eitaa logo
-مغموم-
2.1هزار دنبال‌کننده
960 عکس
258 ویدیو
2 فایل
آواره آدم بی خونه نیست ، آدم بی قصه است ! - دختر ِخوزستان ( : پادکستامون: https://eitaa.com/podkast_monghasht کپی: جایز نیست.
مشاهده در ایتا
دانلود
منو از خودم بپرس؛ من برای همه یکی نیستم!
بخون عزیزم تلاش کن برای خودت مرغی بشی محتاج هیچ خروسی نشی=)
- دلتنگِ کسی باش که دلتنگ تو باشد . این جمله صحیح است ؛ ولی دل چه بِفَهمد؟ :)
-چرا انقد حسودی ميكني؟! +حسودی نميكنم من ادعای مالكيت ميكنم!! حسوديی برای زمانيه كه يه چیزیو ميخوای كه واسه تو نيست! ادعای‌ مالكيت يعنی دفاع كردن از چیزی كه همين الانشم واسه توعه...!🤍(:
سرم درونِ خیالم به روی شانه‌ی توست…
ولیشدتزیباییاین:(🥺🤍
هوا، هوای ارتکاب گناهانی است که عرش کبریایی رو به لرزه در میارن.
گر نباشد حیا و درک و شعور ادمی طعنه میزند به ستور جان انسان که تربیت نشود آدمی گاو میشود به مرور....
‏زندگى داره هر روز "كى فكرشو ميكرد"تر ميشه!
نوشته بود: “من تیکه های شکسته شده‌ی قلبی رو به هم چسبوندم که من نشکسته بودمش و بعد صاحب همون قلب، قلب خودمو شکوند” و من عمیقا این جمله رو درک می‌کنم:)
هدایت شده از هیما.
'آقایِ‌امام‌رضا'‌ کاش‌راهیِ‌حرمت‌شوم‌و‌آنگاه‌گویم: آمد‌ه‌ام‌بنگرمت! گریه‌نمیدهد امان . . .♥️🪧
دقیقا متنفرم از همونایی که وضعمو درک نمیکنن و بحث میکنن :(🚶‍♀🌿😶‍🌫