هدایت شده از ‹نـارنــگیمـن›
‹ 🖤 ›
هر کس هدفی داشتِـه از آمدنِ خویش،
من آمدهام در غمِ تو اشک ببارم((:
رضوانِ من و خلد من و حورِ من این است!
تو جان ببری از من و من جان بسپارم
ملجأ
خواهرش امروز بداخلاقه عکس نگرفتم ازش😂
باباش رو ول کرد بدو بدو رفت بغل بابای من😂
قیافه ی بابای عالی بود
هدایت شده از ㅎd𝗅w𝗅𝗋𝗆𝖺
" تعهدی که رئیس جمهور محترم از طرف خود و اعضا به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند "
چندبار بخونید و سیو کنید که آقایان فردا نشینن بگن ما مأمور بودیم و معذور 😉
[این توافق با اصرار دولت و با متعهد شدن به ملت ایران رقم خورده]