همیشه حرف بزن، ناراحت شدی؟ بیا بگو، ناخواسته اذیتت کردم؟ بهم بگو، خستهای حوصله ارتباط نداری؟ به زبونش بیار، با من حال نکردی؟ منتظر شنیدنشم، واقعا هیچ چیز بیشتر از صداقت و جرعت حرف زدن من رو جذب نمیکنه، آدم باش، آدم ارتباط.
بعضی ها میگن بدترین درد فراموش کردن یه نفره، ولی بدترین درد اینه ندونی باید منتظر بمونی یا فراموش کنی..