📖 برخی از اعمال شبهای قدر:
1⃣ غسل کردن: بهتر است مقارن غروب آفتاب باشد.
2⃣ نماز شبهای قدر: (نماز هفت قل هو الله)
🔸دو رکعت نماز بخواند، در هر رکعت: یک مرتبه سوره حمد و هفت مرتبه سوره توحید بخواند.
بعد از اتمام نماز هفتاد مرتبه بگوید: استغفر الله و اتوب الیه
3⃣ زیارت امام حسین علیه السلام ( از بهترین اعمال در شبهای قدر است و می توان از راه دور، حضرت را با یکی از زیارتنامه ها مثل : زیارت امام حسین در شبهای قدر ، زیارت وارث ، زیارت عاشورا و... زیارت کرد)
4⃣ قرآن به سر گرفتن:
🔸قرآن را باز کند و در برابر خود گرفته و بگوید:
اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بِکِتَابِکَ الْمُنْزَلِ وَ مَا فِیهِ وَ فِیهِ اسْمُکَ الْأَکْبَرُ وَ أَسْمَاؤُکَ الْحُسْنَی وَ مَا یُخَافُ وَ یُرْجَی أَنْ تَجْعَلَنِی مِنْ عُتَقَائِکَ مِنَ النَّارِ.
و هر حاجت که دارد بخواهد
🔸 سپس قرآن را بر سر بگذارد و بگوید:
اللَّهُمَّ بِحَقِّ هَذَا الْقُرْآنِ وَ بِحَقِّ مَنْ أَرْسَلْتَهُ بِهِ وَ بِحَقِّ کُلِّ مُؤْمِنٍ مَدَحْتَهُ فِیهِ وَ بِحَقِّکَ عَلَیْهِمْ فَلا أَحَدَ أَعْرَفُ بِحَقِّکَ مِنْکَ
🔸سپس ده مرتبه بگوید: بِکَ یَا الله
ده مرتبه: بِمُحَمَّدٍ
ده مرتبه: بِعَلِیٍّ
ده مرتبه: بِفَاطِمَةَ
ده مرتبه: بِالْحَسَنِ
ده مرتبه: بِالْحُسَیْنِ
ده مرتبه: بِعَلِیِّ بْنِ الْحُسَیْنِ
ده مرتبه: بِمُحَمَّدِ بْنِ عَلِیٍّ
ده مرتبه: بِجَعْفَرِ بْنِ مُحَمَّدٍ
ده مرتبه: بِمُوسَی بْنِ جَعْفَرٍ
ده مرتبه: بِعَلِیِّ بْنِ مُوسَی
ده مرتبه: بِمُحَمَّدِ بْنِ عَلِیٍّ
ده مرتبه: بِعَلِیِّ بْنِ مُحَمَّدٍ
ده مرتبه: بِالْحَسَنِ بْنِ عَلِیٍّ
ده مرتبه: بِالْحُجَّةِ
🔸پس هر حاجتی که داری از خدا بخواه.
5⃣ احیا و بیدار بودن که باعث آمرزش گناهان میشود
🔸 خواندن این دعا:
یَا ذَا الَّذِی کَانَ قَبْلَ کُلِّ شَیْءٍ ثُمَّ خَلَقَ کُلَّ شَیْءٍ ثُمَّ یَبْقَی وَ یَفْنَی کُلُّ شَیْءٍ یَا ذَا الَّذِی لَیْسَ کَمِثْلِهِ شَیْءٌ وَ یَا ذَا الَّذِی لَیْسَ فِی السَّمَاوَاتِ الْعُلَی وَ لا فِی الْأَرَضِینَ السُّفْلَی وَ لَا فَوْقَهُنَّ وَ لَا تَحْتَهُنَّ وَ لَا بَیْنَهُنَّ إِلَهٌ یُعْبَدُ غَیْرُهُ لَکَ الْحَمْدُ حَمْداً لَا یَقْوَی عَلَی إِحْصَائِهِ إِلّا أَنْتَ فَصَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ صَلاةً لَا یَقْوَی عَلَی إِحْصَائِهَا إِلّا أَنْتَ.
