eitaa logo
مهدویت_بصیرت
9.3هزار دنبال‌کننده
2.4هزار عکس
3.5هزار ویدیو
27 فایل
سلام،به‌کانال مهدویت_بصیرت‌ خوش‌آمدید💕 ✨️نوربصیرت‌جان زندگی است وایمان،سودی نمی بخشد،مگربابصیرت،   💟منتظربرای پیمودن راه‌انتظارتاظهورنیازمند#بصیرت است.اللهم إنّی‌أسْألك قوّة فی‌عِبادتك وتَبصُّرا فی‌كتابك‌وفَهمافی‌حكمك.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم با دروغ گفتن روی رستگاری را نخواهیم دید ☀️سلام‌ بر شما که صبور و مقاومید، صبحتان‌بخیر🌷 🌤اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ اگر مسئولی را دیدید که دروغ می گوید بدانید او غاصب آن مقام است. آیه ۱۱۶ سوره نحل وَلَا تَقُولُوا لِمَا تَصِفُ أَلْسِنَتُكُمُ الْكَذِبَ هَٰذَا حَلَالٌ وَهَٰذَا حَرَامٌ لِتَفْتَرُوا عَلَى اللَّهِ الْكَذِبَ ۚ إِنَّ الَّذِينَ يَفْتَرُونَ عَلَى اللَّهِ الْكَذِبَ لَا يُفْلِحُونَ و شما نباید از پیش خود به دروغ چیزی را حلال و چیزی را حرام گویید و به خدا نسبت دهید تا بر خدا دروغ بندید، که آنان که بر خدا دروغ بندند هرگز روی رستگاری نخواهند دید. (ع): ألکِذْبُ عَیْبٌ فاضِحٌ دروغگویى عیبى رسوا کننده است. (چون معمولاً دروغ بعد از مدتى آشکار مى شود و انسان دروغگو در بین مردم رسوا مى گردد.) اَللّهُمَّ‌عَجِّلْ‌لِوَلِيِّکَ‌الْفَرَجَ اللَّهُمَّ‌اشْفِ‌کُلَّ‌مَرِیض @mah_daviat313
AUD-20240314-WA0032.
4.12M
تندخوانی جزء چهارم:کل الطعام کان حلا لبنی اسرائیل،،، با صدای استاد معتز آقایی
مهدویت_بصیرت
✨بسم‌الله‌الرحمن‌اارحیم✨ ☘ محمدرضا رنجبر /تفسیرگزیده #قسمت_شصتم #بقره #صفحه_۶۰قرآن‌کریم📚 👆🏻👆🏻👆🏻 🎧س
4_5992259923801542999.mp3
10.66M
✨بسم‌الله‌الرحمن‌اارحیم✨ ☘ محمدرضا رنجبر /تفسیرگزیده 📚 +بانضمام فایل صوتی زیارت آل یاسین 👆🏻👆🏻👆🏻 🎧سروران عزیز و ارجمندمهدوی، سعی کنید وقت بگذاریدبشنوید 👌🏻 [روزتان را بدون قرآن سپری نکنید، اما با توجه و حضور قلب❤️ ] ❤️ثواب نشرش هم هدیه کنید محضر قرآن کریم ،کلام الله جل وعلا ، امیداست در زمره ی ذاکرین و صالحین محشور شویم ،ان‌شاءالله‌تعالی... 🌤 🌴 🆔 @mah_daviat313
🔰🔰 تدبر در قرآن رهبر فرزانه انقلاب : تلاوت قرآن مقدّمه‌ی فهم قرآن و به دست آوردن معرفت قرآنی است؛ این را بایستی برای خودمان تأمین کنیم. 🔶🔶 اگر تلاوت، تلاوت درست و به‌جایی باشد، دو فایده‌ی مهم را باید به ما بدهد: یکی اینکه معنویّت ما را، روح معنوی ما را تعمیق کند، عمق ببخشد. ما غرق در امور مادّی هستیم؛ انسانها احتیاج دارند به توجّه معنوی، به روح معنویّت و این با تلاوت قرآن -اگر خوب تلاوت کنیم قرآن را- حاصل میشود. 🔶🔶 و دوّم اینکه به فکر خودمان و اندیشه‌ی خودمان مدد برسانیم و آن را از معرفت قرآنی تغذیه کنیم؛ یعنی قرآن، هم در دل ما اثر میگذارد، هم در ذهن ما اثر میگذارد. 🌅 اگر با قرآن مأنوس بشویم، خیلی از مفاهیم حیات و زندگی برای ما روشن خواهد شد. کج‌رَوی‌ها، بدفهمی‌ها، یأسها، خیانتهای انسانها به یکدیگر، دشمنی‌های انسانها با یکدیگر، ذلیل کردن انسانْ خود را در مقابل طواغیت عالم و امثال اینها، همه ناشی از دوری از قرآن است. قرآن، هم به ما معنویّت میدهد، هم به ما معرفت می دهد . @mah_daviat313
