https://eitaa.com/piyanistoqaanos/3828
من واقعا در این زمینه یک بیشفعال بیشعورم😅
یهو محو میشم
گوست
https://eitaa.com/piyanistoqaanos/3831
وای نازی
من خیلی سعی میکنم اینطوری نباشم ولی به قول هادس پیام میدم گوشی رو میکوبم توی دیوار😂😂😂