هیئت «مع امام منصور» برگزار میکند
📖 مراسم پر فیض دعای ندبه
🎤 قرائت دعا : حاج محسن حیدرزاده
🎤 سخنران: حجتالاسلام حجت الله ذاکر
🗓 زمان: جمعه ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۱
⏰ ساعت ۶:۳۰ صبح
📝 مکان: فلکه دوم صادقیه، خیابان اشرفی اصفهانی، مسجد جامع امام سجاد (علیهالسلام)
❇️ پخش زنده مراسم از طریق لینک زير قابل مشاهده میباشد.👇
🌐 aparat.com/Masafmokeb/live
✅ کانال موکب مع امام منصور
☑️ @MasafMokeb
👤 توییت استاد #رائفی_پور
✍ شاید برایتان سوال شود: چرا بهاییها اینقدر وقیحانه مخالفانشان را حرامزاده مینامند؟
بهاءالله: هر که مرا انکار کند یا با من دشمن باشد، حرامزاده است.
(گنج شایگان، نوشته عبدالحمید اشراق خاوری ص۷۸-۷۹)
جالب اینجاست که یحیی صبح ازل و خواهرش عزیه نوری جزو مخالفان و منکران او بودند!
🆔 @Masaf
👤 توییت استاد #رائفی_پور
✍ اگر روزی قدرت تحلیل شرایط را از دست دادید یا فضا بیش از حد غبارآلود شد، بهگونهای که تشخیص حق از باطل یا انتخاب بد و بدتر، یا خوب و خوبتر را سخت یافتید، ببینید بهائیها و صهیونیستها از چه ناراحتند و از چه خوشحال!
🆔 @Masaf
هدایت شده از موسسه مصاف
4_5805233133355800676.mp3
7.35M
🎙 #سخنرانی استاد #رائفی_پور
📑 «شب شعر مهدوی»
🗓 ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۱ - تهران، فرهنگسرای شهید حاج قاسم سلیمانی
🎧 کیفیت 64kbps
🆔 @Masaf
هدایت شده از موسسه مصاف
12.67M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🖥 #سخنرانی استاد #رائفی_پور
📑 «شب شعر مهدوی»
🗓 ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۱ - تهران، فرهنگسرای شهید حاج قاسم سلیمانی
📥 لینک دانلود با کیفیتهای مختلف 👇
🔗 aparat.com/v/nzVXA
✅ کانال رسمی استاد رائفیپور و مؤسسه مصاف 👇
🆔 @Masaf
🔆 #پيامبر صلی الله عليه و آله:
💠 يا عَلىُّ بادِر بِاَرْبَعٍ قَبْلَ اَرْبَعٍ: شَبابِكَ قَبْلَ هَرَمِكَ وَ صِحَّتِكَ قَبْلَ سُقْمِكَوَ غِناكَ قَبْلَ فَقْرِكَ، وَ حَياتِكَ قَبْلَ مَوْتِكَ؛
❇️ اى على! چهار چيز را پيش از چهار چيز درياب:
▫️جوانىات را پيش از پيرى؛
▫️وسلامتىات را پيش از بيمارى؛
▫️و ثروتت را پيش از فقر؛
▫️و زندگىات را پيش از مرگ.
📚من لا يحضره الفقيه، ج ۴، ص ۳۵۷،ح ۵۷۶۲
#حدیث_روز
✅ صفحات رسمی استاد رائفیپور و مؤسسه مصاف👇
🔗 @Masaf
🔅#پندانه
✍ منطق ماشیندودی
یکی از دوستان ما که مرد نکتهسنجیست، یک تعبیر بسیار لطیف داشت که اسمش را گذاشته بود: «منطق ماشیندودی».
میگفتیم:
منطق ماشیندودی چیست؟
میگفت:
من یک درسی را از قدیم آموختهام و جامعه را روی منطق ماشیندودی میشناسم.
وقتی بچه بودم، منزلمان شاهعبدالعظیم بود. آن وقتها قطار راهآهن بهصورت امروز نبود. فقط همین قطار تهرانشاهعبدالعظیم بود.
من میدیدم که قطار وقتی در ایستگاه بود، بچهها دورش جمع میشوند و آن را تماشا میکنند و به زبان حال میگویند: «ببین چه موجود عجیبیست!»
معلوم بود که یک احترام و عظمتی برای آن قائل هستند. تا قطار ایستاده بود، با یک نظر تعظیم و تکریم و احترام و اعجاب به او نگاه میکردند.
تا کمکم ساعت حرکت قطار میرسید و قطار راه میافتاد. همین که راه میافتاد، بچهها میدویدند، سنگ برمیداشتند و قطار را مورد حمله قرار میدادند.
من تعجب میکردم که اگر به این قطار باید سنگ زد، چرا وقتی که ایستاده یک ریگ کوچک هم به آن نمیزنند و اگر باید برایش اعجاب قائل بود، اعجاب بیشتر در وقتیست که حرکت میکند.
این معما برایم بود تا وقتی که بزرگ شدم و وارد اجتماع شدم.
دیدم این قانون کلی زندگی بعضی جوامع است که هر کسی و هر چیزی تا وقتی که ساکن است، مورد احترام است. تا ساکت است، مورد تعظیم و تجلیل است.
اما همین که به راه افتاد و یک قدم برداشت، نهتنها کسی کمکش نمیکند، بلکه سنگ است که بهطرف او پرتاب میشود و این نشانه یک جامعه مرده است.
ولی یک جامعه زنده فقط برای کسانی احترام قائل است که متکلم هستند نه ساکت؛ متحرکند نه ساکن؛ باخبرترند نه بیخبرتر.
🆔 @Masaf
🎥 فیلمی غیرواقعی از دخلوخرج در فرانسه که اخیرا در فضای مجازی پخش شده
🆔 @Masaf