وَ ثَبِّت لی قَدَمَ صِدقٍ عِندَکَ مَعَ الحُسَینِ وَ اَصحابِ الحُسَینِ الَّذینَ بَذَلُوا مُهَجَهُم دُونَ الحُسَینِ عَلَیهِ السَّلامُ.
من در ایام سال با این ایدهی "یه چایی بخوریم؟" خیلی موافقم. در محّرم موافقترم. چایی میخوری برات بیارم؟