eitaa logo
|🟥🟥🟥 مرصاد 🟥🟥🟥|
3.5هزار دنبال‌کننده
110.2هزار عکس
73.6هزار ویدیو
432 فایل
بصیرت تشخیص حق از باطل نیست بصیرت تشخیص حق از حق نماست 🔴 هدف کانال مرصاد جهادتبیین براساس رهنمودهای مقام معظم رهبریست. @marsad ➤‏჻჻჻✺ #کانال‌مرصاد https://eitaa.com/joinchat/2367291618Cb9f03130d6 پاسخگوی شما: @aEbadian
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از مرصــــاد
🐊فرعون هم بچه هارامی‌کشت؛ ولی نمیخورد.. باید ماهیت جریان اپستین را افشا و تبیین کنیم باید جهان را با آل اپستین دیگر کنیم 🐊عزیز کارگر برادر خواهر دکتر سردار روشنفکر وقتی میگی یاحسین نباید فریب مذهبی نمایی اهل کوفه و شمر را بخوری! عملا با پیروی از ولی فقیه زمان بگو‌یاحسین! ❤️ حاج قاسم گفت: معیار عاقبت بخیر ، رابطه قلبی تو با ولی فقیه زمان است. وقتی ولی امر ، امر به احترام و کمک به مسئولین مملکت می‌کند ، تو می‌مانی ، عاقبت بخیری خودت پس فریب خوارج متحجر و دور افتاده از سعادت پیروی از رهبر را مخور ❤️رهبر: جهاد تبیین واجب فوری و عینی است رهبر شهید: از روحیه پرتلاش ، خستگی‌ناپذیر و جهادی آقای قالیباف تشکر میکنم. قدر بدانیم آنچه رهبر قدر میداند ، تا بر دشمنان پلید غلبه کنیم.🙏 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🟥 ⃟ @marsad
هدایت شده از مرصــــاد
نقـض آتش‌بس در لبنـان اینبار با یک سند بین‌المللی در قالب تفاهم‌نامه اسـلام‌آباد برای دنیا و کشـورهای عربی بطور وسیع مطرح شده و اقتصاد جهانی را درگیر کرده است. اکنون دنیــا باید تصمیم بگیرد! ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🟥 ⃟ @marsad
هدایت شده از مرصــــاد
🔺آیا آمریکا میتواند اسرائیل را وادار به رعایت مفاد آتش بس کند؟ 🔹بله قطعا میتواند. با توقف ارسال سلاح، بستن کمک های مالی و پشتیبانی های لجستیکی میتواند اسرائیل را وادار به اطاعت از آتش بس کند؛ یا اینکه به رژیم اعلام نماید زین پس در برابر حملات محور مقاومت روی کمک ما حساب نکنید. اینها کارهایی است که آمریکا برای افسار زدن به نتانیاهو میتواند انجام دهد؛ اما آیا اراده ای هم وجود دارد؟ 🔹مسئله اساسی همین اراده است که تا به امروز وجود نداشته است؛ یعنی لابی صهیونیسم در تار و پود سیستم سیاسی و اطلاعاتی ایالات متحده نفوذ کرده و با پول بسیاری از دولتمردان و نمایندگان کنگره را برده ی خود ساخته است. رسانه های مستقل و چهره بی طرف آمریکایی سالها است که فریاد میزنند نباید سربازان ما برای اسرائیل کشته شوند، نباید مالیات ما خرج صهیونیست ها شود، و جنگ های اسرائیل جنگ های ما نیستند؛ اما هیچ وقت این صداها شنیده نمیشد. 🔹اگر امروز اندک تقابلی رخ نموده است، این بخاطر منافع آمریکا نیست؛ به آن دلیل است که منافع شخصی ترامپ به خطر افتاده است. نتانیاهو هم البته بیش از آنکه در اندیشه بهبود وضعیت اسرائیل باشد، در پی نجات خویش است. و حالا رقابت ترامپ و نتانیاهو برای تحمیل نظراتشان، آمریکا و اسرائیل را مقابل هم قرار داده است. 🔹بی تردید تلاش های پشت پرده زیادی برای پر کردن این شکاف در حال انجام است؛ اما در این میان یک واقعیت غیر قابل تغییر کار را برای دو طرف سخت کرده است؛ و آن واقعیت چنبره ایران بر تنگه هرمز، و اراده جمهوری اسلامی برای واکنش به هرگونه نقض عهد است. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🟥 ⃟ @marsad
