eitaa logo
-𝙈𝘼𝙉𝙃𝙊𝙍-
108 دنبال‌کننده
5 عکس
8 ویدیو
0 فایل
همون منحورِ سابق..
مشاهده در ایتا
دانلود
تقصیر تو نیست زیادی بهت اهمیت دادم هار شدی.
هدایت شده از "سـوما"
وَ درواقع چیزی‌ ك قشنگ‌ بود شعر نبود، تو بودی..
کاش یکارایی نکنم که پشیمون شم.
چجوری میتونید همزمان دو نفرو دوس داشته باشید واقعا؟.
شبتون بخیر.
اعتماد بزرگترین اشتباهه..
از آدمای احمق متنفرم.
همیشه حرف بزن، ناراحت شدی؟ بیا بگو، ناخواسته اذیتت کردم؟ بهم بگو، خسته‌ای حوصله ارتباط نداری؟ به زبونش بیار، با من حال نکردی؟ منتظر شنیدنشم، واقعا هیچ چیز بیشتر از صداقت و جرعت حرف زدن من رو جذب نمیکنه، آدم باش، آدم ارتباط.
بعضی ها میگن بدترین درد فراموش کردن یه نفره، ولی بدترین درد اینه ندونی باید منتظر بمونی یا فراموش کنی..