eitaa logo
🕋💫ظهور نزدیک است💫🕋
3.6هزار دنبال‌کننده
72.4هزار عکس
81.3هزار ویدیو
436 فایل
🔥فتنه‌رابایدباروشنگری خاموشكرد. 💎 هرجاروشنگری بود،فتنه‌انگیزدستش كوتاه میشود ❤باخامنه ای کسی نگرددگمراه اودرشب فتنه میدرخشدچونماه @yazdanp_m @mahdyyonfatematazzahra https://eitaa.com/mahdyyon313 تلگرام @MAHDYOON313 @mahdyyon https://t.me/mahdyyon313
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از کانال دکتر انوشه‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اعتماد ساختنش چند سال طول میکشد... تخریبش چند ثانیه... ترمیمش تا ابد...! ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ @Dr_Anoushee
هدایت شده از سرنوشت انسان
6.01M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رابطه اجنه با خوراکی‌های ما و محیط زندگی ما کانال سرنوشت انسان: @sarneveshte_ensan
هدایت شده از کاغذِ سفید 🇵🇸
▫️خودمونو به تفسیر حرفای رهبر برسونیم، نه اینکه حرفای رهبر رو به تفسیر قد و قواره ی خودمون😐 ▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️ 🏳اللّٰھـُــم ؏جِّل لِوَلیڪَ الفَرَجـْ🤍 ♡کاغذسفید♡ @kaghaze_sefiid
🩸حاج خانم حسابی 🩸مسلط به نهج البلاغه بودن☺️👌🏼 وقتی بدون منبع گفتم، روایت داریم که امر به معروف اجلی رو نزدیک نمیکنه، بلکه شیوه ی مردن رو تعیین میکنه، ایشون گفتن این روایت از امام علی علیه السلام تو نهج البلاغه ست. و اینقدر مسلط بودن که حتی صفحه ی روایت رو هم تو مدت کمی برام باز کردن☺️👌🏼 بله کسی که بابت امر به معروف به شهادت میرسه، این شهادت رزق معنویشه. چرا که اگر با شهادت از دنیا نمیرفت، به مرگ طبیعی می مرد. امر به معروف مرگ کسی رو جلو نمیندازه، بلکه شیوه ی مردن رو تعیین میکنه. 📌شهادت هنرمردان خداست 🍃🍂🍃🍂🍃___ @kagaze_sefiid 🌻کاغظِ سفید (شخصی)😎
هدایت شده از کاغذِ سفید 🇵🇸
8.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دوقطبی نکنید همه خوبن... 😏 خطّی که معاویه ترویج می‌کرد ‼️ 📌اون زمانا هم رقاص خونه و... راه مینداختن، معاویه ی نماز خون میگفت هیس 🤫 چیزی نگید همه مسلمونیم دوقطبی نکنید‼️😕 •❥🌺━┅┄┄ کاغذسفید🤍 •┈┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈┈• لبیک یا خامنه ای •┈┈┈┈┈••✾••┈┈┈┈┈•
بسم الله 🔸 ترجمه کرامتی از مولا علی (علیه السلام) (متن عربی حدیث) https://hadith.inoor.ir/fa/hadith/315111 🔸 🔻سید رضی در کتاب «خصائص الأئمه (علیهم السلام)» می‌گوید: نقل شده است که امیر المؤمنین علی (علیه السلام در مسجد نشسته بود که دو مرد برای رفع خصومت نزد امام آمدند. یکی از این دو نفر از خوارج بود و حُکم به ضرر وی بود. بنابراین امیر المؤمنین (علیه السلام) علیه او حکم کرد. آن مرد خارجی (جزو خوارج) با خشم به امام گفت: به خدا سوگند، که به عدالت قضاوت نکردی، و در این قضیه، راه دادگری پیش نگرفتی، و حکم تو در درگاه خدا پذیرفته نیست. پس در این‌هنگام امیر المؤمنین (علیه السلام) در حالی که با انگشت به وی اشاره نمود، به وی فرمود: «اِخْسَأْ!، عَدُوَّ الله» «دورشو (چخه!)