📣 آغاز مذاکرات تمدید آتشبس غزه، امروز در قاهره
🔸شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی از اعزام تیم مذاکرهکننده این رژیم برای تمدید مرحله نخست آتشبس به قاهره خبر داد.
🔸رسانهها گزارش دادند قرار است این مذاکرات امروز در قاهره آغاز شود.
14.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📣 قرار مومنین
سنگر راهبردی جبهه انقلاب
نماز جمعه های سراسر کشور📿
📣 تامین کامل گوشت قرمز و مرغ مورد نیاز بازار
معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی:
🔸️با نزدیک شدن به ماه رمضان، برنامهریزیهای لازم برای تأمین نیاز بازارگوشت قرمز و سفید انجام شده و نیاز کشور از طریق تولیدات داخلی تأمین میشود.
🔸️در یک ماه گذشته، بیش از ۱۵ هزار تن گوشت مرغ از مرغداران خریداری و ذخیره شده است. در مورد تخممرغ نیز تولیدات داخلی بیش از نیاز کشور بوده و در سال جاری بیش از ۱۳۵ هزار تن تخممرغ صادر شده است.
📣 تراز تجاری ۳ منطقه آزاد چابهار، اروند و انزلی منفی شد
دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد:
🔸از ابتدای امسال تا پایان بهمنماه تراز تجاری ۳ منطقه آزاد چابهار، اروند و انزلی منفی بوده است.
🔸در این مدت صادرات از مناطق آزاد یک میلیارد و ۸۵ میلیون دلار و واردات (بدون احتساب ماشینآلات) یک میلیارد و ۶۱ میلیون دلار بوده است.
🔸مناطق آزاد چابهار، اروند و انزلی با ترازهای منفی ۱۶۸، ۹۳ و ۹۱ میلیون دلاری بیشترین کسری تجاری را دارند.
743.7K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📣 خبر خوش وزیر رفاه برای مددجویان و معلولان: بودجه برای پرداخت عیدی و مستمری اختصاص یافت
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📣 به مناسبت دهم اسفند سالروز ورود امام خمینی (ره) به قم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷
🔺 فرصت ۳۵ دقیقهای برای رؤیت هلال ماه رمضان ۱۴۴۶
یک عضو ستاد استهلال:
🔸 رصدگران هلال ماه حدود ۳۰ تا ۳۵ دقیقه بعد از غروب خورشید فرصت دیدار از هلال را دارند.
🔸 هلال ماه رمضان ۱۴۴۶ در پهنه ایران از آن دست هلالهایی است که بسیار بحرانی و جذاب خواهد بود.
🔸 نمونه از این گونه هلالها در دنیا بسیار به ندرت دیده شده است؛ هلالی بسیار باریک و بحرانی که رؤیت آن توسط رصدگران بسیار با سابقه ممکن خواهد بود.
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینجا تلویزیون صهیون
تحقیر حکام و ملت عرب که سالها سپر اسرائیل بوده اند :
دیدی چه طور در کاخ سفید به خود می لریزیدند؟
دیدی سیسی و عبدالله چقدر از آمریکا وحشت داشتند؟
اینها فقط در کشورهای خود شیر هستند
مردمشان هم میدانند جرات ندارند بگویند...
پ ن : ایرانی ها را هم همین طور میخواستند. خدا را هزار بار شکر که ما از 46 سال قبل اثبات کردیم این بی شرافتی را نمی پسندیم و طور دیگری میخواهیم زندگی کنیم...