یکی میگفت خوشبحالت اینهمه ادم دورتن،
اما کو چرا موقع حال بدی یکدومشونو کنارم نمیبینم..
شاید حالم بد باشه و نتونم بخندم ولی یادم میمونه کیا کنارم موندن و سعی داشتن منو بخندونن.
فراموش کردن آدمی که دوسش داری مثل چراغ روشن تو روز میمونه، نمیبینیش فکر میکنی فراموشش کردی اما شبا یهو روشنیش همه جارو میگیره.
فقط میخوام که همه چی مثل قبل بشه، مثل اون موقع که حالم خوب بود، از ته دل میخندیدم، وسط خنده هام یهو بغض نمیکردم، تو جمع انقدر گوشه گیر نبودم، همش توی اتاقم نبودم، از این که با آدما حرف بزنم نمیترسیدم، راحت میخوابیدم، هرشبو با فکر و خیال تو نمیگذروندم، بی دلیل یهو قلبم تیر نمیکشید، من فقط دلم برای اون آدمی که قبل از دیدن تو بودم تنگ شده.
من عذرخواهی کردم، حتی وقتی مقصر نبودم.
اما تو طلبکار شدی حتی وقتی باید عذرخواهی میکردی..