حقایق اربعین ۱.mp3
6.9M
#تلنگری_اربعین
#حقایق_اربعین ۱
✦ اربعین در حال ایجاد یک تحول است
اما نه فقط در سطح زمین،
بلکه اربعین درحال تغییر نظام برزخی و ملکوتیِ عالَم است❗️
#استاد_شجاعی
#آیتالله_میرعابدینی
Meysam Motiei - Kenare Ghadamhaye Jaber (128).mp3
8.47M
🎤#میثممطیعے_فارسیعربێ
<َڪناࢪقدمھاۍجابࢪ....>ً
#توشھاربعیݩ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
موضوع:راه نزدیک شدن به امام_زمان (عج)
سخنران استادعالی🎤
🌸سلامتی وتعجیل درفرج مولاصاحب الزمان عجل الله صلوات بفرست 🌸
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
AUD-20210829-WA0044.mp3
1.42M
🎤#محمدحسیݩپویانفࢪ
<َعْشِقً..یًعٍنًیٌّبُھٍَتْوْرًسُیُدْنّ...یّعَنَیًْنَفْسِْکْشٌیِدٌنَ..تِوُخّاّڪٍّسٍرًزٍمَیُنْتَ...>ً
#توشھاربعیݩ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸#عاقبت کسی که برای آقا امام زمان (عجل الله) دعا بکند...
6.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شیرینیِ ایمان به قلبِ ما حرامه
مگر اینکه در دنیا زهد داشته باشیم. امام صادق فرمودن
و زهد چیه؟
ترک هر چیزی که آدمیزاد رو از خدا مشغول کنه
و همین هم شرط داره!
این ترک با غمِ از دست دادنِ دنیا نباشه، یعنی راضی ومشعوف باشی. نه اینکه ترک دنیا بکنی ولی ناراحت باشی
دومین شرطشم اینه که خودپسندی هم از این ترکِ دنیا نیاد سراغش.
「 منتظران ظهور」
شیرینیِ ایمان به قلبِ ما حرامه مگر اینکه در دنیا زهد داشته باشیم. امام صادق فرمودن و زهد چیه؟ ترک ه
حالا اگه تو این زهد گذشتن از دنیا رو قسمتیش حساب کنیم، بلعم باعورا کسی بود که خوراکش یه قرص نون بود، خونهاش غار بودو هیچ نعمت دنیایی دستش نبود. اما مستکبر به حساب میاد چون وقتی سلطان از او میخواد مومنین رو نفرین کنه، نمیتونه نظر پادشاه رو درباره خودش نادیده بگیره! میگه پادشاه اومده معبد من، پیشم حاجت اورده بیام رد کنم و باعث شم بهم بی اعتقاد شه؟! نمیتونه بی عقیده شدنِ یه مستکبربه خودش رو تحمل کنه. این شخص مستکبره چون در مقابل مستکبر موضع گیری لازم رو نمیکنه. چرا؟ چون میتونه از نون و لذت غذا و شهوات بگذره اما از لذت مراد بودن و اینکه پادشاهی مریدش باشه نمیگذره. او دوست داره شاهی مریدش باشه. از این صرف نظر نکرده. این علو فی الارضه.اگه توجه فرد به دنیا باشه هرچی گرسنگی و تشنگی بکشه براش هیچ فایده ای نداره.
حالا شهید بهشتی چی فرمودن؟ فرمودن «بیایید همکاری کنید تا رابطهی بین عالمِ دینی و مردم از رابطهی منحرف منحط ذلت آور مرید و مرادی خارج شود و تبدیل شود به رابطهی عالم و متعلم» «من نمیدانم این چه انحراف مزاجی در جامعهی ماست؟ اصلا مثل اینکه خوشش میآید مرادی داشته باشد که به او ارادت بورزد و خیلی خوشش نمیآید که معلم و مربی سازندهای داشته باشد.»