عزیزک من
نگران نباش تو از پسش بر میای خب؟
من ایمان دارم که به نتیجه ی خوبی میرسی
اینطور نیست که کلا هیچی نخونده باشی پس مطمئن باش نتیجه ی افتضاح نمیگیری
فقط باید تمرکز کنی به اگه نشه و اگه فلان بشه فکر نکن
فقط و فقط تمرکزت روی اون لحظه و سوال ها باشه
اگر سوالی رو بلد نبود اصلا هول نکن، ردش کن تا با حل کردن سوال هایی که بلدی هم استرست کم بشه هم مغزت کار بیوفته
در نهایت از این مرحله هم عبور میکنی پس خودت رو زجر نده