eitaa logo
«مبسا»
5.4هزار دنبال‌کننده
44.7هزار عکس
27.9هزار ویدیو
212 فایل
☫شبکه اطلاع رسانی مبسا☫ #شهروند_خبرنگار گزارش های مربوط به منطقه خودتون رو جهت انعکاس سریعتر، به ادمین کانال بفرستید 👇 @MABSAA_ADMIN
مشاهده در ایتا
دانلود
295.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حملات مکرر و پشت سر هم اسرائیل غاصب به غزه
در پی اعلام کاهش سطح ذخایر خونی در استان؛ با استقرار تیم سیار خون‌گیری در اداره کل کمیته امداد کرمان، مدیرکل و جمعی از امدادگران این نهاد برای تقویت بانک خون استان خون اهدا کردند. دکتر ناصر عسکری نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در حاشیه این مراسم که با حضور دکتر شکوهی مدیر کل انتقال خون استان برگزار شد گفت: خدا را شاکریم امروز توفیقی حاصل شد تا به یک کار خداپسندانه در راستای کار کمیته امداد بپردازیم. دکتر عسکری نژاد افزود: یکی از مشکلات عدیده‌ای که در جامعه آماری تحت حمایت با آن مواجه هستیم مددجویانی هستند که مبتلا به بیماری های خاص به خصوص بیماری هموفیلی و تالاسمی بوده و یا مددجویان بیماری که در بیمارستان بستری و در بحث خون با مشکل مواجه هستند و در این راستا امروز جمعی از همکاران در پایگاه بسیج شهداء امداد و به منظور تحقق بخشیدن به شعار «اهداء خون، اهداء زندگی» خون خود را اهداء کردند. مدیر کل کمیته امداد استان کرمان در ادامه یکی از رسالت های مهم کار این نهاد را امداد رسانی اعلام کرد و گفت: اهداء خون توسط امدادگران کمیته امداد نیز در راستای تحقق بخشی به این امر مهم انجام شد. وی ادامه داد: اهداء خون در جامعه باعث ارتباط معنوی در بین مردم و موجب تقویت روحیه نوع‌دوستی در بین انسان‌ها می‌شود و به‌تبع آن نیاز به خون و فرآورده‌های خونی نیز کاهش می‌یابد. مدیرکل کمیته امداد استان کرمان خاطرنشان کرد: حضور امدادگران این نهاد مقدس در چنین مراسمی باهدف فرهنگ‌سازی، تقویت حس همدلی، نوع‌دوستی و دستگیری از درماندگان است و سبب شکوفا شدن حس زیبای ازخودگذشتگی می‌شود. شایسته ذکر است؛ حدود 40 نفر از امدادگران کمیته امداد کرمان امروز حدود 15هزار سی‌سی از خون خود را بیماران نیازمند اهداء کردند.