هدایت شده از مرصــــاد
6.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺این ویدیو را درباره اختلافات اخیر آمریکا و اسرائیل ترجمه و زیرنویس کردم که مخاطب علاوه بر تحلیل هایی که میبیند و میشنود، خود نیز بتواند قضاوت هایی داشته باشد. 🔹جنگ با ایران در آمریکا موافقان و مخالفانی داشت؛ افرادی مانند جی دی ونس معاون ترامپ با جنگ مخالف بودند، و افرادی چون روبیو و هگست وزرای خارجه و جنگ آمریکا موافق درگیری با ایران بودند. روبیو و هگست وابسته به کانون های یهودی هستند و بالاخره توانستند ترامپ را به جنگ با ایران متقاعد کنند. ونس و برخی دیگر از اعضای کابینه نیز ناچار به پیروی از آنها شدند. 🔹اکنون که آمریکا و اسرائیل در جنگ شکست خورده اند، ترامپ بی صبرانه به دنبال راهی برای خروج از این مخمصه است؛ اما نتانیاهو و لابی صهیونیسم به شدت مخالفند. ترامپ اکنون بین منافع آمریکا و منافع اسرائیل گرفتار شده است، هرچند منافع شخصی خودش نیز در مقابل منافع شخصی نتانیاهو قرار گرفته است. 🔹در این ویدیو ابتدا اظهارات ترامپ را میبینید، سپس جی دی ونس و در آخر نیز سفیر یهودی مذهب و افراطی آمریکا در اسرائیل صحبت میکند. با توجه به صحبت های این سه نفر نه تنها به اختلافات بین آمریکا و اسرائیل پی میبرید، که حتی اختلافات درون کابینه هم مشخص میشود، خصوصا که سفیر آمریکا در اسرائیل با نظر مارکو روبیو وزیر خارجه صهیونیست آمریکا منصوب شده است! 🔹لازم به ذکر است اختلاف بین اسرائیل و آمریکا هیچ وقت به این اندازه وجود نداشته، یا حداقل به این اندازه آشکار نبوده است! ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🟥 ⃟ @marsad
هدایت شده از مرصــــاد
💬 هر خونی، خون‌بهائی دارد که قاتلین جنایتکار شهیدان باید بزودی آن را بپردازند.|۲۶/اسفند/۱۴۰۴ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🟥 ⃟ @marsad
هدایت شده از مرصــــاد
🔺چرا به ارکان نظام حمله نمیکنیم؟! 🔹بسیاری به بنده پیام میدهند که چرا از نظام و ارکان نظام انتقاد نمیکنی؟ منظورشان از انتقاد هم لابد همان سبکی است که یک جریان خاص در پیش گرفته است! این حقیر اساسا عادت ندارد به جمهوری اسلامی انتقاد کند؛ این نقد به بنده نیز چیز جدیدی نیست؛ یادم می آید در دولت شهید رئیسی حتی گاهی بیشتر از امروز این مسئله را خطاب به بنده تکرار می کردند. پاسخ اما همواره یک چیز بود: من به نظام شهیدان انتقاد نمیکنم؛ چون به اندازه کافی سایت و کانال و خبرنگار و تحلیلگر برای کوبیدن جمهوری اسلامی در داخل و خارج وجود دارد. تا آنجا که بتوانم به سهم خود پاسدار ارکان نظام، شانیت نظام و رسمیت و تقدس این نظام هستم. دفاع امروز ما هم از شخص نیست؛ اگر بی طرفانه ببینید همگی در راستای حفظ جایگاه رفیع نظامی است که حاج قاسم آن را حرم می داند. همانقدر که از کوبیدن شورای عالی امنیت ملی توسط فلان جریان خاص متنفرم، یا از زیر سوال بردن شورای نگهبان توسط آن نماینده جنجالی مجلس بدم می آید، به همان اندازه هم سعی میکنم از نقد صدا و سیمایی که جلیلی و جبلی مدیریتش را بر عهده دارند پرهیز نمایم. من نمیگویم ارکان نظام جمهوری اسلامی همه در سطح عالی هستند یا در آنها هیچ اشتباهی وجود ندارد، خیر! حرفم این است که من این کار را نمیکنم، چون برای تخریب نظام به اندازه کافی آدم هست! 