eitaa logo
خاکــریزِ خــاطِـرات♬༻♡
111 دنبال‌کننده
369 عکس
132 ویدیو
6 فایل
ߊ‌یܝ̇ߺܥܼߊ ܥ݆ܝ̇ߺܠܙ یܘ ܥ‌‌ܟܿࡅ߳ܝ‌ ܫܝ‌ߊ‌ܦ̈ܨ طܝ‌ܦ̇ܥ‌‌ߊ‌ܝ‌ ܢܚیܥ‌‌ ܣܢܚࡅ߳ߺߺܙ✨ کانالی برای طرفداران دو رفیق ِمحبوب در دنیا(: شروعمون؟¹⁴⁰⁵,²,³ پایان فعالیت ؟ انشاالله شهادت🪖📿💫 ناشناس ؟ سنجاقه عزیزم☘️🍃
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام بچه ها 👋 ایام محرم الحرام و شهادت آقا امام حسین علیه السلام رو به همتون تسلیت میگم ، امیدوارم که مراسم ها حسابی گریه کرده باشید و حضرت اباالفضل کربلاتونو امضا کنه ... من رو هم دعا کنید که امسال اربعین بتونم برم کربلا 💔 خب بچه ها چونکه می‌دونم هممون این دو روزه رو مجلس و مراسم هستیم ، فعالیت ها کم میشه که هممون راحت باشیم ☺️
تازه منتشر شده از سید حسنین ✨ _ کپی✗ | فور✓ ɪᴅ؛@hasanein_alhilou
و ای کاش این صبح طلوع نمی‌کرد 💔
راستی بچه ها من امروز تعزیه توی روستا شرکت میکنم ، چونکه مردم اینجا واقعا از همه چیز محرومن نه برنامه ای نه چیزی ... فقط محرما روز تاسوعا عاشورا دسته راه میوفته همین ، و من و خانواده دوستم ، چند سالیه که به تعزیه حسابی تشکیل دادیم که محرم و این روزا رو بیشتر درک کنن ☺️ براتون عکس و فیلماشو میفرستم فقط کمی دیر میشه آخه همونجا نمیتونم براتون بفرستم چون باید بچه ها رو آماده کنیم و باهاشون کار کنیم شاید دیر بشه 😊
ی‌ بنده‌ خدایی‌ دختر کوچیک‌ داشت‌ دخترش مریض‌ بود بچه‌اش‌ فلج‌ بود💔 همه‌ بهش‌ گفتن‌ نبرش‌ اونجا! گفت:نه!میبرم‌ اونجا‌ خود‌ حضرت رقیه(س) شفاش‌ میده دخترشو‌ بردش‌ دمشق‌ حرم‌ بی‌ بی، خادم‌ های‌ حرم‌ میگفتن‌ هر‌ روز‌ بچه‌ به‌ بغل‌ میومد زیارت‌ بعد‌ چند‌ روز‌ یهو‌ می‌بینند‌ اومده‌ اما‌ بچه باهاش نیست:)! باباهه‌ شروع‌ میکنه‌ به‌ داد‌ زدن... داد‌ میزنه‌ میگه: کی‌ گفته‌ تو‌ جواب‌ میدی:)...!؟ 💔 کی‌ گفته‌ تو‌ شفا‌ میدی:)...!؟ من‌ پاشدم‌‌ اومدم‌ حرمت‌ همه‌ گفتن‌ نبرش‌گفتم‌ نه! رقیه(س) دخترمو‌ شفا‌ میده:)...!💔 الان‌ بلیط‌ گرفتم‌ امروز‌ دارم‌ بر‌می‌گردم،آخه‌ با‌ چه رویی‌ برگردم؟!💔 __ برگشت‌ هتل دید‌ دخترش‌ داره‌ دور اتاق‌ میدوه‌ و‌گریه‌ می‌کنه بچه‌ای‌ که‌ فلج‌ بوده‌ هااا!!! دختره‌ به‌ باباش‌ میگه:چرا‌ منو‌ ول‌کردی رفتی؟!! باباهه‌ میگه:تو‌ چطور‌ میتونی‌ راه‌  بری‌ عزیز بابا؟ دخترش‌ میگه:تو‌ که‌ رفتی‌ تنها‌ شدم‌ ترسیدم خیلی‌ گریه‌ کردم‌ یهو‌ یه‌ دختر کوچولو‌ اومد گفت:چی‌ شده؟ گفتم:بابام‌ رفته‌ تنهام‌ می‌ترسم گفت:بابات‌ الان‌میاد‌ بیا‌ تا‌ اون‌ موقع‌ با هم‌ بازی‌ کنیم گفتم:من‌ فلجم‌ نمیتونم گفت:عیبی‌ نداره‌ بیا یهو‌ دیدم‌ می‌تونم‌ راه‌ برم‌ با هم‌ کلی‌ بازی‌ کردیم:) قبل اینکه تو بیای گفت:بابات‌ داره‌ میاد‌ من‌ دیگه‌ میرم ولی‌ به‌ بابات‌ بگو‌ دیگه‌ سرم‌ داد‌ نزنه🙂💔 کسی‌سر‌بچه‌یتیم‌داد‌نمیزنه:)))!💔
سید🫠❤️ منبع؟ @Hamenin_Shakerhelou کپی ؟ فور قشنگتره ✓
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خوبه حالا خر داشته 🤣🤣🤣 منبع؟@Hamenin_Shakerhelou کپی ؟ فور قشنگتره ✓