🔴کشورهای اسلامی و نهادهای منطقهای، اظهارات جنجالی سفیر آمریکا درباره سلطه اسرائیل بر خاورمیانه را محکوم کردند
🔹عربستان سعودی، مصر، اردن، امارات متحده عربی، اندونزی، پاکستان، ترکیه، قطر، کویت، عمان، بحرین، لبنان، سوریه و فلسطین به همراه سازمان همکاری اسلامی، اتحادیه عرب و شورای همکاری خلیج فارس بهشدت اظهارات سفیر ایالات متحده در اسرائیل را محکوم کردند، اظهاراتی که گفته بود قابل قبول است اسرائیل کنترل سرزمینی خاورمیانه را در دست بگیرد.
🟢لاریجانی: ترامپ رهبر ما را به شهادت رسانده و رهایش نخواهیم کرد؛ تا مقابلهبهمثل نکنیم رهایش نخواهیم کرد.
آمریکاییها در تمام اهدافشان در این جنگ شکست خوردند. اما ما رهایشان نمیکنیم. اینها داغی در دل ما گذاشتند که دیگر رها نمیشوند.
✍ جهان فاسد غرب نزدیک به نیم قرن ما را تحریم کرد اما نتوانستند ما را بشکنند.
حالا ما تنها ۸ روز جهان را تحریم کردیم.
در حال فروپاشیاند...
شریان حیاتی هرمز،عجب نعمتی بود برسفره ایران !
نقشه غرب آسیا را بزودی تغییر خواهیم داد.
چند روز قبل که تو میدون انقلاب بودیم برای مراسم بیعت با سومین رهبر انقلاب اسلامی، مردم مدام شعار میدن ...
کنارم یه مادربزرگ مهربون بود که خیلی هم با شور و حرارت شعار میداد
خیلی محکم هر بار میگفت:
الله اکبر
الله اکبر
الله اکبر
خمینی رهبر ...
اول گفتم شاید زبونش نچرخیده، بعد دقت کردم دیدم هر بار همینجوری میگه :)
فکر کنم از ۵۷ محکم روی شعار مونده بود چه بسا اشتباه هم نمیگفت. خامنهای شهید امتداد امام خمینی بود و انشاءالله خلف صالحشون هم همینه ...
خداوند تمام عظمت نمرود را فقط با یک پشه نابود کرد!
تمام یال و کوپال ناو آبراهام لینکلن چند میلیارد دلاری را نیز فقط با چند پهپاد کوچک چند هزار دلاری فرو ریخت!
همان ناو هواپیمابری که رئیسجمهور آمریکا چند ماه تبلیغ آن را میکرد و ترسوهای دنیا را با آن میترساند.
حالا همان ترامپ برای باز کردن تنگه هرمز دست به دامن نیروی دریایی چین، ژاپن و فرانسه شده و میگوید شما باید به کمک بیایید!
اینگونه خداوند آیاتش را برای پندگیرندگان و جویندگان حقیقت آشکار میکند ...