دوست داشتن به هیچ دردی نمیخوره اگه درک کردن، فهمیدن، مهم بودن، صداقت داشتن، توجه و احترام نباشه.
هیچوقت آدمو از کاری که براتون میکنه پشیمون نکنید، مخصوصا اگر میدونی بابت اون کار کلی ذوق داشته.
هيچی فراموش نمیشه، هيچی از بين نمیره، زمان آروم آروم گرد و غباری روی خاطرات مینشونه، روش رو میپوشونه، فکر میکنی يادت رفته اما صبح که از خواب پا میشی حالت بده نمیدونی چته نمیدونی دردت از کجا آب میخوره اما کافيه که نسيمی يا خاطره ای خاکش رو برداره، بعد همه چی تازه میشه همه چی میاد بيرون، عين روز اول.
امروز رو یادم میمونه این بغض لعنتی رو یادم میمونه این حرفایی که مثل توده تو گلومه رو یادم میمونه این روز و غروبش رو یادم میمونه این تنهاییم رو یادم میمونه و اینکه کسی کنارم نبود رو هم خوب یادم میمونه.