-چرا انقد حسودی ميكني؟!
+حسودی نميكنم من ادعای مالكيت ميكنم!!
حسوديی برای زمانيه كه يه چیزیو ميخوای كه واسه تو نيست!
ادعای مالكيت يعنی دفاع كردن از چیزی كه همين الانشم واسه توعه...!🤍(:
گر نباشد حیا و درک و شعور
ادمی طعنه میزند به ستور
جان انسان که تربیت نشود
آدمی گاو میشود به مرور....
نوشته بود: “من تیکه های شکسته شدهی قلبی رو به هم چسبوندم که من نشکسته بودمش و بعد صاحب همون قلب، قلب خودمو شکوند” و من عمیقا این جمله رو درک میکنم:)
هدایت شده از هیما.
'آقایِامامرضا'
کاشراهیِحرمتشوموآنگاهگویم:
آمدهامبنگرمت!
گریهنمیدهد امان . . .♥️🪧