دو چشمش رفته ،بی تغییر مانده
علی لالا، چه بی تاثیر مانده 🥀
همین که علی را گرفت بر دوش
سه شعبه ذبح کردش گوش تا گوش ...
ببینید ، ببینید ، گلم رنگ ندارد
اگر آمده میدان سره جنگ ندارد
ان تیر که سینه ی عباس شکست
امده بر حلقوم اصغر بنشست 🖤
شاهی، به زحمت افتاده
برای جرعه ی آبی، به منت افتاده ...💔
-چند بیتی از شب شهادت حضرت علی اصغر🙂
یک علی روی عبا و یک علی زیر عبا
خوب شد بر دوش خود یک عبا انداختم
-زبون حال امام غریبمون💔
حسین امد دید علی را بی هوش
گرفتنش با دو چشم تر دراغوش
به دستی ماند جسم پاک اصغر
سره اصغر میان دست دیگر
عبایش را روی اصغر کشیده
به پشت خیمه ها رفته خمیده
اخ ادم نمیدونه برا کدوم علی بسوزه 🥀
ـ^᪲مَریحٰآءقانوم ִֶָ
😭😭😭❤️🔥
یک علی روی عبا و یکی علی زیر عبا
خودش روضهس همین یه جمله ...
چیشد که یک هفته از محرم گذشت ...
این دوسال محرم خیلی حسرتا به دلم موند
کاش ساله دیگه جبران شه واقعا
روی دستم بخواب حالا
نرم میگم واست، علی لالا
روضه خونه تو مادرم زهرا
علی لالا علی لالا
-زبون حال امام غریبمون💔
باید بجای گریه خون جگر بریزم
گهواره جدیدِ قبر مبارکت عزیزم💔🥀
- خانم رباب ...
ـ^᪲مَریحٰآءقانوم ִֶָ
باید بجای گریه خون جگر بریزم گهواره جدیدِ قبر مبارکت عزیزم💔🥀 - خانم رباب ...
وای جدی من میرم با این بمیرم
همین یک بیت خودش روضه ی شب تا صبحیه😭
میدونین
دوشب علی پشت هم سنگینه😔مخصوصا وقتی بعدش پای عباس درمیون باشه💔
از طفل که بگذریم غم جوون کمر ادمو میشکنه ...