eitaa logo
زنان طلایی 🌺
56 دنبال‌کننده
284 عکس
242 ویدیو
6 فایل
♦کانال `عقل و عشق` و دیگر کانال های ما به صورت کشکول میباشد. @masir128 @masir11012869 همچنین محصولات طب سنتی اسلامی در این کانال ها به فروش میرسد.🌸 √نسخه های مجرب طب سنتی اسلامی را دنبال کنید. #حکیم_خیراندیش
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از کشکول ⁦✧⁩
حضرت آيه الله حسن زاده آملي: الهي تا به حال مي گفتم گذشته ها گذشت اكنون مي بينم كه گذشته هايم نگذشت بلكه همه در من جمع است. آه آه از يوم الجمع... خیلی چیزا به همین راحتی تموم نمیشه. @masir11012869
هدایت شده از 🩺علاجی‌‌نو
🔹آیت الله حائری شیرازی🔹 🔸روش مبارزه با قمارهای حرام🔸 خدا رحمت کند مرحوم علامه سید شرف الدین را (از علمای لبنان). وقتی داشت کلنگ یک مدرسه جدید را می زد (مثل همین مدارس ابتدایی، متوسطه ای که هست، نه مدرسه طلبگی)، به ایشان ایراد گرفتند که شما می توانی یک مدرسه علمیه درست کنی، چرا از این مدارس جدید درست می کنی؟ ایشان گفت: «لا ینتشر الهدی الا من حیث انتشر الضلال». هدایت منتشر نخواهد شد مگر از همان راه که ضلالت منتشر شده! مدارس دولتی بچه ها را فاسد کرده، پس راه‌حلش هم احداث همین مدارس است. الآن ضلالت به وسیلۀ ویدئوها منتشر می شود؛ هدایت هم از همین راه منتشر خواهد شد. اگر ضلالت از طریق است، هدایت هم باید از طریق سرود باشد. اگر ضلالت از طریق آواز است، هدایت هم باید از طریق نوای دل نشینِ صحیحِ شرعی باشد. اگر ضلالت از طریق است، هدایت هم باید از طریق باشد. شما می گویید مگر ما قمار حلال هم داریم؟ بله! [مسابقه دادن به نیت] بُرد و باخت، در حلال است. شما که وزارت ارشاد هستید، مردم را با این بُرد و باخت آشنا کنید. حتی تفنگ بادی هم بُرد و باخت در آن حلال است. دَه نفر مثلاً صد تومان وسط می گذارند، چهار نفر برنده هم جایزه ببرند. هیچ پولی هم از خارج خرج نمی کنند. این را به مردم آموزش بدهید و تشویقشان کنید به این کارها. @masir11012869
هدایت شده از کشکول ⁦✧⁩
در قرآن ننوشته: «قَدْ اَفْلَحَ مَنْ لَه قُوَّةُ الإستنبٰاط» نوشته : «قَدْ اَفْلَحَ مَنْ تَزَکّٰی» √√نوشته هر کس می‌خواهد رستگار شود، برود قدرت استنباط یاد بگیرد یا برود خودش را تزکیه کند؟! @masir11012869
هدایت شده از هم نفس هم راز
18.82M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اثر لجاجت در سرنوشت انسان. @masir11012869
هدایت شده از 🩺علاجی‌‌نو
درمان تبخـال: 👇 علت تبخال از نگاه طب سنتی یا از سردی است و یا اختلال درسیستم ایمنی بدن. _عامل بازدارنده و درمان کننده آن حجامت سالانه است. حال اگرشخصی مبتلا شد روی محل را ترکیبی ازسرکه و عسل بمالد. «روزی ۳ مرتبه» @kashkool128
هدایت شده از کشکول ⁦✧⁩