الهی ! کفی بی عزا ان اکون لک عبدا ، و کفی بی فخرا ان تکون لی ربا...!!! انت کما اُحب ، فاجعلنی کما تُحب! الهی ! چه عزتی فراتر از این که بنده ی تو باشم.و چه فخری بالاتر از این که « تو » خدای من باشی ؟ تو آنگونه خدایی هستی که من دوست دارم، پس از من آن بنده ای را بساز که تو دوست داری...! یاعلی مدد @mah_daviat313
📣نقد منصفانه /بایدهای سیاسی1⃣ ✅جوری انتقاد کنید که محکوم قضایی نشوید بعضی از دوستان انتقادهایی کردند که خب خوب است، بسیاری از انتقادها هم به‌جا است، منتها لحن انتقاد را خیلی تند نکنید، یعنی دو چیز را توجّه داشته باشید: یکی اینکه در انتقادها سعی کنید که نقطه‌ضعف به طرف مقابلتان ندهید؛ یعنی جوری حرف نزنید که بتوانند شما را در مرجع قضائی محکوم کنند؛ این را توجّه داشته [باشید]؛ من شاید یک بار، یا دو بار دیگر در جمع جوانها این را تذکّر داده‌ام؛ توجّه داشته باشید جوری حرف نزنید که مورد استفاده‌ی طرف مقابل قرار بگیرد برای محکوم‌ کردن قضائی شما؛ این یک. دوّم اینکه از افراط و تفریط در بیان بپرهیزید. شما ملاحظه کنید در قرآن وقتی درباره‌ی مثلاً فرض کنید کفّار و مخالفین پیغمبر یک مطلبی را بیان میکند، بعد میگوید: وَلٰکِنَّ اَکثَرَهُم یَجهَلون؛(۱) نمیگوید «و لٰکنّهم یجهلون»، میگوید: اَکثَرَهُم یَجهَلون، یعنی یک عدّه‌ای هم در بینشان هستند که محکوم به این حکم نیستند. این جور نباشد که شما به طور قاطع یک مجموعه را نفی کنید یا اِشکالی بر آنها وارد کنید؛ در حالی که ممکن است بعضی از اینها مشمول این اِشکال شماها نباشند. اینها تذکّراتی است که [مهم است]. شماها هم بچّه‌های من هستید، یعنی واقعاً مثل فرزندان من هستید؛ دلم میخواهد که کارتان و همین جهتی که دارید حرکت میکنید، یک جهت درستی باشد.۱۳۹۸/۰۳/۰۱ بیانات در دیدار جمعی از دانشجویان انتقاد به مسئولین, انتقاد در چهارچوب اصول, نقد منصفانه اَللّهُمَّ‌عَجِّلْ‌لِوَلِيِّکَ‌الْفَرَجَ اللَّهُمَّ‌اشْفِ‌کُلَّ‌مَرِیض قرارگاه‌رسانه‌ای‌بصیر(قرب)