🔹درباره مسائل اخیر و مواضعی که بنده داشتم نیز اگر کسی بخواهد منصفانه نگاه کند، در خواهد یافت که همگی در حمایت از تصمیمات عالیه جمهوری اسلامی ایران است. تصمیماتی که در راس نظام پخت و پز میشود، بعضا رفت و برگشت های زیاد دارند، و سرانجام با گرفتن تعهد یا بدون گرفتن تعهد توسط رهبری روانه میدان اجرا میشوند. حرف بنده این است، حمایت از نظام با تهمت زدن و دروغ بافتن و پرخاشگری نمیشود؛ این نظام قوه عاقله دارد، الحمدلله رهبری حکیم دارد؛ و همانطور که دیدیم نه در حصر است، و نه تحمیل میپذیرد؛ آنجا که باید تعهد و تضمین میگیرد، و آنجا که لازم باشد قاطعانه و صریح مردم را در جریان همه چیز قرار میدهد. از همه تحلیل ها و توضیحاتی هم که درباره پیام اخیر رهبر عزیز انقلاب امام سید مجتبی خامنه ای توسط افراد گوناگون ارائه گردید، بنده مومنانه ترین، جامع ترین و شفاف ترین را توضیحات حجت الاسلام عباسی ولدی میدانم که در همین کانال نیز انتشار یافت. 🔹اما اینکه عده ای سعی میکنند برای دفاع از یک شخصیت سیاسی ما را وابسته به اردوگاه یک شخصیت سیاسی دیگر معرفی کنند، یا تهمت هایی بزنند، این هم غلط است که البته خود احتمالا در آخرت پاسخگو هستند. چون حداقل بنده نه به حزب و گروهی وابسته ام، نه با هیچکدام از چهره های سیاسی یا نزدیکان آنها در ارتباطم. سالها در جمع همین منتقدین امروز خودم بودم، با آنها همراهی کردم، و از شخصیت محبوبشان دفاع نمودم. یعنی کسی نیستم که این جمع را نشناسد، خیر! من بین همین ها بودم و از حمایت های رسانه ای شان هم برخوردار بودم. اما حقیر، وقتی پای صلاح و مصلت مملکت به میان آمد، ترجیح دادم مغضوب دوستان سابق باشم، اما ذره ای به جمهوری اسلامی پشت نکنم. 🔹قالیباف ها و جلیلی ها می آیند و می روند، آنچه می ماند، [یعنی باید بماند] جمهوری اسلامی ایران است. و آن روزی که رئیسی را بر جلیلی ترجیح دادم و البته فحش هایش را شنیدم، سختی این مسیر را پیش بینی میکردم؛ میدانستم جریانی که خود نان دولت رئیسی را میخورد و همزمان به نفع یک شخص خاص علیه او توطئه میکند چقدر میتواند خطرناک باشد. این که میگویم البته خبر تازه ای نیست، چون قبلا هم اینجا داستان روزی که به آن جلسه کذایی دعوت شدم را گفته ام؛ جلسه ای که حدودا یک سال نیم قبل از انتخابات ریاست جمهوری، با هدف پیاده کردن رئیسیِ شهید تشکیل شده بود. بگذریم! 🔹و اما امروز بعد از پیام رهبری، که عده ای آن را عامدانه طور دیگری تفسیر میکنند، و سعی در تخریب سربازان کف میدان و بزرگنمایی سیاستمداری دارند که اساسا اگر نگوییم از مسئولیت فراری است، حداقل از مسئولیت بدور است! آنها معتقدند چون فلانی در فلان جا مخالف یک تصمیم بوده، ارج کارش لابد از تمام رزمندگان میدان و دیپلماسی بیشتر است؛ حال آنکه آن فرد کار خاصی هم نکرده است، جز آنکه طبق روال همیشگی خود یک "نه" نوشته است که اگر جز این مینوشت جای تعجب داشت! 🔹مدیریت یک کشور در هیچ کجای دنیا صرفا گفتن "نه" نیست؛ مدیریت اساسا انعطاف در تصمیم گیری، سنجش شرایط و در نظر گرفتن همه ابعاد با رعایت اصول اساسی است. آنهایی که کار مدیریتی کرده اند میدانند هیچ کاری صرفا با خواسته های حداکثری یا مُرّ مقررات پیش نمیرود، و نقش رهبری دقیقا ایجاد هماهنگی و تنظیم همه مولفه ها، بر اساس یک آرمان، در جهت رسیدن به هدف است. آن هدف شاید همه آرمان مورد نظر را پوشش ندهد، اما بی شک درصد اعظمی از آن را شامل میشود. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍ ⃟ @marsad
هدایت شده از مرصــــاد
سپاه: شناورها به تنگه هرمز نزدیک نشوند، تنگه هرمز بسته است مخبر: وقتی توافق روی کاغذ بماند، جریان انرژی خاورمیانه هم متوقف می‌ماند فوکویاما: توافق با ایران چیزی جز عقب‌نشینی کامل آمریکا نیست حماس: انتخابات نباید ابزاری برای انحصارطلبی باشد معاون سیاسی نیروی دریایی سپاه: قدرت، تنها تضمین واقعی در برابر دشمن است ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🟥 ⃟ @marsad
هدایت شده از مرصــــاد
❌ این خزعبلات را هم از پیام آقا دریافت کردید ⁉️⁉️ 👆👆 یادمان نمی رود همین جماعت چطور سر سقوط سوریه ، سردار سرافراز اسلام قاآنی را می زدند چطور سر وعده صادق ۲ و ۳ که فکر می کردند تعلل شده، فرماندهان عزیز ما را می زدند، که در هر دو موضوع با پاسخ محکم رهبری شهید روبرو شدند. اما از رو نمی روند و دوباره اینگونه فرماندهان را می زنند. بعد که به آنها خوارج می گویی، ناراحت هم می شوند! والا در طول تاریخ، زدن مالک اشترها در میدان جنگ، شیوه اشعث ها و عبدالله بن وهب راسبی ها و خوارج بود... هرچه مطهری عزیز در کتاب جاذبه و دافعه علی درباره خوارج گفته، این جماعت دارند مو به مو اجرا می کنند! ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🟥 ⃟ @marsad
38.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞مداحی حماسی متفاوت دیشب حاج محمود کریمی نسبت به سایر مداحی‌ها. به به،دمت گرم مداح با بصیرت، حاج محمود کریمی🌹 🚩 وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِيزِ الْحَكِيمِ ‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🟥 ⃟ @marsad
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
حاج حسین سیب سرخی 1_27955762260.mp3
زمان: حجم: 1.4M
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🟥 ⃟ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🟥 ⃟ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🟥 ⃟ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🟥 ⃟ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🟥 ⃟ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🟥 ⃟ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🟥 ⃟ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🟥 ⃟ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🟥 ⃟ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🟥 ⃟ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌🟥 ⃟ @marsad