Je ne rêve plus je ne fume plus.
Je n'ai même plus d'histoire.
Je suis sale sans toi.
Je suis laide sans toi.
Je suis comme un orphelin`dans un dortoir..
من جدی دیگه حوصلم نمیکشه بشینم دونه دونه برای آدما توضیح بدم فلان رفتارت غلطه، فلان حرفت ناراحتم کرد، فلان حرکت از تو بعید بود، کسی که بعد از اون همه با هم بودن و زمان گذاشتن و کلی حرف زدن نفهمیده چی منو اذیت میکنه و چی اذیتم نمیکنه، دیگه هم نمیخواد بفهمه و منم دیگه رفتار کسیو اصلاح نمیکنم فقط حذف میکنم.