هوالحکیم !همه دعوا از آنجا آغاز شد که نپذیرفتند که خداوند باید تقسیم کند. تعیین و تصویب خدا را عادلانه ندانستند و بر علیه آن موضع گرفتند. فکر می‌کردند باید طوری باشد که آنان دوست دارند. حسادت ورزیدند به خاطر چیزهایی که خداوند به برخی مخلوقاتش عنایت فرمود و از برخی دریغ فرمود. انگار تقدیر خداوند برایشان گران تمام شد. شأن خدایی را برای خود قائل بودند. حسادت باعث شد تا کافران پیامبران و امامان و جانشینان ایشان و مؤمنین را نپذیرند. حسادت یکی از بزرگ‌ترین مصیبت‌های ماست. چرا او داشته باشد و من نداشته باشم؟! مسئله این است که خود را گذاشته‌ای در مرکز تعیین کنندگی و آنگاه بقیه را با آن می‌سنجی. حتی خدا را. این همان شرک است. همان کفر است. همان طغیان و عصیان است. گناه یعنی همین. وقتی چنین کردی دیگر عدالت بی‌معناست. آبادانی بی‌معناست. اصلا هیچ چیز دیگر معنای درست خودش را نمی‌دهد. تو جهان را وارونه معنی کرده‌ای و در این وارونگی همه مفاهیم جابجا کشف می‌شوند. تو خود را جای خدا نشانده‌ای بدون اینکه استحقاقش را داشته باشی. یا بتوانی که داشته باشی. راستش این که هیچ عیبی ندارد که میل تو بی‌نهایت باشد. مشکل اینجاست که مسیر غلطی را برای برآوردن آن میل انتخاب کرده‌ای. اینطور نیست که تو بخواهی بی‌نهایت را به وجود آوری یا به دست آوری. وقتی صحبت از بی‌انتهاست، باید بدانی که قبل از تو تکلیف مسئله روشن بوده است. تو متأخری و باید این را بپذیری. اگر نپذیری هم شرایط تغییر نخواهد کرد. فقط دچار نابودی خواهی شد. تو نمی‌توانی بی‌نهایت را از بین ببری یا مال خود کنی. می‌توانی صادقانه به پایش بیافتی تا تو را در خود فانی کند. آنگاه دیگر منیتی نداری و در او محو شده‌ای. حالا جزو دوستان او، جزو سپاه او هستی. در اختیار او هستی. تنها راه بینهایت شدن تو این است که با او پیوند بندگی برقرار کنی. زاویه وجودت را منطبق کنی بر ما شاء الله. آنگاه خواسته‌هایت با خواسته‌های او منطبق می‌شود. اینگونه به بی‌نهایت می‌پیوندی. تا وقتی که گمان کنی تو باید تعیین کننده باشی و بی‌نهایت بر اساس خواست تو عمل کند، به خواسته‌هایت نخواهی رسید. بی‌نهایت را نمی‌توانی پیرو خودت کنی. تو باید پیرو او باشی و یا از بین بروی. داستان به همین سادگی است. حالا حسودی می‌کنی که بی‌نهایت نیستی و به انتقام از او بندگانش را می‌آزاری؟! بیچاره‌ای. داری حسودی چیزی را می‌کنی که نمی‌توانی باشی. اما می‌توانی حمایت او را داشته باشی اگر بنده او باشی. إن تنصروا لله ینصرکم و یثبت اقدامکم. همه داستان اینجاست که من خدا هستم یا الله. اگر من خدا نیستم باید تسلیم الله باشم. اگر الله را نادیده بگیرم و شروع کنم به بازی با جهان، آنگاه قدم به قدم با صاحب آن مواجه خواهی شد. داری عقب رانده می‌شوی و تمام می‌شوی. به جهانی نگاه کن که به دست ابرقدرت‌های ضد خدا اداره می‌شود. آیا در حال تمام شدن نیست؟ آیا بزرگترین دغدغه آنان پیدا کردن جایی برای نفس کشیدن و خوردن و پوشیدن و خوابیدن نیست؟ آیا آنها در مورد ابتدائی ترین نیازهای خود دچار مشکل نشده‌اند؟ ایا زمین و دریا و فضا را مصرف نکردند و از بین نبردند و فاسد ننمودند؟ آیا امروز مسئله اصلی نابودی همه زمینه‌های حیات نیست؟ آیا زندگی محترم است؟ آیا آرامش و آسایش برقرار است؟ آیا فقر و گرسنگی از بین رفته؟ آیا دوستی و محبت جاری شده؟ آیا جنگ و تجاوز تمام شده؟ آیا سلامت و سعادت تأمین شده؟ آیا شادی و خوشحالی و نشاط و احساس خوب به دست آمده؟ من از فرار انسان‌ها از واقعیت به طور گسترده چنین می‌فهمم که وضع بسیار بد است. ابرقدرت‌ها نتوانسته‌اند مردمان را خوشبخت کنند. آنان در جهان آنقدر غم و ترس پراکنده‌اند که هیچ کسا خوشحال نیست. همه با پناه بردن به اسباب غفلت ابزارهای فهم درد را از بین می‌برند تا بتوانند کمتر شکنجه بکشند. بیهوده نیست که فضای مجازی رونق گرفته. مردم در فضای واقعی نمی‌توانند زندگی کنند. بیهوده نیست که صنعت بازی و عیاشی و مستی و سستی جهانگیر شده و تبدیل به اصلی‌ترین دغدغه مردم گردیده است. مردم دارند دسته دسته از واقعیت فرار می‌کنند. نباید انسان حسادت می‌کرد. حسادت باعث شد از خدا دست بکشد و برود دنبال کار خودش. امروز ما دچار حسادتیم. حسادت در برابر خدا؛ حسادت در برابر بندگان خدا. خداوند معیار مطلق است. تا وقتی این را نپذیریم هیچ چیز جای خود نمی‌نشیند. نه فسادی از بین می‌رود و نه عدالتی برپا می‌شود. نه جنگ تمام می‌شود و نه تجاوز. نه ظلم از بین می‌برد و نه ستم فروکش می‌کند. درد ما درد حسادت است. همان چیزی که شیطان دچارش شد. قابیل دچارش شد. مخالفان انبیاء دچارش شدند. مخالفان امامان دچارش شدند. مخالفان مؤمنین دچارش شدند. تاریخ دائم تکرار می‌شود. ادامه....⬇️
بیایید حسود نباشیم و بدانیم که اخلاقیات در مراتب اولیه خود تمرینات جدی هستند برای اتفاقات بزرگ اجتماعی و سیاسی و فرهنگی و اقتصادی و تاریخی و تمدنی، به هیچ وجه کوچک نشماریم اخلاق را. اخلاق اگر درست فهمیده شود، تمام عالم ما را لبریز می‌کند. فقط لازم است با خداوند اخلاقی مواجه شویم. همین که اخلاق را در مورد خدا رعایت کنیم، همه چیز تغییر خواهد کرد. فرمود: و إنک لعلی خلق عظیم. اگر این آیه درست فهمیده شود، خواهیم دید که ایشان به واسطه رعایت حق خداوند در بالاترین مرتبه، صاحب خلق عظیم هستند. جریان اخلاق از این مرتبه بر عالم تمام روابط ما را شکل می‌دهد. بیش از این در مورد اخلاق بیاندیشیم... ادامه...⬇️
امّ‌الفساد شرک آدم‌ها با شکستن حرمت خداوند، سعی می‌کنند خدایچه‌هایی درست کنند که تکه‌هایی از صفات او را دارد و به همین بهانه حکومت را به ارث برده است و حق دارد که ادعای سروری نماید. مردم خودشان ظلم و ستم را در میان خود انتشار دادند و استبداد و استکبار را رواج دادند و اثر این انحراف و اشتباه را در زندگی دیدند و درد آن را چشیدند و آنگاه بیتاب شدند. مردم خدا نیستند. هیچ کس نمی‌تواند خدا یا بخشی از خدا باشد. خداوندگاری بی‌هیچ شراکتی مخصوص خداست. وقتی خدا را نادیده گرفتی و سعی کردی خودت را به جای او