『🪽ملیکـــہ 』
°🌸🌱° https://eitaa.com/bok_mark
✨
از بس فرار كردهام از خویشِخويشتن
گاهی دلم برای خودم تنگ میشود
https://eitaa.com/bok_mark
لقد أصبح البشر كصناديق البريد المقفلة
متجاورين!
ولكن لا أحد يعرف ما في داخل الأخر.
آدمها مثل صندوقپستهایی دربسته شدهاند
کنار هماند!
از درونِ هم اما بیخبراند.
https://eitaa.com/bok_mark
هر کسی پیر شود
از بر و رو می افتد
پیر میخانه ما
اشرف مخلوقات است ...🌱
https://eitaa.com/bok_mark
قُلْ لِلَّذِي هو مُثقَلُ من هَمِّهِ هون عليكَ فَإِنَّ رَبِّكَ يَعْرِفُ
به آن کسی که باراندوه برشانه اش سنگینی میکند بگو آسوده باش که پروردگارت حالت را میداند (:
🌱
https://eitaa.com/bok_mark
لاترکع لمن اراد الرحيل فصلاة الميت لاسجود فيها..
براى كسى كه رفتنى است
سر خم نكن!
كه نماز ميت
سجده ندارد!!
🦋🎋
https://eitaa.com/bok_mark
حقیقت اینه که هر بار ازش دور بشیم
با یه تلگنر یادمون میندازه که کسیو جز اون نداریم ،
وقتی کسی از عزیزانمون رو از دست میدیم یادمون میاد که تنها کسی که برامون میمونه خداست ،
چشماتونو ببندید و تصور کنید همه چیز رو از دست دادید ، حتی وقتی هیچکس و هیچ چیز براتون نمونده بازم خدا هست ،
اینجوری ناخودآگاه به سمتش برمیگردیم . چون در نهایت میفهمیم هیچکس جز خدا پناهی نداره ...❤️🩹
https://eitaa.com/bok_mark