملی گفته که به هیچ وجه منظور رهبری از بیان جمله «بنده علی الاصول نظر دیگری داشتم» مخالفت با اصل مذاکره نبوده است بلکه ایشان در مورد شیوه مذاکره و برخی بندهای تفاهم نظر دیگری داشتند. 🔹وی همچنین گفته همه عزیزانی که در شورای عالی امنیت ملی به سند تفاهم رای مثبت دادند از روی دغدغه و دلسوزی و با نگاه کارشناسی رای دادند و هرگز نمی توان آنها را به مخالفت با رهبری متهم کرد. 🔹دکتر جلیلی همچنین نسبت به ارائه اسناد دارای طبقه بندی توسط یکی از نمایندگان مجلس در رسانه ملی و نوع تحلیل های وی نقد جدی داشته است. 🔸منبع خبر: https://sobhesadegh.ir/fa/news/392897 @Ansari_rahim
16.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ویژه روضه‌خوانی جانسوز رهبر شهید انقلاب از وفاداری حضرت عباس ‌علیه‌السلام در شریعه‌ی فرات و شهادت قمر بنی‌هاشم
🔻رسانه قطری: ایران اولویت‌های خود را در مذاکرات سوئیس تحمیل کرد 🔹وب سایت قطری العربی الجدید: هر کسی که حتی بدون دقت و با عجله، تفاهم‌نامه منعقد شده میان تهران و واشنگتن را بررسی کند، بدون اغراق در دلایل مربوط به پیروزی ایران و شکست واشنگتن، می‌تواند دستاوردهای آشکار ایران و عقب‌نشینی آشکار آمریکا را ببیند. 🔹همچنین باید توجه داشت که این تفاهم‌نامه بنا به ماهیت خود در واقع به معنای اعلام تعهداتی است که منوط به انجام سایر تعهدات می‌شود. 🔹ایران این بار با نقاط قوت و اعتماد به نفس بالا در مذاکرات حاضر شده و نه تنها آماده دادن امتیازات رایگان نیست بلکه قاطعانه بر مواضع اصلی خود پافشاری می‌کند. 🔹زمانی که آمریکا نارضایتی خود را از رفتار اسرائیل در لبنان ابراز می‌کند و جی دی ونس، معاون ترامپ، لحن تندی علیه اقدامات اسرائیل در لبنان به خود می‌گیرد، این یعنی تهران توانسته معادله خود را تحمیل کند.
🚨بسیاااااارمهم؛ نون نقض‌آتش‌بس در لبنان رو یه عده در رسانه می‌خورن، فحشِ حفظ موجودیت حزب‌الله رو یک عده دیگه که دارن به صورت عملی دفاع می‌کنن، می‌خورن! در روزهای اخیر اسرائیل در آستانه‌ی فتح منطقه على الطاهر جنوب لبنان بود؛ اهمیت این منطقه در چیست؟! یک پایگاه زیرزمینی عظیم و مستحکم با ذخایر موشکی و تسلیحاتی قابل توجهی از حزب در مراکز على الطاهر وجود داشت و از طرفی مقر فرماندهی برخی یگان‌های حزب بود و بسیاری از مجاهدان حزب‌الله نیز در این مراکز حضور داشتند و محاصره شده بودند. بر اساس گزارش نیویورک تایمز و شبکه‌ی ۱۲ اسرائیل، حملات اسرائیل به دلیل فشار ایران متوقف شده و فعلاً طی ۷۲ ساعت گذشته نقض آتش‌بس صورت نگرفته است. اینکه این آتش‌بس چقدر دوام داشته باشد یا بعداً اسرائيل عقب‌نشینی کند یا نکند، بماند. اما تا همین لحظه جمهوری اسلامی شاهکار کرده است و از یک فاجعه جلوگیری کرده است.