معرفی کنی، اتفاقاتی برایت می‌افتد. توهم خدا شدن، استبداد را توجیه می‌کند و به عنوان یک ارزش در جامعه توضیح می‌دهد. خداوندگاری نه تکرار می‌شود و نه تکثیر می‌شود و نه تجزیه می‌گردد و نه انتقال پیدا می‌کند. این محال‌ها وقتی نادیده گرفته شود، انسان به دنبال آن خواهد بود که لااقل به مقداری خدا باشد. برخی خداوند را تحلیل می‌کنند. تحلیل خداوند در ذهن این خیال باطل را تقویت می‌کند که دیگران نیز شاید بتوانند سهمی از خدایی داشته باشند. ایده خطرناکی که تمام انحرافات جامعه انسانی از آن برمی‌خیزد. شرک ام الفساد است. همه زشتی‌ها و ناراستی‌ها از آن شاخه می‌گیرند. همان طور که خوبی‌ها همه از توحید سرچشمه می‌گیرند. وقتی خداوندگاری را از جای خود بلغزانی و انکار کنی یا تکرار کنی، آنگاه هر چیزی از جای خود می‌لغزد و عدالت از بین می‌رود و امکانش را از دست می‌دهد و ظلم و ستم و تجاوز همه‌جایی و همگانی می‌گردد. این فساد همه جا را پر می‌کند و امکان پاکی و پاکیزگی ناب را دشوار و نایاب می‌کند. خودپرستی در برابر خداپرستی گسترده‌ترین جبهه را برگزار کرده و اجازه نمی‌دهد انسان از بودنش لذت شایسته را ببرد. خودپرستی البته یک توهم شایع است. زیرا امکانش وجود ندارد. تنها به گمان باطلی برخی رفتارها از انسان سر می‌زند. ان شاءالله خداوند بندگی خویش را روزیمان فرماید و ما را از توهم خود خداپنداری نجات دهد و از فریب کافران که سعی می‌کنند با قرار دادن میل انسان در برابر میل خداوندگار، خود را به قدرت برسانند در امان نگه دارد. ادامه....⬇️
برخی از مردم کوتاه‌قامتند. مقصود اندازه ظاهری ایشان نیست. همت و مقصد آنان کوتاه است. وقتی چنین کسانی در جامعه‌ای تکثیر شدند، جامعه می‌شود کوتاه. جامعه کوتاه مانند علفی می‌ماند که لانه کرم‌هاست و بسیاری بر آن پا می‌گذارند و خوراک چارپایان است. اما برخی از مردم بلندقامتند. مانند درختی که ریشه دارند و امتداد زمانی و مکانی و غنای وجودی دارند. میوه آنها خورده می‌شود و اساس آنها باقی می‌ماند. نه طوفان‌ها آنها را از جا می‌کند و نه گردش ایام آنان را سرد و خشک می‌کند. جوامعی که اینچنین باشند تاریخ و تمدن دارند. گذشته و آینده دارند. خورده نمی‌شوند. بلکه از آثار ایشان دیگران بهره می‌برند. بر روی زمین رقابتی بین تمدن‌ها برقرار است. تمدن شیطانی غرب برنمی‌تابد تمدن انسانی اسلامی پا بگیرد. آنها با مشغول کردن ما به خواسته‌های کوچک و حقیر تلاش می‌کنند، ما را کوتاه‌قد نگاه دارند. آنها هزینه‌های زیادی تقبل می‌کنند تا ما آرمان و آینده نداشته باشیم. به کوتاهی خود اکتفا کنیم و به فکر تغییر شرایط نباشیم. متأسفانه گرفتاری ما به گناه و عمومی و علنی شدن گناه باعث خواهد شد جامعه به سمت کوتاهی پیش برود. برخی جریانات معاند و معارض سیاسی و برخی جریانات منحرف