، ای دشمن خدا!» در همین حال، با کلام و اشاره حضرت، آن مرد تبدیل به یک سگ سیاه شد!! کسانی که در مجلس حاضر بودند گفته اند: به خدا سوگند! دیدیم که چگونه لباس‌های وی در هوا پرتاب شد. سپس دیدیم که آن مرد که بصورت سگ درآمده بود، بسوی امیرالمؤمنین تَبَصبُص می‌کند [یعنی از روی التماس یا ترس، دم خود را می‌جنباند] و اشک در چشمانش حلقه زده و بر صورتش جاری شده است. و بعد دیدیم که امیر المؤمنین (علیه السلام) دلش برای او سوخت و به او رحم کرد. سپس نگاهی به آسمان کرده و به لب‌هایش چیزهایی فرمود که ما نمی‌شنیدیم، و به خدا سوگند ناگهان دیدیم که آن مرد دوباره به صورت انسان مبدّل گشت و لباس هایش از هوا برگشته و روی کتف هایش افتادند، و دیدیم که چگونه دستپاچه و وحشت زده از مسجد گریخت. در این حال، ما همگی حیرت زده به امیر المؤمنین (علیه السلام) نظر دوخته بودیم. امام (علیه السلام) فرمود: شما را چه می‌شود که اینطور شگفت زده، این‌چنین نگاه می‌کنید؟ عرض کردیم: ای امیر مؤمنان! چگونه تعجّب نکنیم، در حالی که دیدیم چه کردید؟ حضرت فرمود: مگر نمی دانید که آصف بن برخیا، وصیّ سلیمان بن داود (علیهما السلام) کاری شبیه به این انجام داد و خداوند متعال داستان او را در قرآن نقل کرده و فرموده است: «أَیُّکُمْ یَأْتِینِی بِعَرْشِهَا قَبْلَ أَن یَأْتُونِی مُسْلِمِینَ * قَالَ عِفْریتٌ مِّنَ الْجِنِّ أَنَا آتِیکَ بِهِ قَبْلَ أَن تَقُومَ مِن مَّقَامِکَ وَإِنِّی عَلَیْهِ لَقَوِیٌّ أَمِینٌ * قَالَ الَّذِی عِندَهُ عِلْمٌ مِّنَ الْکِتَابِ أَنَا آتِیکَ بِهِ قَبْلَ أَن یَرْتَدَّ إِلَیْکَ طَرْفُکَ فَلَمَّا رَآهُ مُسْتَقِرًّا عِندَهُ قَالَ هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی لِیَبْلُوَنِی أَأَشْکُرُ أَمْ أَکْفُرُ» [نمل/ ۴۰-۳۸] [ (سپس) سلیمان گفت: ای سران (کشور)! کدام یک از شما تخت بلقیس را پیش از آن که مطیعانه نزد من آیند برای من می‌آورد * عفریتی از جن گفت: من آن را پیش از آن که از مجلس خود برخیزی برای تو می‌آورم و بر این (کار) سخت توانا و مورد اعتمادم * (سپس آصف بن برخیا) کسی که نزد او دانشی از کتاب (الهی) بود، گفت: من آن را پیش از آن که چشم خود را بر هم زنی برایت می‌آورم. پس چون (سلیمان) آن (تخت) را نزد خود مستقر دید، گفت: این از فضل پروردگار من است تا مرا بیازماید که آیا سپاسگزارم یا ناسپاسی می‌کنم]، [این کرامت، فضل خدا بر ایشان بود،] حال شما بگویید که کدام یک نزد خدا بزرگوارترند و کرامت‌شان بالاتر است، پیامبر شما حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله)، یا حضرت سلیمان (علیهما السلام) [که این واقعه را برایش در قرآن بیان فرموده] ؟ یاران گفتند: بلکه پیامبر ما بالاتر است ای امیر المؤمنین. حضرت فرمود: بنابراين وصیّ نبی شما (یعنی امیرالمؤمنین) نیز ارجمندتر از وصیّ سلیمان است. و همانا وصیّ سلیمان فقط یک حرف از حروف اسم اعظم خدا را می‌دانست و خداوند به وسیله همان یک حرف زمین میان او و تخت بلقیس را برایش شکافت و داد، به گونه ای که توانست در کمتر از یک چشم برهم زدن تخت را بیاورد، [و این‌همه را با همان یک حرف از ۷۳ حرف اسم اعظمِ خدا انجام داد]، و حال آن که ما (اهل البیت علیهم السلام) هفتاد و دو حرف از اسم اعظم خدا را می‌دانیم، و یک حرف هفتاد و سوم و نهایی آن (اسم مستأثر و مکنون و مخزون الهی) نزد خود خداست، و آن را به خودش مختص فرموده، دون از مخلوقاتش! [یعنی در دامنه‌ی خَلق، بجهت حدود خلقی، امکان ظهور و بروز آن حرف مستأثر و مختص خدا نیست. چون‌که در آن مقام، خلق فانی‌ست، و جنبه‌ی خلقی را نیاز و ظرفیت یافتن آن حرف و اسم و وجه مختص احدیت الهی نیست].