🔸 خواندن این دعا:
اللَّهُمَّ اجْعَلْ فِیمَا تَقْضِی وَ تُقَدِّرُ مِنَ الْأَمْرِ الْمَحْتُومِ وَ فِیمَا تَفْرُقُ مِنَ الْأَمْرِ الْحَکِیمِ فِی لَیْلَةِ الْقَدْرِ وَ فِی الْقَضَاءِ الَّذِی لا یُرَدُّ وَ لا یُبَدَّلُ أَنْ تَکْتُبَنِی مِنْ حُجَّاجِ بَیْتِکَ الْحَرَامِ الْمَبْرُورِ حَجُّهُمْ الْمَشْکُورِ سَعْیُهُمْ الْمَغْفُورِ ذُنُوبُهُمْ الْمُکَفَّرِ عَنْهُمْ سَیِّئَاتُهُمْ وَ اجْعَلْ فِیمَا تَقْضِی وَ تُقَدِّرُ أَنْ تُطِیلَ عُمْرِی وَ تُوَسِّعَ عَلَیَّ فِی رِزْقِی وَ تَفْعَلَ بِی ...(حاجت خود را ذکر کند)
📚 مفاتیح الجنان
🤲 التماس دعا
#مبسا
🆔 eitaa.com/mabsaa
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
🔺سلبریتی های ترکیه مثل ماهسون، سرن اکسو، هایده ارچل، ابرو گوندوش، مورات، حادیثا و … که در زن زندگی ازادی اتش بیار معرکه شده بودند در برابر #اردوغان_ديكتاتور خفه خون گرفته اند حالا ببینیم سلبریتی های ما غیرت دارند تا واکنشی نسبت به حوادث ترکیه نشان دهند!
#مبسا
🆔 eitaa.com/mabsaa
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
🚨 #فوری | وزارت دفاع آمریکا -
🇺🇸فرماندهی پنتاگون: حمله به ایران یعنی هم ضربه میزنیم هم ضربه میخوریم!
🇮🇷در صورت هرگونه جنگ تمام عیار با جمهوری اسلامی ایران، ایرانی ها از معاهده NPT خارج و از سازمان حقوق بشر سازمان ملل متحد هم خارج میشوند
🇮🇷در این صورت دیگر کسی نمیتواند جلوی ایران را بگیرد
🇮🇷ریسک خطر برای حمله به ایران 85% تخمین زده میشود!
#مبسا
🆔 eitaa.com/mabsaa
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
🚨 #تکمیلی | وزارت دفاع آمریکا -
🇺🇸فرماندهی پنتاگون: کارشناسان، فرماندهان، تحلیگران مستقر در پنتاگون بر این عقیده باور دارند، در صورت هرگونه حمله احتمالی تمام عیار به ایران، ایرانی میتوانند تمام توان نظامی پایگاه های ایالات متحده را در خاورمیانه زیر 40% برسانند!
🇮🇷این اتفاق می تواند در قدرت نظامی ما در برابر روسیه و چین تاثیر شدیدی بگذارد؛
🇮🇷درحال حاضر پنتاگون سعی دارد رئیس جمهور ترامپ را از هرگونه حمله به ایران باز دارد.
#مبسا
🆔 eitaa.com/mabsaa
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
🚨 #تکمیلی |
🇺🇸فرماندهی پنتاگون ایالات متحده: عواقب حمله به اماکن هسته ای ایران برابر با مرگ هزاران نظامی آمریکایی در پایگاههای خاورمیانه در آسیا، ازبین رفتن تمام تجهیزات جنگ افزاری، کشتی های جنگی و ده ها میلیارد دلار هزینه برای آمریکا به همراه خواهد بود!
🇮🇷حتی احتمال 40% ممکن است منجر به انجام عملیات هایی از جمله حمله موشکی ایران در مقیاس داخل خاک آمریکا شود!!
🇺🇸اینها برآوردهای پنتاگون است.
#مبسا
🆔 eitaa.com/mabsaa
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
✨ شهیدی که آرزوی شهادت در روز تولدش را داشت.
