مدیحا🇮🇷
عَجَباً لِأَمْرِ اَلْمُؤْمِنِ إِنَّ أَمْرَهُ كُلَّهُ لَهُ خَيْرٌ وَ لَيْسَ ذَلِكَ لِأَحَدٍ إِلاَّ لِ
[شکر و صبر]༄
=> إِنَّ أَمْرَهُ كُلَّهُ لَهُ خَيْرٌ "یقینا!" <=🌱🌙
حسابی کارراهانداز🎯
هم فلزیه، هم فانتزی،
هم ترکیب رنگیش خیلی دلنشینه!💌
میتونی بذاریش روی میز
یا با مگنتی که پشتشه
بچسبونی به سطوح فلزی 🧲
ساخت ایرانه و واقعاً خوشساخت!🇮🇷
هر جا بذاریش، زود به چشم میاد…
میز کار، قفسه، یخچال
یا هر جایی که دلت بخواد(:✨
و حالا اصل ماجرا 🪐
دستخط و امضای #سردار_دلها …
چی بهتر از اینکه یه نشونه دم دستت باشه
که هر روز باور عمیق توحیدی رو یادت بندازه:
"تمام تقدیرات خداوند برای مؤمن خیر است"🫀
چون اگر خوشی رسید، شُکر میکنه
و اگر سختی اومد، صبر.
و همین شکر و صبره
که از هر موقعیت، خیر میسازه...🌻
#ماه_رجب 🌙
ماه بازگشت به این نگاه…
ماه تمام شروع های تازه(:🌱
اینکه بفهمیم خیر بودن یعنی
در راحتی گم نشدن
و در سختی شکسته نشدن!🏔
اگه برای سالگرد شهادت #حاج_قاسم عزیزمون
برنامه یا #کار_فرهنگی تو ذهنتونه،
از الان اقدام کنید که به موقع برسه!⏳
چون موجودیش محدوده
و از محصولات پرطرفدار #مدیحا ست🕊
یه قاب کوچیک برای یادآوری یه هدف بزرگ☁️
🕊امام محمد باقر جانم(علیه السلام):
🌿في قَضاءِ اللّهِ كُلُّ خَيرٍ للمؤمنِ؛
✨️در تمام پیش آمدهای الهی
برای مؤمن خیری نهفته است(:
✍️🏻 #مدیحانوشت :
مؤمن بلد است
در دلِ هر «اتفاق»،
ردّی از «خیر» پیدا کند…
از خدایی که خیرُ الرّازقین است!
🕯[ميزان الحكمه، ج۹، ص۴۶۱]
💌#ماوایدل
☕️@madihart
#مدیحانوشت
و سلام بر تو
که دلتنگیِ من...
به شمار برفهای بوسهزده
بر حرمت رسیده است!(:❄️🌤
🤲🏻دعای «یا مَن أرجوهُ لِکُلِّ خَیر»
یکی از قشنگترین همراههای این ماهه؛
دعایی سرشار از امید، آرامش و گفتوگوی صمیمی با خدا
دعایی که برای هر روز ماه رجب سفارش شده
و حال دل خیلیارو بهبود بخشیده🌱
📜نقل شده که امام صادق جان(ع)
این دعا رو برای این ماه بهمون یاد دادن
و فرمودن هر روز، بعد از نماز صبح و مغرب خونده بشه…
همینقدر لطیف و عمیق...
مگه قرار نیست دلت آروم بگیره؟!(:✨️
در این دعا...
عظمت خدا و مهربونی بیمنتِ او به بندگانش یادآوری میشه؛
رحمتی بیانتها که همه رو دربر میگیره
و صدامون میزنه به تمسک، به امید، به بازگشت!🦋
و چه خسرانی بزرگتر از این
که چنین پروردگاری داشته باشیم
و دست نیازمون رو به سمتش دراز نکنیم(:🕯
«ای کسی که به او در هر خیری امید دارم»
امروز، بیش از هر زمان،
دنیا به امید محتاجه…
وقتی امید کمرنگ میشه،
زندگی، حرکت و تلاش هم از نفس میافته!❄️
اما کسی که به خدا امیدوار باشه،
سختیها نمیتونن زمینگیرش کنن🕊
دنیا پر از رنج و امتحانه...
اما وسط همهی این تاریکیها و تلخی ها،
امید به خدا روشنای راهه🌻