eitaa logo
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
2.4هزار دنبال‌کننده
10.2هزار عکس
3.7هزار ویدیو
114 فایل
بازنشراخباروارائه تحلیل های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مدرس حوزه و دانشگاه عضومجمع خطبای جوان کشور(مشعر) مشاور ازدواج و خانواده و مدرس دوره های خانواده متعالی عضو و مدرس دبیرخانه صالحین _«ایتا»PV @ghiam89 وقت مشاوره: 09395195885 https://virasty.com/Ghiam89
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از بصیرت
💢تحریف مواضع مسئولان و فرماندهان، خدمت به پروژه اختلاف‌افکنی دشمن است 🔹حاجی‌صادقی در بخش دیگری از این نشست، در پاسخ به پرسشی درباره برخی مطالب منتشرشده پیرامون مواضع اعضای شورای عالی امنیت ملی و شخصیت‌های سیاسی کشور، اظهار داشت: در روزهای اخیر برخی نقل‌قول‌ها و برداشت‌ها در فضای مجازی منتشر شده که با واقعیت فاصله دارد و زمینه سوءبرداشت را فراهم کرده است. 🔹وی با اشاره به برخی مطالب منتسب به اعضای شورای عالی امنیت ملی گفت: برخی افراد تلاش کردند چنین القا کنند که میان مسئولان عالی نظام درباره اصل مذاکرات یا نحوه تصمیم‌گیری اختلاف اساسی وجود دارد، در حالی که این برداشت‌ها با واقعیت منطبق نیست. 🔹نماینده ولی‌فقیه در سپاه افزود: نباید بدون اطلاع دقیق، افراد را متهم کرد یا به آنان نسبت‌هایی داد که فاقد پشتوانه است. قضاوت درباره مسئولانی که سال‌ها در مسیر انقلاب و نظام خدمت کرده‌اند، نیازمند تقوا، انصاف و دقت است. 🔹وی تأکید کرد: کسانی که مسئولیت‌های حساس امنیتی و دفاعی کشور را بر عهده دارند، بارها آمادگی خود را برای ایثار و شهادت نشان داده‌اند و نباید با تحلیل‌های سطحی یا فضاسازی‌های رسانه‌ای، سابقه و مجاهدت آنان نادیده گرفته شود. ☑️ با بصیرت تحلیل کنید 🇮🇷| basirat.ir 🇮🇷| @basirat_fa
هدایت شده از بصیرت
💢نسبت دادن خیانت به مسئولان، خلاف ولایت‌مداری است 🔹حاجی‌صادقی با انتقاد از برخی مواضع مطرح‌شده در فضای مجازی گفت: وقتی رهبر معظم انقلاب از مسئولان با تعابیری همچون «دوستان دارای حسن نیت»، «دلسوزی» و «تلاش فراوان» یاد می‌کنند، نسبت دادن خیانت یا ضدولایت بودن به این افراد، با ولایت‌مداری سازگار نیست. 🔹وی اظهار داشت: همان‌گونه که افراط در تأیید بی‌قید و شرط همه جزئیات مذاکرات نادرست است، تخریب مسئولان و متهم کردن آنان به خیانت نیز اقدامی ناصواب و برخلاف رهنمودهای رهبر انقلاب است. 🔹نماینده ولی‌فقیه در سپاه تأکید کرد: ولایت‌مداری یعنی حرکت بر اساس متن صریح بیانات رهبر معظم انقلاب؛ نه افزودن بر آن و نه کاستن از آن. ☑️ با بصیرت تحلیل کنید 🇮🇷| basirat.ir 🇮🇷| @basirat_fa
هدایت شده از بصیرت