سردار شهید سید علی دوامی در ۲۱ رمضان سال ۱۳۴۶ در شهر ساری در یک خانواده مذهبی چشم به جهان گشود. نامش را خود به همراه آورده بود یعنی: علی
سیدعلی در طول دفاع مقدس آرزوی شهادت در روز تولدش را داشت و برای دوستانش میگفت: همان شبی که به دنیا آمدم از دنیا خواهم رفت.
سعی میکرد روز تولدش در جبههها باشد تا اینکه طبق آرزویش در ۲۱ رمضان سال ۱۳۶۷ به فیض شهادت نائل شد.
دوستانش میگفتند: در شب شهادت حضرت علی (ع) لباس سیاه بر تن کرد و شال سبز برکمر بست و خود را معطر ساخته بود بسیار خوشحال بود و میگفت امشب شب شهادت من است.
مادر شهید " سیدعلی دوامی " راز ۲۱ را این چنین تعریف کرد: در سن ۱۵ سالگی ازدواج کردم ۲۱ ساله بودم که در ۲۱ رمضان، علی به دنیا آمد و در ۱۸ اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۷ مصادف با ۲۱ رمضان و در حالی که علی تنها ۲۱ سال از عمرش میگذشت در خاک مقدس شلمچه به درجه شهات نائل گشت تا "سردار راز بیست ویک" لقب بگیرد...
#رفیق_شهید
🥀 @mabsaa
هدایت شده از «مبسا»
35.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌷
🍃🌷
🌷قرار شبانه با شـــهدا
به یاد همه ی شــهدا🌷
«اخْتِمْ لَنَا بِالسَّعَادَةِ وَ الشَّهَادَةِ فِی سَبِیلِک»
♡خدایا سرانجام ما را سعادت و شهادت در راه خودت قرار ده.♡
شبتون شهدایی🌷
🖼 لوح ا بعلی الهی العفو...
⬛ ما رو در این شب های عزیز از دعای خیرتون بی نصیب نگذارید.
💫مرکز بسیج کمیته امداد امام خمینی(ره)
#شب_قدر
#تجسمی
#مبسا
🆔 eitaa.com/mabsaa
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻توصیه آیت الله فاطمی نیا برای یک عمل در شب قدر:
یک بار سوره واقعه
یک بار سوره توحید
هفت مرتبه یا الله
پس از آن، حاجات خود را از خدا بخواهید
مارو از دعای خیرتون محروم نکنین
📡 #ناب_مبسا
|⇦• اللَّهُمَّ بِحَقِّ هَذَا الْقُرْآنِ...
#توسل و قرآن سرگرفتن ویژهٔ ماه مبارک رمضان اجرا شده #شب_بیست_و_یکم به نفسِ حاج محمد رضا طاهری •✾•
●━━━━━━───────
⇆ㅤ ◁ㅤㅤ❚❚ㅤㅤ▷ㅤㅤ ↻
فرمود: وقتی هفت بار بگی "یا ارحم الراحمین" خطاب میرسه لبیک یا عبدی بنده من چی میخوای ؟اما امام معصوم فرمودند: فقط یک بار کافیه این طوری بگید "یا اله العاصین" ای خدای گنهکارا تو اون موقع هفت بار گفتی خدا یه بار گفت لبیک.اما میگه وقتی میگی یا اله العاصین از طرف حق تعالی هفت مرتبه میگه لبیک لبیک لبیک.. خدایا! چرا هر چی گفتم یه بار گفتی لبیک.. گفتن یا اله العاصین هفت مرتبه این طوری با شوق و با ذوق فرمود: آخه گنهکارا غیر من کسی رو ندارند همه امیدشون من هستم.*
قرآن ها را مقابل صورت باز کنید.
