یکی از بدترین حس های دنیا اینه ک وقتی میدونی یکی حالش بده و میخوای کمکش کنی ولی نمیدونی باید چیکار کنی...میفهمید چی میگم؟!
هدایت شده از ܢܚߊیܢ̣ߊܝ̇ߺـ|𝓢𝓪𝔂𝓮𝓫𝓪𝓷
زمانی دلتنگی را درک میکنی ک دچارش شوی،
زمانی درد بی درمان را حس میکنی ک درکش کنی،
زمانی مزه لبخند های پوشالی را می چشی ک چشم هایت خیس شوند،
و زمانی قلبت ب تنگ می آید ک دلتنگ شوی...
درد عمیقی ست دلتنگی؛زخمی ایجاد می کند ک تا جان در بدن داری،آه میکشی.
زخمی ک ته ندارد و می رود و می رود....