کاش بجای اینکه به فکر نمره بیست امتحانمون بودیم به فکر نمره بیست پیش خدا هم بودیم (: #تلنگر
گاهی خدا نجاتت میده
ولی تو اسمشو میزاری شکست !🙂
اره اینجوریاس خواهر...
گر کسب کمال میکنی میگذرد
ور فکر مُجال میکنی میگذرد
دنیا همه سربهسر خیال است ،
هرنوع خیال میکنی میگذرد ..
Mohammad Esfahani & Behrooz SaffarianMohammad Esfahani Behrooz Saffarian Beman Ba Man.mp3
زمان:
حجم:
11M
به فروغ مهر و ماهی،روشن کن شبهای مرا...🌙