"اَللّهُمَّ اِنّى اَسْئَلُكَ بِكِتابِكَ الْمُنْزَلِ
وَ ما فيهِ وَ فيهِ اسْمُكَ الاَْعْظَمُ الاَْكْبَرُ،
وَ اَسْماؤُكَ الْحُسْنى وَ ما يُخافُ وَ يُرْجى
اَنْ تَجْعَلَنى مِنْ عُتَقائِكَ مِنَ النّارِ"
*هر حاجتی مد نظرت هست یه چند لحظه با خدا خلوت کن برا دوستات بخواه برا پدر مادرت بخواه برا اونایی که دستشون از دنیا کوتاه بخواه راس حاجاتتم ان شاالله فرج امام زمان باشه..دستای گداییتو بالا ببر با یه دست قرآن را بالا ببر دست خالیتم رو به آسمان بگیر دوباره صدا بزن بالحسین الهی العفو...*
*قرآن ها را روی سر بگذارید..*
"اللَّهُمَّ بِحَقِّ هَذَا الْقُرْآنِ وَ بِحَقِّ مَنْ أَرْسَلْتَهُ بِهِ وَ بِحَقِّ کُلِّ مُؤْمِنٍ مَدَحْتَهُ فِیهِ وَ بِحَقِّکَ عَلَیْهِمْ فَلا أَحَدَ أَعْرَفُ بِحَقِّکَ مِنْکَ."
ده مرتبه:بِکَ یا الله
ده مرتبه:الهی بِمُحَمَّدٍ
ده مرتبه:الهی بِعلیٍّ
*خدایا نسل در نسل ما عاشق و ارادتمند به امیرالمومنین و بچه هاش قرار بده..*
*در یه خونه ای رو داری می زنی که نیم سوخته شد. در یه خونه ای و داری می زنی که صاحب خونه بین در و دیوار مونده. در این خانه رو اگه کسی در بزنه دست خالی برنمیگرده..
ده مرتبه: الهی بِفاطِمَةَ
ده مرتبه: الهی بِالحَسَنِ
*خدایا از در خانه کریم اهل بیت امام مجتبی علیه السلام امشب احدی را دست خالی و نامید برمگردان.
ده مرتبه: الهی بِالحُسَین
*خدایا زیارت ابی عبدالله رو نصیب همه آرزومنداش بگردان.
ده مرتبه: الهی بِعلیّ بنِ الحُسین
اسمش جزء بکائین عالمه این قدر گریه کرد برا ابی عبدالله. امشب بگو خدایا !به حرمت آقا زین العابدین همه عمرمون اسم ما رو جزء گریه کنای ابی عبدالله بنویس توفیق بندگی و ترک معصیت به ما کرامت بفرما...*
ده مرتبه: بِمُحَمَّدِ بنِ عَلِیٍّ
دهمرتبه:بِجَعفَر بنِ مُحَمَّدٍ
*نگران نمازهای ما بوده حضرت امام صادق خدایا ما را جزء نمازگزاری واقعی قرار بده
ده مرتبه:الهی بِموُسی بنِ جَعفَر
ده مرتبه :الهی بِعلیِّ بنِ مُوسی
ده مرتبه: الهی بِمُحَمَّدِ بنِ عَلِیٍّ
*فرمود: حاجات دنیاییتون رو در خونه جواد الائمه ببرید خدایا حوائج همه دوستان امیر المومنین الان برآورده بخیر بفرما*
ده مرتبه: بِعَلِیِّ بنِ مُحَمَّدٍ
ده مرتبه: بِالحَسَنِ بنِ عَلِیٍّ
*آخرین وصی خدا را در خونش شفیع قرار میدیم*
آن سفر کرده که صد قافله دل همره اوست
هر کجا هست خدایا به سلامت دارش
ده مرتبه: بِالحُجَّةِ.
.....ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ.....
‼️هزینه استفاده از مطالب کانال دعای خیر شماست...
#تقديم به ساحت مقدس #امام_زمان روحی له الفداء و ارواح اهلبیت، پیامبران، شهدا، اؤلیای الهی، #شیعیان و محبین امیرالمؤمنین، بد وارث و بی وارثها و #مادحيني كه سر به سینه تراب نهاده اند، در تمامی عوالم #صلوات
.....ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ.....
#اَللّهُمَّ_عَجِّل_لِوَلیِّکَ_الفَرَج
#مراسم_گذاشتن_قرآن_بر_سر
#ماه_مبارک_رمضان
#حاج_محمد_طاهری
┅═┄⊰༻↭༺⊱┄═┅
#مبسا
🆔 eitaa.com/mabsaa
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•