هدایت شده از - منِ واقعیتر .
برام عجیبه جدی هنوزم نفهمیدید ناراحت شدم؟ یعنی به ذهنتون نرسید با اون کارا من دلم میشکنه؟ و الان متوجه رفتار سردم نمیشید کلا؟
مهم نیستا فقط من الان یه دلخورم که دارم تظاهر میکنم همه چیز عادیه.
دیگه به تظاهر کردن و به روی خودم نیاوردن وقتایی که ناراحتم عادت کردم:))
هدایت شده از - نقرهایِکهن🏴
آقا اصلا، هر کی بچهی خوبیه کمک کنه آمار ما بره بالا یکم. ببینم چقد بچه خوب دور هم جمع میشیم بهبه🙏🏻
-مأمن🇮🇷۷۹-
دلم برای رئیسی سوخت...
این جمله منو دوبار بدجوری از درون میسوزونه
یه بار وقتی میبینم چقدر رئیسی مظلوم بود
یه بار وقتی میبینم جمله رهبر شهیدمه:)