هدایت شده از ˓ 𝘌𝘧𝘳𝘢𝘩 - اِفراح ˒
نوشجانــشبشودهرکهحرمرفتحسین
خودمانیم،ولیگاهحسادتکردم .!
-چرا انقد حسودی ميكني؟!
+حسودی نميكنم من ادعای مالكيت ميكنم!!
حسوديی برای زمانيه كه يه چیزیو ميخوای كه واسه تو نيست!
ادعای مالكيت يعنی دفاع كردن از چیزی كه همين الانشم واسه توعه...!🤍(: