#سخنانتون
- منم((:
انقدر غم مونده رو دلم که نگو
شهادت اقا که به کنار من هنوز باورم نشده و نتونستم گریه کنم
بقیه چیزا و مشکلات و درد و کوفتای زندگی ام به کنار
فقط منتظرم محرم شروع شه
امشب تو اتاق خواهرم خوابیدم
انگار قبرستونه
نور چراغ خوابش سبزه
بالاسرم ی عروسک گندس چش تو چشمم تاب هم به در آویزونه هی باد کولر میزنه بش جیر جیر میکنه
عالیه اصن
#سخنانتون
- د آخه معتادددد
نه چیز اهم
خواهر اندکی بصبر انشالله فردا پس فردا رمان جدیدو میزاریم🦦