پایگاه خبری مفاز
رد و رنج بانویی که از بهائیت به اسلام پناه آورد
بانوی بهایی که نزدیک ۲ سال قبل، از فرقه ضاله بهائیت به دین مبین اسلام پناه آورد، رنجها و مصیبتهای خود را که پس از جدایی از این فرقه با آن مواجه شده است، با فارس در میان گذاشت.
پایگاه خبری مفاز
/اختصاصی فارس/درد و رنج بانویی که از بهائیت به اسلام پناه آورد
بانوی بهایی که نزدیک ۲ سال قبل، از فرقه ضاله بهائیت به دین مبین اسلام پناه آورد، رنجها و مصیبتهای خود را که پس از جدایی از این فرقه با آن مواجه شده است، با فارس در میان گذاشت.
خبرگزاری فارس ـ گروه فرهنگ و هنر ـ حوزه دین و اندیشه: روند اسلام آوردن بهاییان در سالهای اخیر شدت گرفته و متبریان زیادی با اعلام رسمی و آشکار جدایی از فرقه بهاییت، آیین فریبنده انگلیسی به دامن مبارک و پرمهر اسلام پای نهادهاند. پاییز سال ۹۵، زمانی است که شماری از پیروان این فرقه، اعلام جدایی کردند و دین مهربانی را برای خود برگزیدند. چرا که در خانوادهای رشد و نمو یافته بودند که حق انتخابی برایشان متصور نبود و همواره از تعالیم آسمانی اسلام دور نگاه داشته میشدند.
مهشید ضیایی، دو سال قبل یعنی در دوم آذرماه ۱۳۹۵، جداییاش را از فرقه بهاییت با اعلام عمومی در یکی از روزنامههای کثیرالانتشار کشور رسانهای کرد و مصائب و رنجهای این بانوی متأهل که مادر چند فرزند هم بود، از همان روزهای تیره آغاز شد. پروندهسازی، جدا کردن فرزندان از مادر و طرد قطعی از اقوام و خویشان، دردهایی است که این زن با فارس در میان گذاشته است.
گفتوگوی اجمالی ما با او را در آستانه سالگرد میلاد پیامبر رحمت، حضرت محمد (ص) بخوانید تا در آیندهای نزدیک، به امید گفت و شنودی مشروحتر، سخنان او را مطالعه کنید.
خانم ضیایی! آیا شما هم مثل سایر پیروان بهاییت در خانوادهای زاده شدید که حق انتخاب ندارند؟
بله دقیقا مثل سایرین، من در سال ۱۳۴۸ در یک خانواده بهایی نسبتاً متمول متولد شدم و آخرین فرزند خانواده نیز بودم. در نتیجه همیشه مورد توجه همه مخصوصاً پدرم قرار داشتم. به همین دلیل، معمولا از نظر مالی و معنوی تأمینم میکردند. از کودکی در تمام کلاسهای بهایی از جمله درس اخلاق شرکت میکردم تا سن ۱۶ سالگی که در حضور یکی از دوستان پدرم (دوست خانوادگی) تنها با تلاوت نماز وسطی به اصطلاح بهاییان «تسجیل» شدم. قبل از تسجیلی به علت اینکه تمام اقوام مادر و پدرم مسلمان بودند و اینکه چرا ما باید در اقلیت باشیم، سوالاتی برایم پیش میآمد. همچنین چرا ما باید بهایی باشیم که نتوانیم هیچ کجا از جمله در مدرسه، محل کار، ادارات و ... دین خود را همچون دیگران آزادانه بیان کنیم
🏠موسسه فرق و ادیان زاهدان-مفاز🇮🇷
📡 Teleram: @m_mafaz_lib
📺web: www.mafaz.ir
🎥Instagram: @mafaz_pic
🆔Admin:@mafaz1
تفسیری متفاوت از وحدت
برخی ها تصور می کنند وحدت یعنی پذیرفتن عقاید طرف مقابل.
در حالی که وحدت اسلامی، در حقیقت مُدارا با پیروان سایر مذاهب اسلامی است و مُدارا بدان معناست که هرچند با دیگران اختلاف عقیده داشته باشیم، ولی رفتارمان با آنها همراه با تسامح، بردباری، تحمل و ملایمت باشد.
اما متأسفانه برخی مُدارا را اشتباه برداشت کرده و با تفسیرِ آن به معنای مُداهنه و دست کشیدن از عقاید، آن را ناشی از ضعف عقیده و نفاق و دورویی می دانند که چنین تفسیری نادرست بوده و با اصول مذهبی نیز منافات دارد.
🏠موسسه فرق و ادیان زاهدان-مفاز🇮🇷
📡 eitaa: @m_mafaz_lib
📺web: www.mafaz.ir
🎥Instagram: @mafaz_pic
🆔Admin: @mafaz1
پایگاه خبری مفاز
بیماری تفرقه، دشمن امروز
گزیده سخنان مقام معظم رهبری درباره لزوم وحدت و پرهیز ار تفرقه و اجماع حول محور اهل بیت (ع)
.
#بیداری
🆔 https://t.me/mafaz_news
🆔 @bidariplus