نوشته بود: “من تیکه های شکسته شدهی قلبی رو به هم چسبوندم که من نشکسته بودمش و بعد صاحب همون قلب، قلب خودمو شکوند” و من عمیقا این جمله رو درک میکنم:)
هدایت شده از هیما.
'آقایِامامرضا'
کاشراهیِحرمتشوموآنگاهگویم:
آمدهامبنگرمت!
گریهنمیدهد امان . . .♥️🪧
جایی برای شعر هایم،،؛)
میخوای لف بدی لف بده!
سینم نکن من خودمو
میخوام اینجا اروم کنم..🌿🤍