eitaa logo
مدیحا🇮🇷
349 دنبال‌کننده
541 عکس
103 ویدیو
0 فایل
🕊 مدح اهالی نور، محبوب و رسالت مدیحاست(: ✨ آفرینش محصولات فرهنگی‌ ✊🏻 در خدمت مهدویت و محور مقاومت 🌿 لبیک به بعثت هنرمندان رهبر انقلاب 🌝 @madiha_admin #علی_الاصول ©️ از انتشار تصاویر، متون و هرگونه اثر مدیحا بدون ذکر نام و مشخصات کامل راضی نیستم!☁️
مشاهده در ایتا
دانلود
حسابی کارراه‌انداز🎯 هم فلزیه، هم فانتزی، هم ترکیب رنگیش خیلی دلنشینه!💌 می‌تونی بذاریش روی میز یا با مگنتی که پشتشه بچسبونی به سطوح فلزی 🧲 ساخت ایرانه و واقعاً خوش‌ساخت!🇮🇷 هر جا بذاریش، زود به چشم میاد… میز کار، قفسه، یخچال یا هر جایی که دلت بخواد(:✨ و حالا اصل ماجرا 🪐 دست‌خط و امضای … چی بهتر از این‌که یه نشونه دم دستت باشه که هر روز باور عمیق توحیدی رو یادت بندازه: "تمام تقدیرات خداوند برای مؤمن خیر است"🫀 چون اگر خوشی رسید، شُکر می‌کنه و اگر سختی اومد، صبر. و همین شکر و صبره که از هر موقعیت، خیر می‌سازه...🌻 🌙 ماه بازگشت به این نگاه… ماه تمام شروع های تازه(:🌱 این‌که بفهمیم خیر بودن یعنی در راحتی گم نشدن و در سختی شکسته نشدن!🏔 اگه برای سالگرد شهادت عزیزمون برنامه یا تو ذهنتونه، از الان اقدام کنید که به موقع برسه!⏳ چون موجودیش محدوده و از محصولات پرطرفدار ست🕊 یه قاب کوچیک برای یادآوری یه هدف بزرگ☁️
🕊امام محمد باقر جانم(علیه السلام): 🌿في قَضاءِ اللّهِ كُلُّ خَيرٍ للمؤمنِ؛ ✨️در تمام پیش آمدهای الهی برای مؤمن خیری نهفته است(: ✍️🏻 : مؤمن بلد است در دلِ هر «اتفاق»، ردّی از «خیر» پیدا کند… از خدایی که خیرُ الرّازقین است! 🕯[ميزان الحكمه، ج۹، ص۴۶۱] 💌 ☕️@madihart
هادی اگر تویی که کسی گم نمی‌شود(:🕊🌙
و سلام بر تو که دلتنگیِ من... به شمار برف‌های بوسه‌زده بر حرمت رسیده است!(:❄️🌤
از اون ماه‌هاست که دل زودتر نرم می‌شه… انگار خدا نزدیک‌تره و راه حرف زدن باهاش هموارتر(: ماهی برای ترمیم تمام ترک های دل❤️‍🩹 برای نفس گرفتن وسط غربت این دنیا! برای فاصله گرفتن از شلوغی زمین🌏 و نزدیک‌تر شدن به آسمون☁️
🤲🏻دعای «یا مَن أرجوهُ لِکُلِّ خَیر» یکی از قشنگ‌ترین همراه‌های این ماهه؛ دعایی سرشار از امید، آرامش و گفت‌وگوی صمیمی با خدا دعایی که برای هر روز ماه رجب سفارش شده و حال دل خیلیارو بهبود بخشیده🌱
📜نقل شده که امام صادق جان(ع) این دعا رو برای این ماه بهمون یاد دادن و فرمودن هر روز، بعد از نماز صبح و مغرب خونده بشه… همین‌قدر لطیف و عمیق... مگه قرار نیست دلت آروم بگیره؟!(:✨️
در این دعا... عظمت خدا و مهربونی بی‌منتِ او به بندگانش یادآوری می‌شه؛ رحمتی بی‌انتها که همه رو دربر می‌گیره و صدامون می‌زنه به تمسک، به امید، به بازگشت!🦋 و چه خسرانی بزرگ‌تر از این که چنین پروردگاری داشته باشیم و دست نیازمون رو به سمتش دراز نکنیم(:🕯
«ای کسی که به او در هر خیری امید دارم» امروز، بیش از هر زمان، دنیا به امید محتاجه… وقتی امید کمرنگ می‌شه، زندگی، حرکت و تلاش هم از نفس می‌افته!❄️ اما کسی که به خدا امیدوار باشه، سختی‌ها نمی‌تونن زمین‌گیرش کنن🕊 دنیا پر از رنج و امتحانه... اما وسط همه‌ی این تاریکی‌ها و تلخی ها، امید به خدا روشنای راهه🌻
و حالا… این دعا با طراحی خاص کنارته؛ لطیف، آرامش‌بخش، ملیح‌... با رنگ‌های پاستیلی ملایم🎨 و نردبانی رو به آسمون…🪜 برای بالا رفتن دل برای در آغوش گرفتن !🌙🫂