eitaa logo
- 𝘔𝘢𝘦𝘥𝘦
216 دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
500 ویدیو
1 فایل
چه خبر ؟ هیچی منم ، یه دختر اصفهانی (ارزشی) . . کپی؟ نکن تروخدا . میشنوم:)))) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_19bc7lv&btn=Maede https://abzarek.ir/service-p/msg/4035924 ناشناس به جز این پینه 🙏🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
مثل اینکه جنگنده بای داد خوب بخوابید عزیزانم✨
این جنگ فقط معده درد منو بیشتر کرد
چشام داره در میاد
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
الهی بگردم ما هم از خودی میخوریم هم از نخودی
هدایت شده از 焚
بالاخره یکی حرف دلمو زد. از این به بعد منم فن چاوشی ام🖐🏼
وقتی دشمن میبینه داره شکست میخوره دست میزاره رو جنگ داخلی میگه مردم بشینین خونه من کاری با خونه ندارم که خیابون خالی بشه سلطنت طلب بریزه بیرون اغتشاش کنه ولی نباید گولشو خورد خیابون ها نباید خالی شه همینجوری که دیشب گفتم جایی که تجمعات بودیم دو سه نفر گرفتن از بین جمعیت که فکر میکنم صلاح و اینا دستشون بود که الحمدالله به لطف برادران بسیجی مشکلی پیش نیومد چون اونا داشتن وظیفشون و انجام میدادن ماهم وظیفمون خلاصه اینا منتظرن خیابون خلوت بشه هرکسی باید وظیفه خودش و انجام بده برادران هوافضا وظیفه خودشون بسیجی وظیفه خودش ما مردمم وظیفه خودمون کم نزاریم تو خیابون اومدن کار سختی نیست از این دریغ نکنیم که بعد ها خدایی نکرده پشیمون بشیم ؛ امشب هم مثل شبای گذشته با قران به خیابون ها میایم و شب قدر و در خیابون ها میگیریم و برای ظهور از خدا عاجزانه التماس میکنیم .. و در نهایت
بچه ها الان تنها کاری که از دستمون بر میاد دعا و استغاثه هست این نماز استغاثه به امام زمانه بهتره که زیر اسمان خدا خونده بشه و در رکعت اول سوره فتح و در رکعت دوم سوره نصر خونده بشه و در پایان نماز این دعا و بعد از خوندن این دعا خودتون دعا کنید برای ظهور عاجزانه دعا کنید چند قطره اشکی بریزید و در نهایت التماس دعای فرج 🤲🏻
✍ بسم الله الرحمن الرحیم 📱 @rahbar_enghelab_ir
- 𝘔𝘢𝘦𝘥𝘦
✍ بسم الله الرحمن الرحیم 📱 @rahbar_enghelab_ir
سرعت زیاد شدن ممبرا از نور بیشتره ماشالا✨