_سخت است همزیستی دائم با کسانی که دغدغههایت را نمیفهمند اما عزیزان تو هستند.
گابریل گارسیا
قاصدک..
شعر مرا از بر کن؛
برو آن گوشه باغ..
سمت آن نرگسِ مست
و بخوان در گوشش
و بگو باور کن..
یک نفر یاد تو را،
دمی از دل نبرد.
این مدت به شدت کارم گیره
و به شدت محتاج دعام
منت بذارید تو این شبا دعا کنید واسم انشاالله خدا حاجت هاتون رو بی جواب نذاره :)