یه چایی آلبالو زدیم دم طلوع آفتاب☕️
فقط یه سوال فنی
چای آلبالو، چایی هست که توش آلبالو ریختن؟ یا آلبالویی که تبدیل به چایی شده؟😂🍒
اینجوری نگاش نکنین، یه رنگ صورتیِ مایل به قرمزِ خوشگلی داشت🥹🩷
●مهداگراف●
من همیشه با کوله سفر میکنم
و خیلی سبک
این بار دوتا تیشرت آوردم، دوتا شلوار
و جمعی از وسایل مورد استفادم😂🧴
●مهداگراف●
بعد از اینکه براتون دعا کردم و گفتم: خوندن اینا توسط من، دردی رو براشون دوا نمیکنه.. تو بخون، تو درمون کن، تو برسون..
رو کردم به ضریح و گفتم: دیگه چیزی ازت نمیخوام، جز معجزه...
معجزه لازمیم(: 🥲💔
●مهداگراف●
آدما به اندازه خوش قلب بودنشونه
که برندهن...❤️🩹
پ.ن: با یکی از بچههای کانال؛
شربتِ امامرضا؏َ✨
●مهداگراف●