شهید کن که شهادت حیات مردان است
ولی برای شما مرگ، خط پایان است
شهید کن که شهیدان بریده از جسمند
شهید کن که شهید از ازل همه جان است
ببار تیر بلا لحظهلحظه بر سر ما
که سرو، مست همین قطرههای باران است
به مورها برسانید از سپاه علی
که نام یکیک سربازها سلیمان است
شهید قاسم ما زندهتر شد و امشب
خوشا که بر سر خوان حسین مهمان است
خوشا به او که پس از این همه جهاد و جنون
به خون خویش ابوالفضلوار غلطان است
به خون تپیده و بر خاک قطعهقطعه شده
شبیه یار شدن آرزوی یاران است
ز کوچ مالک اگر خون نشسته در دل ما
ولی ببین که سپاه علی رجزخوان است
به دیدۀ تر ما رنگ یأس و رخوت نیست
سپاه عشق کماکان میان میدان است
نه... حزن و سستی از این داغها به ما نرسد
که «انتم الاعلون» از اصول قرآن است
حرام میشود از این به بعد خواب شما
که خشم حیدری شیعه سخت و سوزان است
که امر رهبر ما گر رسد همین فردا
به یا علی مددی کاخ ظلم ویران است
در انتظار ظهوریم و خوب میدانیم
کنار مهدی ما لشگر شهیدان است
#شهادت_سردار_سلیمانی #ولادت_امیرالمومنین
مزار شهید هادی طارمی عزیز(:🕊
الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ
بِوِلاَیَهِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّهِ عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ♥️🌿
مدیحا🇮🇷
باران هدیه میلاد مادری بود که آب مهریه اش بود(:🌧🎁
✍️🏻 #مدیحانوشت
باران میبارد…
و من یقین دارم
امروز
آسمان
به نامِ علی
اذنِ اشک شوق گرفته است!🌦
مولا جانم!
با ذکر نام دلربای تو...
دل علت تپش را به یاد می آورد(:
ای قبله کعبه زاد من؛
ایوان نجفت رویای من!🫀
حضرت ابوتراب!
ای پناهِ وقتِ فروپاشی!
ای جریان حیات به یمن وجودت!
فَانْظُرْ إِلَى آثَارِ رَحْمَتِ اللَّهِ
كَيْفَ يُحْيِي الْأَرْضَ بَعْدَ مَوْتِهَا
إِنَّ ذَلِكَ لَمُحْيِي الْمَوْتَى
"وَهُوَ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ"...🌿
باران همچنان ادامه دارد؛
ابر مگر سیر میشود
از طراوت و حلاوت نامت؟!
یا علی گفتیم و عشق آغاز شد(:🕊
#میلاد_امیرالمومنین_جان #ماه_رجب
14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بیانِعشقُشرحِغمبماندبعددروقتش!
#شهادت_حضرت_زینب ❤️🔥
مدیحا🇮🇷
#استقبال چقدر به دلم نشست(:🌱☕️
#استقبال
شما هم باید شاهد این زیباییها باشید(:🦋☁️
مدیحا🇮🇷
وقتی اصلا نمیدونی به اینهمه محبت و اینهمه هدیه قشنگو نقطه زن چه واکنشی داشته باشی پس چند ثانیه تسلیم
15M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
-بو میده!😶🌫️
+آخییییی...🥺❤️
خیلی بد گفتی بو میده ولی خیلی خوشحالم!
+بو نرگس میده محمدددد😂😂😂😂
این قسمت: خاله و خواهرزاده!🤭
وسط کتابخونه یعنی چجور جلوی خودمو گرفتما
مدیحا🇮🇷
-بو میده!😶🌫️ +آخییییی...🥺❤️ خیلی بد گفتی بو میده ولی خیلی خوشحالم! +بو نرگس میده محمدددد😂😂😂😂 این ق
حالا من:
بدرقه آغشته به رایحه گل نرگس گوارای وجودتان(:🌼✨️
مدیحا🇮🇷
گـرچـه آهـو نیـستـم؛ اما پر از دلتنگی ام ضامن چشمان آهوهـا، بـه دادم می رسی؟!(:
ماهـی افـتاده بر خـاکم، لبـالـب تشنـگـی
پـهنه آبی تـرین دریـا؛ به دادم می رسی؟!(: