ملجأ
در واقع واقعا تو روضه های زنانه انقد نمیتونی خلوت کنی
چند وقت پیش مثلا یه روضه رفته بودم
خیلی دلم گرفته بود اسم کربلا میومد بغض میکردم میرفتم تو حال گریه
ولی خب همه داشتن حرف میزدن و کسی گریه نمیکرد منم روم نبود گریه کنم
و انقد همش همینطوری بود اخرش رو به دوستم اینطوری بودم که اصلا به من چه بقیه گریه نمیکنن من میخوام گریه کنم سرمو بردم زیر چادرم بی توجه به بقیه گریه کردم
تازه یکی از بچه ها اینجور بود که عه وا چش شد یهو؟؟؟
ملجأ
چند وقت پیش مثلا یه روضه رفته بودم خیلی دلم گرفته بود اسم کربلا میومد بغض میکردم میرفتم تو حال گریه
واسه همین از روضه زنونه بدم میاد
رفتن عزاداری کنن یا حرف بزنن
https://eitaa.com/maljja/7232
ای جانم:)
قربون شوما❤️❤️
آره خودمم توقع نداشتم تازه هنوز خیلی ادامه داره😂
قربانت❤️❤️❤️✨✨✨