بسم رب خلق الحسین🥀❤️🩹
••
بهاذنِحضرتِصدیقهطاهره( سلاماللهعلیها )
_ چلهٔ زیارت عاشورا داریم رفقا . .
_ به نیت اقا اباعبدالله، اولادش و اصحاب مطهرش
_ ان شاءالله روزِ چهلم که مصادف هستش با
_ روزِ اول ماه محرم همه با دلیِ پاک و پُر اشک
_ واردِ 69 شب عزاداری برای ایام مُحرم و صفر میشیم .
⏰ شروع چله:۱۸ اردیبهشت ماه
⏰پایان چله: ۲۶ خرداد(اول ماه محرم)
درصورت تمایل برای شرکت در چله
لطفا با ذکر"یا حسین" به آیدی زیر اعلام کنید:
@baqiehollah_313
┄┅┅┅🌼┅┅┅┄
با انتشار اطلاعیه شماهم در ثواب چله شریک باشید😉
https://eitaa.com/joinchat/984811099C0d8cdc82e1
دخترا به صرف چای ☕ و شیرینی منتظرتونیم👀 .
پسر بیاد با احترام کامل ریم میشه🤫.
مأوا؛
https://eitaa.com/joinchat/984811099C0d8cdc82e1 دخترا به صرف چای ☕ و شیرینی منتظرتونیم👀 . پسر بیاد ب
بچه ها پاشین بیایین دیگههه
دخترا بریزین تو گپ🏃🏻🏃🏻🏃🏻