گفتم: خیلی میل دارم یک کاری انجام دهم؛
یک عملی را انجام دهم که بدانم،
مورد توجه حضرت است و بدانم
اگر من آن کار را انجام دهم،
مورد توجه حضرت میشوم.
کار خوبی باشد و مورد پسند حضرت باشد. مدام اینها را تکرار کردم.
حضرت فرمود: یکی از آن کارهایی که خیلی مورد توجه واقع میشود،
این است که به محض اینکه صدای اذان بلند شد، دعای «اللَّهُمَّ کُن لِوَلِیَّكَ...» را بخوانی!
_
📚./ بشارت از حضرت حجت (عج)، ص٣٢٧
مهدیِ فاطمه ای، منتقمِ خونِ حسین؛
تو امامی و امامت به شما مینازد :)
آغاز امامتِ آقاجانمان مبارک.