💢سه نکته اساسی از پیام مهم رهبر معظم انقلاب درباره مذاکرات 🔹حاجی‌صادقی با تشریح پیام رهبر معظم انقلاب درباره روند مذاکرات گفت: از این پیام سه نکته اساسی برداشت می‌شود. 🔹وی ادامه داد: نخست اینکه رهبر انقلاب، مسئولان و اعضای شورای عالی امنیت ملی را افرادی دلسوز، دارای حسن نیت و پرتلاش معرفی کردند. 🔹وی افزود: دوم اینکه معظم‌له تأکید کردند متن تهیه‌شده، حاصل تلاش فراوان مسئولان بوده است. 🔹نماینده ولی‌فقیه در سپاه بیان کرد: سوم اینکه رهبر انقلاب تصریح کردند همه مطالبات و مطلوب‌های ایشان در این متن محقق نشده و همچنان مطالبات مهمی باقی مانده است. 🔹وی خاطرنشان کرد: بنابراین نه می‌توان ادعا کرد که همه خواسته‌های رهبر انقلاب تأمین شده و نه می‌توان گفت نظری برخلاف نظر ایشان بر معظم‌له تحمیل شده است؛ چنین برداشتی با جایگاه ولایت فقیه سازگار نیست. اساسا تحمیل رای بر رهبری نشده است و رهبری شجاعانه مواضع و نظرات خود را اعلام می کنند. ☑️ با بصیرت تحلیل کنید 🇮🇷| basirat.ir 🇮🇷| @basirat_fa
هدایت شده از بصیرت
💢 «علی‌الاصول» به معنای مخالفت با اصل مذاکره نیست 🔹حاجی‌صادقی در بخش دیگری از سخنان خود به پیام اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره مذاکرات پرداخت و اظهار داشت: برخی برداشت‌های نادرست از تعبیر «علی‌الاصول» موجب ایجاد ابهام در فضای رسانه‌ای و مجازی شد. 🔹وی گفت: مقصود رهبر معظم انقلاب از این تعبیر، اصول و مبانی قرآنی انقلاب اسلامی است؛ اصولی همچون بی‌اعتمادی به دشمن، سازش‌ناپذیری با جبهه استکبار و ورود به هرگونه مذاکره از موضع عزت، اقتدار و پیروزی. 🔹نماینده ولی‌فقیه در سپاه افزود: برداشت ما از فرمایش رهبر معظم انقلاب این نیست که ایشان با اصل مذاکره مخالفت دارند؛ بلکه معظم‌له بارها تأکید کرده‌اند که مذاکره اگر با حفظ عزت، اقتدار، مصالح کشور و رعایت خطوط قرمز باشد، اصل آن مورد مخالفت نیست. 🔹وی تصریح کرد: آنچه رهبر انقلاب بیان فرمودند این است که برخی از مطلوب‌ها و انتظارات ایشان در متن تهیه‌شده به طور کامل تأمین نشده است؛ از همین رو اجازه ادامه مسیر را با دقت، احتیاط و مطالبه‌گری صادر کردند. ☑️ با بصیرت تحلیل کنید 🇮🇷| basirat.ir 🇮🇷| @basirat_fa
بیانیه‌ی جمعی از اعضای خبرگان رهبری در مورد مذاکرات ایران و آمریکا: بسم الله الرحمن الرحیم مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی با عرض تسلیت ایام عزای سالار شهیدان و اصحاب باوفای آن حضرت و آرزوی سلامت و طول عمر با عزت رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) و پیروزی قاطع رزمندگان فداکار و آرزوی عزت و سربلندی بیشتر برای شما مردم حاضر در صحنه، پیرو پیام راهگشای رهبر حکیم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) و حوادث اخیر نکات ذیل تقدیم می‌شود: 1️⃣ ضمن تشکر از مسئولان به‌ویژه مذاکره‌کنندگان محترم، که بنا بر تعبیر رهبری معظم از سر دلسوزی و حسن نظر به دنبال احقاق حقوق ملت ایران و جبهه مقاومت هستند، انتظار داریم که با ملاحظۀ تجربه‌های مذاکرات خسارت‌بار گذشته کاملاً‌ مراقب ترفندهای دشمن فریبکار و بد سابقه باشند و توجه داشته باشند که رعایت خطوط قرمز رهبری واجب شرعی است و تخطی از آن‌ها به هیچ وجه جایز نیست. 2️⃣ موضوع تعیین متجاوز و معرفی عاملان مهدورالدم جنایت‌های کم‌نظیر جنگ تحمیلی اخیر به‌ویژه رئیس‌جمهور جنایتکار آمریکا و نخست‌وزیر پلید رژیم صهیونیستی و مجازات آن‌ها و انتقام خون امام شهید امت (رضوان‌الله‌تعالی‌علیه) به هیچ وجه مورد اغماض و بی‌توجهی قرار نگیرد و بر هر مکلفی که به آن‌ها دسترسی پیدا کند واجب است