و منحط فرهنگی و برخی جریان‌های سرمایه‌داری اقتصادی حال و هوای کشور ما را به سمتی می‌برد که احساس می‌کنی جامعه میل کوتاهی به سرش زده. مردم ریشه‌داری مانند مردم ایران نباید و نمی‌تواند تن به کوتاهی دهد. علف بودگی در شأن این مردم نیست. این که به دهن بز غربی شیرین بیایی چیزی نیست که به مذاق ایرانی خوش بیاید. همت بلند ایرانیان باید دیگران را به زیر سایه خود و خنکای سرسبزی‌اش و شیرینی میوه‌هایش بکشاند؛ نه اینکه واداده نمایش‌های فریب این و آن باشد. الغرض رواج گناه دنیاپرستی که بزرگ‌ترین خطاهاست می‌تواند جامعه ایرانی را با خطر کوتاه‌شدگی مواجه کند. بیش از هشیار باشیم و از گذشته و آینده خویش چشم نپوشیم و مدهوش لحظه‌های تزئینی غرب نباشیم. من الله توفیق
🔰سی روز سی آیه 💠 شناخت چیستی جریان شیاطین (4) وَ لا تَأْكُلُوا مِمَّا لَمْ يُذْكَرِ اسْمُ اللَّهِ عَلَيْهِ وَ إِنَّهُ لَفِسْقٌ وَ إِنَّ الشَّياطينَ لَيُوحُونَ إِلى‏ أَوْلِيائِهِمْ لِيُجادِلُوكُمْ وَ إِنْ أَطَعْتُمُوهُمْ إِنَّكُمْ لَمُشْرِكُونَ. (الأنعام : 121) ✍ ترجمه: از آنچه [هنگام ذبح شدن‏] نام خدا بر آن برده نشده نخوريد؛ مسلماً خوردن آن فسق [و بيرون رفتن از عرصه طاعت خدا] است؛ قطعاً شياطين [شبهات ناروايى را به ضد احكام خدا] به اولیائشان القاء مى‏كنند تا با شما [درباره احكام خدا] مجادله و ستيزه كنند، و اگر از آنان پيروى كنيد، يقيناً شما هم مشركيد. نکات: 🔹 1- در بین شیاطین رابطه ولاء وجود دارد. رابطه ولاء را در یک معنای اجمالی می توان به یک نوع پیوند اجتماعی معنا کرد. همانگونه که مؤمنین نیز با خداوند متعال و انبیاء علیهم السلام چنین پیوندی دارند. پس از این آیه شریفه نیز می توان فهمید که جریان شیاطین یک جریان منسجم و دارای پیوند اجتماعی است و در واقع شیاطین نیز جامعه پردازی می کنند. 🔹 2- شیاطین سردمداران جامعه کفر هستند و از طریق القاء تفکر خود جامعه مطلوب خود را می سازند. 🔹 3- کارکرد جامعه شیطانی ایجاد ستیزه و جدال با جامعه مؤمنان نسبت به احکام الهی است. شیاطین جامعه ای می سازند که دائماً به احکام الهی یورش می برند و درصدد هستند تا آحاد جامعه مؤمنین را از رعایت دستورات الهی منصرف کنند. 🔹 4- همراهی با جامعه شیطانی خارج شدن از مسیر بندگی خداوند است. به هر میزان که جامعه الهی به جامعه شیطانی نزدیک شود از تحت طاعت خداوند متعال خارج شده است در واقع غیر از خداوند متعال منبع دیگری برای ساخت جامعه و تنظیم روابط اجتماعی پذیرفته است که این چیزی نیست جز شرک. التماس دعای ویژه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این فیلم را لطفا همه ببینیم ❗️❗️❗️ تا ندانسته از تجمعی که برگزار شد دفاع نکنیم❗️❗️ ... قرارگاه‌رسانه‌ای‌بصیر(قرب)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌸طیب