بعد از اینکه براتون دعا کردم و گفتم: خوندن اینا توسط من، دردی رو براشون دوا نمیکنه.. تو بخون، تو درمون کن، تو برسون..
رو کردم به ضریح و گفتم: دیگه چیزی ازت نمیخوام، جز معجزه...
معجزه لازمیم(: 🥲💔
●مهداگراف●
آدما به اندازه خوش قلب بودنشونه
که برندهن...❤️🩹
پ.ن: با یکی از بچههای کانال؛
شربتِ امامرضا؏َ✨
●مهداگراف●
صبح من این روزا از ساعت ۲ و نیم، ۳ شروع میشه... میرم یه چایی میخورم از چایخونهی حرم😁☕️
●مهداگراف●
بعد میرم یه گوشه یه نمازی چیزی میخونم🌝
با این ویو👀
●مهداگراف●
بعدم منم و آقا 🥰
خیلی دعاتون کردم
خیلیااااااا🤩
باز اگه خواستین اسم بنویسین ناشناس
به اسم دعاتون کنم🤲
●مهداگراف●
بعدم یه لیوان آب سقاخونه😌☁️
●مهداگراف●