شب بخیر گفتن ِمآ مَحض ِاَدای ِاَدَب اَست؛
وَرنَه چون شب برِسَد اَول ِبیداری ِمآست🌚:')
یاعلیمدَد.
دَرپنآه ِحَق.
بسم رب خلق الحسین🥀❤️🩹
••
بهاذنِحضرتِصدیقهطاهره( سلاماللهعلیها )
_ چلهٔ زیارت عاشورا داریم رفقا . .
_ به نیت اقا اباعبدالله، اولادش و اصحاب مطهرش
_ ان شاءالله روزِ چهلم که مصادف هستش با
_ روزِ اول ماه محرم همه با دلیِ پاک و پُر اشک
_ واردِ 69 شب عزاداری برای ایام مُحرم و صفر میشیم .
⏰ شروع چله:۱۸ اردیبهشت ماه
⏰پایان چله: ۲۶ خرداد(اول ماه محرم)
درصورت تمایل برای شرکت در چله
لطفا با ذکر"یا حسین" به آیدی زیر اعلام کنید:
@baqiehollah_313
┄┅┅┅🌼┅┅┅┄
با انتشار اطلاعیه شماهم در ثواب چله شریک باشید😉