الله انفسکم؛ جامعه نیازمند آگاهی و همدلی مومنانه و نوع دوستی است چه خوب است به هویت و مودت و معنویت اسلامی ایرانی باز گردیم ،،، موضع حکیمانه و پدرانه و مشوقانه ی رهبر معظم انقلاب به بانوی اورژانس ۱۱۵ بابل و نیز عمق دیدگاه و اشراف به جزئیات روز مره مردم خود جای بسی شگفتی و قدر دانی از طرف امت اسلامی دارد،هزاران سلام ،هزاران درود 🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ماشاالله به این مداح نوجوان ایرانی به غیر از کربلا هر جا سفر کردم ، ضرر کردم 🇮🇷
هدایت شده از شرح آتش دل
. 💠 🍃 خبری از شما نشد آقا آخرین جمعه هم رسید امسال، خبری از شما نشد آقا چشم ما با شما نشد روشن، دل غم‌دیده وا نشد آقا روزها رفت و هفته‌ها بگذشت، ماه‌ها در پی هم آمد و رفت سال هم می‌رسد به آخر و باز حاجت ما روا نشد آقا اشتیاق، انتظار، صبر، فراق، چشم ما شد سپید در غم تو روز هجران به‌سر نیامد باز، نوبت وصل ما نشد آقا جمعه‌ها آمدند از پی هم، با تو گفتیم شرح دردِ فراق زخم این سینه التیام نیافت، درد کهنه دوا نشد آقا گریه کردیم و ناله سردادیم: العجل العجل! بیا مهدی در فراق تو اشک باریدیم، دل ز داغت جدا نشد آقا دل به داغ تو مبتلا کردیم، ندبه ندبه تو را صدا کردیم ما برای فرج دعا کردیم، مستجاب این دعا نشد آقا از تو حتی نیامده خبری تا که دل‌خوش به آن خبر باشیم در افق از شکوه آمدنت گردی آخر به‌پا نشد آقا عالم از ظلم و جور پر شده است، کی تو پا در رکاب خواهی کرد؟ العجل صاحب‌الزمان! الغوث! وقت عدل و وفا نشد آقا؟ در خزان فراق پژمردیم، بد شنیدیم و زخم‌ها خوردیم در غمت جان به لب شدیم اما جان فدای شما نشد آقا روز از روضۀ غمت زاریم، شب چو شمع از فراق بیداریم ای بهار حقیقی، آمدنت خبر سال ما نشد آقا در میان زلال بارش اشک، دیدن تو عجب صفا دارد شاه خوبانی و تماشایت قسمت این گدا نشد آقا اشتیاق، انتظار، صبر، فراق، جمعه‌ها واژه‌های دل‌تنگی آخرین جمعه رو به پایان است، خبری از شما نشد آقا... ✍️ @SharheAtasheDel
دمِ افطار که تَر شد لبت از آب بگو: به فدای لب عطشان اباعبدالله
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اجرای بی نظیر ، زیبا و عالی به زبان شیرین فارسی اسما زیبای خداوند را تا حالا فقط عربی شنیدیم... حالا به زبان شیرین فارسی بشنويم....
آیت الله سید علی قاضی طباطبایی: برای اینکه توفیقات شما زیاد شود، قرآن زیاد بخوانید. تلاوت قرآن موجب باز شدن درهای توفقیات است.
سوره مزمل.mp3
8.19M
آرامش با قرآن ✅ سوره ای در قرآن که به برکت تلاوت این سوره برای مسائل زیادی گره گشايی واقع ميشود. 🌙شبتون آرام با نوای قرآن 🌺 سوره ی مبارکه ی مزمل
AUD-20240315-WA0049.
3.96M
5⃣ 📗تندخوانی(تحدیر) جزء پنجم:والمحصنات من النساء با صدای استاد معتز آقایی @mah_daviat313