10.38M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎙آیت الله العظمی جوادی آملی: «فرمود شما عاقل باش به دنبال عقل برو، نه راه كسی را ببند، نه بيراهه برو، نه سفيهانه زندگی كن، نه از سفه كسی سود ببر، نه جاهلانه زندگی كن، نه از جهل كسی سود ببرد«العقل، العقل، العقل»، فرمود: شما عاقلانه زندگی كن، من به شما بشارت مي‌دهم. اين بيان نورانی پيغمبر است فرمود: ممكن است انسان ده بار بيفتد؛ ولي بالأخره خدا او را حفظ مي‌كند «مَن أثَر»؛ «أثر» يعنی لغزش، اگر كسی لغزيد او را يك بار حفظ مي‌كند، دو بار حفظ مي‌كند. اگر كسی عاقل و موحِّد بود، خدا هرگز نمي‌گذارد آبروی او برود. شارحان اين حديث گفتند يك وقت است كه كودكی از دست پدر يا مادر مي‌افتد؛ ولي به دامن او مي‌افتد نه جای ديگر، اگر يك وقت دست پدر از كودك جدا شد دست كودك به دامن پدر است، اين‌طور نيست كه كودك از دامن پدر و مادر رها شود به درّه بيفتد، اين‌طور نيست.» @alajino110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 | رهبر انقلاب در دیدار اخیر رئیس جمهور و هیئت دولت: اطلاع‌رسانی منافات با اخلاص ندارد. 💻 Farsi.Khamenei.ir
هدایت شده از کشکول ⁦✧⁩
23.13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حسین هست و دیگر هیچ... حضرت آیت‌الله بهجت قدس‌سره: 🔸 مگر ثواب زيارت سيدالشهداء را ما می‌دانيم چه خبراست؟! مگر می‌دانيم رواياتی كه درباره زيارت سيدالشهداء وارد شده،‌ به كجا رسيده است؟! هيچ می‌توانيم بگوييم: «كان كمن زار الله في عرشه؛ زيارت امام حسين در شب جمعه مانند كسی است‌كه خدا را درعرشش زيارت كند» يعنی چه؟ آيا ما از اين‌ها می‌فهميم ؟! √يا همين بكاء بر سيد الشهدا ثوابش چه اندازه است؟ آيا می‌توانيم حدی برايش بگوييم كه ديگر از آن بالاتر نيست؟ 📚 رحمت واسعه، ویراست سوم، ص٢٧۴ @kashkool128
هدایت شده از 🩺علاجی‌‌نو
این که مى گوییم غیرت در زن به صورت یک خلق و خوى وجود ندارد، یعنى زن نه در فطرت و سرشت خود و نه در قانون شرع موظف نیست که پاسدار عفت مرد باشد بلکه موظف است پاسدار عفت خود باشد، ولى مرد موظف است هم پاسدار عفت خود باشد و هم پاسدار عفت زن، و این یک حالتى است که در همه جاندارهایى که به صورت زوج و خانوادگى زندگى مى کنند وجود دارد، یعنى جنس مذکر در همه حیواناتى که به صورت جفت هستند و زندگى خانوادگى دارند حامى جنس مؤنث است ولى در جنس مؤنث این حس قرار داده نشده است.   استاد مطهری، خانواده و اخلاق جنسی، ص۶۷ @kashkool128
20.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 ببینید | فیلم کامل بیانات امروز رهبر انقلاب اسلامی در مراسم اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام). ۱۴۰۱/۰۶/۲۶ 🏷 | 📥 سایر کیفیتها👇 https://farsi.khamenei.ir/video-content?id=50940
نه پرده‏‌نشینی و نه اختلاط، بلکه حریم‏ ولی ما باید کوشش کنیم که این را از دست ندهیم. صراط مستقیم باریک است. کمی از این طرف برویم پرت می‌شویم، کمی از آن طرف برویم هم پرت می‌شویم. اندکی به نام عفت و عصمت و پاکی، زن را به گوشه صندوق‌خانه‌ها بکشانیم پرت شده‌ایم، یک ذره به نام دخالت خانم‌ها در اجتماعات و فعالیت‌ها حریم‏ را بشکنیم نیز از آن طرف افتاده‌ایم. شرکت ملازم با اختلاط نیست. شرکت ملازم با نوعی التذاذ جنسی از یکدیگر بردن نیست. پیغمبر اکرم در مسجد مدینه، زن‌ها را اجازه می‌داد می‌آمدند، مردها را هم اجازه می‌داد می‌آمدند. زن‌ها را منع نکرد. ولی