eitaa logo
-𝙈𝘼𝙉𝙃𝙊𝙍-
108 دنبال‌کننده
5 عکس
8 ویدیو
0 فایل
همون منحورِ سابق..
مشاهده در ایتا
دانلود
یکی میگفت خوشبحالت اینهمه ادم دورتن، اما کو چرا موقع حال بدی یکدومشونو کنارم نمیبینم..
فکر میکنی داری عادت میکنی به نبودنش تا اینکه دوباره بخاطرش گریت میگیره..
شاید حالم بد باشه و نتونم بخندم ولی یادم میمونه کیا کنارم موندن و سعی داشتن منو بخندونن.
فراموش کردن آدمی که دوسش داری مثل چراغ روشن تو روز میمونه، نمیبینیش فکر میکنی فراموشش کردی اما شبا یهو روشنیش همه جارو میگیره.
اونی که دوست داره ازت نمیگذره، حتی اگه خار لای انگشتاش باشی..
بهای فهم زیاد ، غم زیاده ...
وقتی‌ زیاد پیگیر میشی و چیزایی میفهمی که بیشتر غصه دارِت میکنه..
فقط میخوام که همه چی مثل قبل بشه، مثل اون موقع که حالم خوب بود، از ته دل میخندیدم، وسط خنده هام یهو بغض نمیکردم، تو جمع انقدر گوشه گیر نبودم، همش توی اتاقم نبودم، از این که با آدما حرف بزنم نمیترسیدم، راحت میخوابیدم، هرشبو با فکر و خیال تو نمیگذروندم، بی دلیل یهو قلبم تیر نمیکشید، من فقط دلم برای اون آدمی که قبل از دیدن تو بودم تنگ شده.
وقتی آدم برات با ذوقی یکاری میکنه نرین تو ذوقش، ته بیشعوری و بی احترامیه اینکار.
من عذرخواهی کردم، حتی وقتی مقصر نبودم. اما تو طلبکار شدی حتی وقتی باید عذرخواهی میکردی..
خستم ازین زندگی، کاش زودتر تموم شه..