eitaa logo
مهدیه بزرگ ساری
2هزار دنبال‌کننده
8.5هزار عکس
5.3هزار ویدیو
41 فایل
کانال اطلاع رسانی مهدیه شهرستان ساری ارتباط با ادمین جهت انتقادات و پیشنهادات 👇 @smohammad43 قق 📴 09372834811 نشانی سایت 👇 mahdiesari.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️ باشه فقط تو یه خیابونی اسمش رو بزن که توش ، هرشنبه ، زن ها رو ، اونم به جرم درخواست ابتدایی ترین امکانات رفاهی زیر چک و لگد و باتوم پلیستون ، له نکرده باشید ! 🔺آب که سربالا بره قورباغه ابوعطا میخونه !
🔴 تامین منافع حزبی، به چه قیمتی؟! ‼️ همان گونه که انتظار می رفت، در کارزار آشوب طلبی های اخیر، اصلاح طلبان باز هم ثابت کردند که منافع حزبی و سیاسی برایشان نسبت به منافع ملی در اولویت و ارجحیت است! ♨️ محمود صادقی عنصر بیش فعال اصلاح طلبان در فتنۀ اخیر، با انتشار پیامی در فضای مجازی با دستاویز قرار دادن اتفاقات اخیر، شرط بازگشت آرامش به جامعه را "انتخابات آزاد" عنوان کرد! ⁉️ هرچند دست اشرار بین المللی و گروهک های تجزیه طلب در آشوب اخیر برای همگان آشکار شد؛ اما باید از جماعت اصلاح طلب پرسید؛ رسیدن به اهداف و اغراض سیاسی تان ارزشش را داشت که اینگونه با دمیدن در تنور فتنۀ اشرار، امنیت، جان و اموال مردم را به بازی گرفتید؟! ‼️ گویا آرزوی فقدان و نبودِ فیلتر و نهادهای نظارتی در مسیر انتخابات برای به ابتذال کشاندن این فرآیند سرنوشت ساز، جماعتی را که اتفاقاً در سال های پس از انقلاب بیشترین قدرت سیاسی کشور را در اختیار داشته اند، متوّهم ساخته است! ♨️ جالب است که قبل از محمود صادقی، مصی علینژاد عنصر سیاسی دولت خبیث آمریکا نیز در توهماتش دربارۀ این آرزو بارها سخن گفته است!
🟢 آرامش چند روز اخیر پایان ماجرا نیست.(چون دشمن مان را خوب میشناسیم) 🔸امروز صبح بعد از چند روز آرامش در کشور خبری دیدیم که گفته بود ۷ کشور اروپایی اتباع خود را از ایران فرا خواندند. در واقع این رفتار گله ای بعد از چند روز آرامش را بیشتر میتوان در راستای جلوگیری از فروکاست آشوب تحلیل کرد. 🔹همچنین مشاهدات عینی نشان داد که اعتراض ها جنسشان فقط و فقط از جنس روشن نگه داشتن آتش آشوب است. حدود ۱۵ شخص موتوری و پیاده سریع یک چهاراه را می بستند، خودروهای پشت خط ایستاده را مجبور به بوق زدن میکردند و هر کس بوق نمیزد ماشینش را لگد مال میکردند. صحنه ها کامل ساختگی و پولکی است. 🔸صحنه سازی از داخل و تلاش برای انزوای ایران از بیرون؛ رفقا برای ایران قوی خیلی خیلی باید کار کرد و مواظب انشقاق اجتماعی بود؛ حتی میتوان گفت امروز بصیرت یعنی مراقبت از انسجام اجتماعی و کار برای حل مشکلات مردم.
🔻روایت‌های مواجهه با کشف حجاب از نقطه‌ای به بعد، «مسأله» گرفتار «نامسأله‌ها»یی می‌شود که آن را احاطه کرده‌اند. در این حال، هم مسأله در گرداب «پیچیدگی» فرومی‌غلتد و هم فهم ما مبتلا به تقلیل می‌شود و احساس انسداد و فروبستگی می‌کنیم. در اینجا، «اشخاص» و «علّت‌ها» به متغیّرهای تعیین‌کننده تبدیل می‌شوند. پس باید دوباره به مسأله نگریست و «تصویری منطقی» از آن ساخته‌وپرداخته کرد. الف. دوگانۀ استدلال تک‌منبعی/ استدلال چند‌منبعی ۱. حجابِ اختیاری به دلیل این‌که بر ضدّ «قانون» است، نابجاست. ۲. حجابِ اختیاری به دلیل این‌که بر ضدّ «هنجار/ عُرف/ فرهنگِ عمومی» است، نابجاست. ۳. حجابِ اختیاری به دلیل این‌که بر ضدّ «اخلاق/ حیا/ عفاف» است، نابجاست. ۴. حجابِ اختیاری به دلیل این‌که بر ضدّ «رضایتِ خدا/ دین/ احکامِ اسلام» است، نابجاست. ب. دوگانۀ مسألۀ فرعی/ مسألۀ اصلی ۱. بدحجابی، «لایۀ بیرونی/ نمایان/ مشهودِ تهاجم فرهنگی» است، نه هستۀ مرکزی آن. ۲. اما حجاب یکی از «ظهورات/ نمادها/ نشانه‌های هویّتی» ماست و دشمن نیز در پی هویّت‌زدایی است. ج. دوگانۀ سلیقه‌ای/ ارزشی ۱. این بحث به قلمرو «فلسفۀ ارزش‌ها/ بایدها و نبایدها/ اخلاق» مربوط است. ۲. یکی از رویکردهای فلسفۀ ارزش‌ها، «نسبی‌گرایی ارزشی» است. ۳. ارزش‌های اسلامی، کاشف از «مصالح و مفاسد حقیقی/ واقعی/ نفس‌الامری» هستند. ۴. ارزش‌های اسلامی از نظر انسان‌شناختی، مبتنی بر «فطرت» هستند. ۵. «خواست/ انتخاب/ آزادی انسان» تا جایی محترم/ مشروع/ معقول است که در امتداد استعدادهای فطری قرار داشته باشد. ۶. ارزش‌ها با وجود مطلق‌بودن در عالم تشریع، در «عالم تحقّق خارجی/ وقوع عینی/ کنش انسانی»، نسبی/ پیوستاری/ ذومراتب هستند. ۷. بنابراین، سخن دربارۀ تحمیل «پسند/ گرایش/ سلیقۀ خاص» نیست. د. دوگانۀ انتخاب شخصی/ سبک زندگی ۱. رواجِ سبکِ زندگیِ غربی، «خط/ جریان/ روند» است و «مهندسی‌شده/ فکرشده/ هدایت‌شده» و بخشی از برنامۀ «براندازی/ فروپاشی/ استحاله» است. ۲. رواجِ سبکِ زندگیِ غربی، «تنش/ تضاد/ تلاطمِ اجتماعی» ایجاد می‌کند و قدرتِ تهدیدزایی/ تخریب‌گری آن، بسیار زیاد است. ۳. سبکِ زندگیِ غربی، بدنۀ اجتماعی دارد و ریشه‌دار و طبقاتی است. ۴. رواجِ سبکِ زندگیِ غربی، برگشت‌پذیر نیست، بلکه «فزاینده/ شدّت‌یابنده/ تثبیت‌شونده» است. ۵. رواجِ سبکِ زندگیِ غربی، استعدادِ بهره‌برداری‌های سیاسی و امنیتی دارد. هـ . دوگانۀ واقعیّت طبیعی/ واقعیّت مسأله‌وار ۱. یکی از آسیب‌های اجتماعی، «مفاسد اخلاقی» است و بدحجابی، جزو آن است. ۲. بدحجابی، یک «جریان اجتماعیِ اقلّی/ تنگ‌دامنه/ محدود» است، نه اکثری. ۳. بخش عمده‌ای از این مسأله، «روایت/ تصویرسازی/ بازنمایی» است، نه واقعیّت. ۴. بدحجابی اغلب به معنی «دین‌گریزی/ اباحه‌گری/ بی‌بندوباری» نیست. ۵. بدحجابی اغلب به معنی «تعارض سیاسی/ ضدّانقلابی‌بودن/ مخالفت با نظام» نیست. ۶. بنابراین، جامعۀ ایران به سوی سکولارشدن حرکت نمی‌کند. و. دوگانۀ اخلاقی/ حقوقی ۱. بدحجابی در «حریم عمومی»، یک مسألۀ حقوقی است. ۲. بدحجابی در حریم عمومی، نوعی «تبلیغ/ ترویج/ تعلیمِ اجتماعیِ منکر» است. ۳. مسألۀ حقوقی، مبتنی بر «الزام/ اجبار/ غلبه» است، نه «اعتقاد/ باور/ تعهد». ۴. جنبۀ حقوقی داشتن بدحجابی، «حضور حاکمیّت» را در آن مشروع می‌سازد. ۵. فلسفۀ تمایزبخشِ دولت اسلامی، تلاش برای استقرار ارزش‌هاست. ۶. الزام به حجاب، شاید موجب«سعادت فرد» نشود، اما موجب «سعادت جامعه» می‌شود. ۷. در صورت تزاحم، «حقوق جامعه» بر «حقوق فرد»، تقدّم دارد. ۸. البتّه اقناع/ درونی‌سازی/ گفتمان‌سازی بر اجبار/ تحمیل/ اکراه، ترجیح و تقدّم دارد. ۹. همچنین دولت اسلامی باید بکوشد که «مجبوران» را به «معتقدان» تبدیل کند.
﷽ 🔰این مملکت صاحب داره... مرحوم آیةالله نائینی در جنگ جهانی دوم ترسیده بودند ایران را تجزیه کنند ، محضر حضرت رسیدند،آقا دست روی نقشه ایـران گذاشتند‌ فرمودند : نائیتی ایران کشور من مهدی«عجل‌ الله‌ تعالی‌ فرجه‌ الشریف» است. هر نعمتی در این کشور به شما ایرانی‌ها میرسد از سر دولت من است. • صاحب داریم ما... - بهمن ماه ۱۳۹۹
هدایت شده از خبرگزاری فارس
🖼 جنگ موبایلی با تهران روایت روزنامه‌نگار انگلیسی از نقش ربات‌های پنتاگون در اغتشاشات ایران @Farsna