یک دفعه فرمود: ای کاش ما برای خانم‌ها درِ دیگری از مسجد باز کنیم (دلش نمی‌خواست که زن‌ها و مردها از یک در داخل و خارج شوند؛ به یکدیگر تنه می‌‏زنند، فساد از همین جا پیدا می‌شود) که بعد «باب النساء» را ساختند و الان هم در همان محل در مسجد مدینه دری هست به نام «باب النساء» که مخصوص زن‌هاست. زن‌ها و مردها می‌آمدند در مسجد پیغمبر پای وعظ پیغمبر می‌نشستند، وقتی که خارج می‌شدند چون کوچه‌های مدینه تنگ بود ازدحام جمعیت می‌شد، زن و مرد با یکدیگر مخلوط می‌شدند، مردِ جوان بود زن جوان بود، احیانا به یکدیگر تنه می‏زدند. فرمود: بهتر این است که زن‌ها از کنار حرکت کنند، مردها از وسط. پیغمبر اکرم خوش نداشت که این حرکت به صورت اختلاط باشد. منطق صحیح همین است. بنابراین شرکت زن در فعالیت‌های اجتماعی ملازم این است که در شرایطی که فتنه‌انگیز است مثل ازدحام‌ها [اختلاط نباشد و حریم رعایت شود.] البته در غیر ازدحام اشکالی ندارد. مثلا در اتوبوس زن‌ها نشسته‌‏اند، مردها هم نشسته‌‏اند، ازدحام نباشد اشکالی ندارد. من همیشه حتی در کتاب‏ مسئله‌ حجاب‏ به طرز زیارت رفتن در اعتاب مقدسه- که از قدیم معمول بوده- اعتراض کردم. زن و مرد قاطی می‌روند،ولی ما باید کوشش کنیم که این را از دست ندهیم. صراط مستقیم باریک است. کمی از این طرف برویم پرت می‌شویم، کمی از آن طرف برویم هم پرت می‌شویم. اندکی به نام عفت و عصمت و پاکی، زن را به گوشه صندوق‌خانه‌ها بکشانیم پرت شده‌ایم، یک ذره به نام دخالت خانم‌ها در اجتماعات و فعالیت‌ها حریم‏ را بشکنیم نیز از آن طرف افتاده‌ایم. شرکت ملازم با اختلاط نیست. شرکت ملازم با نوعی التذاذ جنسی از یکدیگر بردن نیست. پیغمبر اکرم در مسجد مدینه، زن‌ها را اجازه می‌داد می‌آمدند، مردها را هم اجازه می‌داد می‌آمدند. زن‌ها را منع نکرد. ولی یک دفعه فرمود: ای کاش ما برای خانم‌ها درِ دیگری از مسجد باز کنیم (دلش نمی‌خواست که زن‌ها و مردها از یک در داخل و خارج شوند؛ به یکدیگر تنه می‌‏زنند، فساد از همین جا پیدا می‌شود) که بعد «باب النساء» را ساختند و الان هم در همان محل در مسجد مدینه دری هست به نام «باب النساء» که مخصوص زن‌هاست. زن‌ها و مردها می‌آمدند در مسجد پیغمبر پای وعظ پیغمبر می‌نشستند، وقتی که خارج می‌شدند چون کوچه‌های مدینه تنگ بود ازدحام جمعیت می‌شد، زن و مرد با یکدیگر مخلوط می‌شدند، مردِ جوان بود زن جوان بود، احیانا به یکدیگر تنه می‏زدند. فرمود: بهتر این است که زن‌ها از کنار حرکت کنند، مردها از وسط. پیغمبر اکرم خوش نداشت که این حرکت به صورت اختلاط باشد. منطق صحیح همین است. بنابراین شرکت زن در فعالیت‌های اجتماعی ملازم این است که در شرایطی که فتنه‌انگیز است مثل ازدحام‌ها [اختلاط نباشد و حریم رعایت شود.] البته در غیر ازدحام اشکالی ندارد. مثلا در اتوبوس زن‌ها نشسته‌‏اند، مردها هم نشسته‌‏اند، ازدحام نباشد اشکالی ندارد. من همیشه حتی در کتاب‏ مسئله‌ حجاب‏ به طرز زیارت رفتن در اعتاب مقدسه- که از قدیم معمول بوده- اعتراض کردم. زن و مرد قاطی می‌روند. استاد مطهری، آینده انقلاب اسلامی ایران، ص۲۲۰ @masir69