که این جنایتکاران را به درک واصل کند. 3️⃣ مطابق تعهد مسئولان محترم به رهبری و مردم، انتظار می‌رود که هرگونه پیمان‌شکنی و نقض بندهای تفاهم‌نامه سریعاً پاسخ داده شود. از این‌رو با توجه به استمرار تجاوزات و جنایات رژیم پلید صهیونیستی در لبنان و عدم عقب‌نشینی از مناطق اشغالی که نقض آشکار بند اول تفاهم‌نامه محسوب می‌شود، بازگشایی تنگه هرمز خلاف تعهدات مسئولان است و خطایی راهبردی شمرده می‌شود و دشمن را در ادامۀ پیمان‌شکنی‌ها و نقض تعهداتش گستاخ‌تر خواهد کرد. 4️⃣ مجدداً یادآور می‌شویم که بنابر رهنمود واجب‌الاتباع رهبری معظم (مدظله‌العالی) حقوق هسته‌ای کشور نباید مورد بحث و مناقشه قرار گیرد و بایستی از دایره گفتگوها خارج شود. 5️⃣ تثبیت مدیریت تنگه هرمز و دریافت غرامت خسارت‌ها و بازگشت اموال بلوکه‌شده و رفع تحریم‌ها و خروج آمریکا از منطقه از مطالبات تخلف‌ناپذیر رهبری و مردم است که لازم است با حفظ عزت و کرامت ملت ایران دنبال شود و هرگونه سهل‌انگاری در این زمینه قطعاً با عکس‌العمل ملت مواجه خواهد شد. 6️⃣ مسئولان بایستی از هر سخنی که موجب گستاخی دشمن و ایجاد توهم ناتوانی کشور و عدم تاب‌آوری ملت باشد اجتناب کنند و اینک که مقاومت جانانۀ رزمندگان جان‌فدای ما، آمریکای مستکبر را به استیصال کشانده نبایستی سخنانی گفته شود که ضعف و ناتوانی کشور از آن استشمام گردد. 7️⃣ همگان به‌ویژه مسئولان محترم می‌دانند که در نظام ولایی، نظر و دیدگاه ولی‌امر فصل‌الخطاب است و پس از اطلاع از نظر قطعی ولی‌فقیه هیچ مسئولی نمی‌تواند و نباید بر خلاف نظر ایشان اقدام نماید. 8️⃣ از آنجا که بر اساس شواهد فراوان، دشمن به دنبال کسب فرصت برای تجدید قوا و خرید زمان برای برخی برنامه‌های خود از جمله انتخابات آینده است و پس از آن احتمال حمله مجدد بسیار خواهد بود بایستی در مهلت مقرر ۳۰ روزه و ۶۰ روزه تکلیف موارد مطروحه در تفاهم‌نامه تعیین شود و از فرسایشی شدن این گفتگوها جداً پرهیز گردد. 9️⃣ از ملت عزیز تقاضا داریم که کماکان حضور آگاهانه و با صلابت خویش را در میدان ادامه دهند و ضمن حفظ اتحاد مقدس و پرهیز از هر اقدام مخل این اتحاد، به سخنان تفرقه‌افکنانۀ برخی ناآگاهان که به دنبال محدودسازی این بعثت الهی هستند، اعتنایی نداشته باشند. حضور مردم تا زمانی که رهبری معظم (مدظله‌العالی) مصلحت بدانند ضروری و تعیین‌کننده است. 🔟 خادمان ملت در مجلس خبرگان نیز به عنوان بخشی از مردم در کنار رهبری عزیز و قاطبۀ ملت، ضمن آرزوی موفقیت برای مسئولان محترم منتظر تحقق شروط و وعده‌ها می‌مانند و عنداللزوم به تکلیف شرعی خود عمل خواهند کرد. و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته ۱۴۰۵/۰۴/۰۶
محمد ابوی سانی | قیام🇮🇷🇵🇸
گزارش به‌روزرسانی وضعیت جنگ - شماره 55 (وضعیت نظامی) مهدی محمدی - 6 تیر 1405 @mohammadi61
