#ناشناس📬
دلم میخواد برم بشینم تو یه جای خلوت
با یه چایی و بشینم کتابمو بخونم
ولی متاسفانه مسئولیتهام الان
سنگینتر از اینه که یهو ول کنم برم فقط.
m
_
دلم میخواد تو هوای سرد بشینم و فکر کنم بدون به یاد آوردن اینکه امتحانمو خراب کردم،چنتا امتحان مونده و نخوندم،کلاسی که ۶ ماه براش زحمت کشیدم برای استرس بی مورد خراب شد،آخر ماه مسابقه دارم و آماده نیستم...🚶🏿
nik
دلم شده است همانند سیاهی شب؛شبی که علاوه بر ماهش که پشت ابر پنهان است،ستاره هایش نیز پیدا نیستند...
nik
شاید هم پیش از این ستاره ای پر نور بودم؛اما حالا این را خوب میدانم که من خاموش شده ام،خاموش سرد و تاریک؛انقدر که دیگر امکان ندارد حتی اندازه ی شمعی در درونم روشن شود...
nik