🌷🌷برگزاری جشن نیکوکاری
به مناسبت چهاردهم اسفند روز احسان و نیکوکاری و در آستانه عید نوروز ، همزمان با سراسر کشور جشن نیکوکاری در مدارس پسرانه شهید مفتح صفی آباد و دخترانه محبوبه منطقه بام شهرستان باحضور رییس کمیته امداد ،مدیر آموزش و پرورش و برخی اعضای مراکز نیکوکاری و سایر مسئولین وبا حضور پرشور دانش آموزان و معلمان و مربیان با هدف نهادینه کردن فرهنگ انفاق و احسان و کمک به همنوعان برگزار شد.
🔷 روابطعمومی و اطلاعرسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بام و صفی آباد
🔻همزمان با هفته احسان و نیکوکاری و در سومین شب ماه مبارک رمضان انجام شد؛
🔸حضور استاندار خراسان جنوبی به همراه جمعی از مدیران در جمع خانواده ای گرم و صمیمی ۱۲ نفره
🔹با هدف تعظیم شعائر دینی و تحقق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر جوانی جمعیت
۱۴۰۳/۱۲/۱۴
┄┄┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄
#پایگاه مقاومت روح الله کمیته امداد امام خمینی ره
#خراسان جنوبی
✨ماجرای سحری دادن شهید همت به سربازها
...خيلي عصباني بود. سرباز بود و مسئول آشپزخانه كرده بودندش. ماه رمضان آمده بود و او گفته بود هركس بخواهد روزه بگيرد، سحري بهش ميرساند. ولي يك هفته نشده، خبر سحري دادنها به گوش سرلشكر ناجي رسيده بود. او هم سرضرب خودش را رسانده بود و دستور داده بود همهي سربازها به خط شوند و بعد، يكي يك ليوان آب به خوردشان داده بود كه «سربازها را چه به روزه گرفتن!»
و حالا ابراهيم بعد از بيست و چهار ساعت بازداشت، برگشته بود آشپزخانه.
....
ابراهيم با چند نفر ديگر، كف آشپزخانه را تميز شستند و با روغن موزاييكها را برق انداختند و منتظر شدند. براي اولين بار خدا خدا ميكردند سرلشكر ناجي سر برسد.
....
ناجي در درگاهِ آشپزخانه ايستاد. نگاه مشكوكي به اطراف كرد و وارد شد. ولي اولين قدم را كه گذاشته بود، تا ته آشپزخانه چنان كشيده شده بود كه كارش به بيمارستان كشيد. پاي سرلشكر شكسته بود و ميبايست چند صباحي توي بيمارستان بماند. تا آخر ماه رمضان، بچهها با خيال راحت روزه گرفتند...
✍🏻يادگاران ۲/ شهيد همت/ نويسنده مريم برادران
#رفیق_شهید
🥀 @MABSAA