واقعیت میدانی در هرمز؛ آن سوی روایت‌های شتاب‌زده ✍🏻 مهدی محمدی آنچه در بیست‌وچهار ساعت گذشته در تنگه هرمز رخ داد، نه یک گشایش ساده، که نمایشی پیچیده از منطق جدید حاکم بر آب‌های خلیج فارس بود؛ منطقی که نشان می‌دهد تهران هرمز را نه به مثابه یک آبراه، که در قامت یک دارایی استراتژیک فهمیده و به کار بسته است. واقعیت این است که آمریکایی‌ها، ذیل تفاهم اسلام‌آباد، توهم «بازگشایی مطلق» هرمز را در سر پروراندند و برای دور زدن مسیر تحت کنترل ایران، تلاش کردند یک کریدور جنوبی در سواحل عمان تعریف کنند. پاسخی که دریافتند، فراتر از محاسباتشان بود. نیروی دریایی ما شناورهای متخلف را برگرداند و به آنانی که بر طبل تهدید کوبیدند، ضربه زد. این کنش قاطع یک پیام روشن داشت: تنگه هرمز اگر هم «باز» باشد، فقط با ترتیبات ایرانی باز خواهد بود و بس. تعلیق شصت‌روزه عوارض، به هیچ‌وجه به معنای دادن مجوز عبور آزادانه از هر مسیری نیست؛ این اقدام تاکتیکی، تضمینی است برای اینکه طرف مقابل بداند گردنه حیاتی اقتصاد جهانی در مشت ماست و هرگونه نقض عهد در لبنان و دارایی‌های بلوکه‌شده، این مشت را بسته‌تر خواهد کرد. برخلاف جوسازی برخی در داخل که با اغراض سیاسی، تصویر عقب‌نشینی را پمپاژ می‌کنند، آمریکایی‌ها به عینه دریافتند که واشنگتن مجبور است با زبان زور تحمیل خواست ایران را بپذیرد. عمانی‌ها نیز صریحاً به اروپایی‌ها اعلام کردند که بازگشت به وضعیت ماقبل جنگ، یک سراب است و مسقط نه توان و نه اراده ایستادگی در برابر تهران را دارد. اینجاست که باید گفت ترامپ اساساً تن به این تفاهم داد تا فشار از بازار انرژی برداشته شود و جمهوری‌خواهان با خیالی آسوده‌تر به انتخابات میانه کنگره بنگرند. ما این نیاز را به خوبی درک کردیم و متقابلاً اهرم هرمز را گروگان گرفتیم تا رفتار دشمن را تصحیح کنیم؛ چه در حوزه نظامی، چه در اقتصاد تحریم. در بُعد نظامی، حملات بامدادی آمریکا به سیریک و قشم را باید خوانشی دقیق کرد. آنها همان نقاطی را بمباران کردند که طی هفته‌های گذشته نیز زده بودند. این تکرار، اعتراف ضمنی به شکست در از کار انداختن زیرساخت‌های نظارتی ماست. آمریکایی‌ها هنوز درگیر این چالشند که نتوانستند حتی یک آسیب معنادار به لایه‌های دیده‌بانی و حفاظتی هرمز وارد کنند. تحرکاتی که صرفاً ضربات تاکتیکی و گذرا هستند و ما راه هضم و مدیریت آن را به خوبی آموخته‌ایم. تسلط ایران بر تنگه مطلق است و پهپادها و موشک‌هایمان هر شناوری را در تیررس دارند. اینجاست که هماهنگی میدان و دیپلماسی، برخلاف تصور آنان که اتاق فکرشان رسانه‌های غربی است، خود را نشان می‌دهد. اگر بنا بر روایت نادرستِ «باز شدن کامل هرمز» بود، چرا باید این درگیری ها رخ می داد؟ بازی پیچیده‌تر از آن است که در هیاهوی حملات جناحی روایت شود. ما ایستاده‌ایم و می‌جنگیم و توافق را با قدرت تحمیل می‌کنیم؛ چه آنها بخواهند از مسیر ما عبور کنند و مقررات را بپذیرند، چه بخواهند با تمسک به عمان رمسیر جدیدی ایجاد کنند. ریل‌گذاری جدید این است: تا زمانی که آتش‌بس در لبنان به طور کامل اجرا نشود، گلوی فشار در هرمز بسته خواهد ماند و ریسک و تسلط نظامی ایران همچون شمشیری داموکلس بر سر بازار جهانی انرژی باقی است. در لایه‌های عمیق‌تر راهبردی، آمریکایی‌ها در یک مخمصه ژئوپولیتیکی گیر افتاده‌اند. با انهدام بیش از بیست پایگاه و خروج تجهیزات بی‌قیمت، واشنگتن در حال عقب‌نشینی اجباری زیرساختی از مجاورت ایران است. فرودگاه بن‌گوریون