ـ^᪲مَریحٰآءقانوم ִֶָ
فرق داره ادم با ادم! یکیو میگی تو روحش به یه ورم! یکی رو اصن نمیشه درک کرد که بخوای بگی به یه ورم!😐چ
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
اهای ممبر
باشمام😔
تو فک کن داری با طرف حرف میزنی بعد طرف روشو میکنه اونور و میگه، حرفات به یه ورمم نی! اصن برام مهم نی!
جالبه💔
یه جوری بعضیا از دله شکسته و وفا داری حرف میزنن، هرکی ندونه فک میکنه عالمو ادم دارن به این ظلم میکنن و ایشونم ساکته!