مملو از هواپیماهای سوخت‌رسانِ از نفس افتاده است و فاصله عملیاتی‌شان معنای مانور را برایشان عوض کرده. آنها فهمیده‌اند که در جنگ‌های بلندمدت حرفی برای گفتن ندارند و هشتاد میلیارد دلار درخواستی ترامپ برای بازسازی زرادخانه‌های خالی‌شده، سندی بر این استیصال است. ما اما در خاک خود مستقریم و درس‌های این دو جنگ را با شتابی شگفت‌انگیز اجرایی می کنیم. اما در این وانفسای نبرد، صدای شیپوری از داخل به گوش می‌رسد که گویی رسالت خود را سوراخ کردن کشتی در دل طوفان تعریف کرده است. حرف از کودتا زدن در شرایطی که دست‌ها روی ماشه است، حلقومی جز حلقوم دشمن ندارد. کسانی که با این ادبیات، ذهن جامعه را مشوش می‌کنند، باید بدانند آبی که به آسیاب دشمن می‌ریزند، آسیاب جان و امنیت خودشان را نیز خواهد چرخاند. این کشتی، باوجود این امواج داخلی، مسیر خود را می‌رود و دیده‌بان همچنان بیدار هستند.
هدایت شده از شیخ فرهاد فتحی
4.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این سخنان قالیباف رو باید با طلا نوشت و دیوار هر خانه ای قاب کرد. واقعا دنیای عجیبی است، کسانی که تو کتاب موش و گربه هم اسمشون نیست به افرادی که سالها مجاهدت کردند و همه ی این پیشرفت ها را مدیونشون هستیم ، حمله میکنند. ▫️@sheikh_farhad_fathi
روایت این دو شب خیابون کشوردوست خیلی تلخه خیلی خدا نگذره از یک عده معدود جاهل تفرقه افکن که باعث تعطیلی محل روضه و گریه شبانه مردم شدن @he_barati
برخی قتلگاه آقا رو کردن محل فحاشی و تفرقه هرچی هم ازشون خواهش کردن نکنید حرمت نگه دارید هیچی تو گوششون نرفت که نرفت یک عده که مشخصا با برنامه ریزی و پشتیبانی سنگین اومدن اینجا و موفق شدن حریم آقا رو به آشوب بکشن @he_barati
دلیل جمع شدن مراسم؟ برخی از این کفن پوش های بی منطق و حاشیه ساز که به هیچ صراطی مستقیم نبودن و تا شد حرمت شکنی کردن @he_barati
تازه از کشوردوست برگشتم منزل. تقریبا جمع شد به صورت کامل محل برگزاری مراسم نیروهای امنیتی ایکاش کامل پشت صحنه این اتفاق رو بررسی کنن که چه کسانی قرار دارند و چطور تامین مالی شدند و این خط فکری عجیب از کجا نشأت گرفته. خیلی از کفن پوش ها آدم های ساده و دغدغه مندی بودن که متاسفانه تحت تاثیر یکسری آدم‌های عجیب و غریب قرار گرفتن و نفهمیدن که با این کار غلطشون چه ضربه بزرگی زدن و نفهمیدن صریحا جلوی فرمان آقا برای دوقطبی نکردن و ایجاد تنازع نکردن و گذشت از اختلافات و توهین نکردن به مسئولین و... ایستادن. هم دیروز هم امروز ساعت ها بحث و گفت و گو کردم که واقعا از بعضی صحبت‌ ها حیرت زده ام. متاسفانه روایت های جعلی و خلاف واقع هم متعدد در فضای مجازی منتشر کردن به طوری کسی اگر خودش اونجا نبود فکر می‌کرد چه اتفاقاتی رخ داده. شرح ماجرا بماند برای یک وقت مناسب. ۶ روز تا بدرقه آقای شهیدمون مونده چقدر این روزها جاشون بین ما خالیه... @he_barati
هدایت شده از احسان عبادی | ما و او
👌مذهبی که قبولش از روی عقلانیت نباشد ،کار را به جهالت خواهد کشاند.... با ظاهری مذهبی، اما مروج اسلام سکولار ! ❌ اسلامی که سیاسی نباشد ، ترامپ قاتل و نتانیاهوی کودک کش هم عاشقش می شوند ❌ @ma_va_o