🌷🌴🌷🌴🌷 🌱🌺🌱بچه که بودم فکر میکردم پزشک خوب کسی است که آمپول تجویز نکند! بزرگتر که شدم فکرکردم پزشک خوب پزشکی ست که جاهایی را که درد میکند هی فشار ندهد و نگوید: اینجات درد میکنه؟! الان اما...🌷🌱🌷 فکرمیکنم پزشک خوب کسی است که وقتی با شکستگیه دل و سندروم غصه بهش مراجعه میکنی با آپسلانگ دهانت را باز کند تا چک کند آخرین بار که مزه خوشبختی را چشیدی کی بوده!؟ دستانت را نگاه کند تا مطمئن شود عشق را لمس کرده ای.. برایت یک دل گرافی بنویسد تا ببیند حال دلت خوب خوب است یانه؟! بهت پیشنهاد یک درد و دلومتری بدهد تا ببیند الکتروزندگیوگرافی ات نرمال است؟ و در آخر یک نسخه پر از شادیوفن و مولتی امید و آنتی غصه برایت بنویسد! و اما این پزشک خوب میتواند هر کسی باشد... یک فرزند خوب ، یک دختر و رفیق خوب، یک خواهر، یک برادر ،یک مادر و پدر خوب...❄️☃️❄️*
---
خیلی زیبا بود واقعا باهاش حال کردم😍😍
فقط دوست عزیز چرا توی پیام ناشناس لیست همسایه ها فرستادی؟😁
هدایت شده از آرزوهایبزرگ_
وقتی قرار مهمونی داریم من خیلی خوشحال میشم...
مخصوصا بخاطر اینکه تنها تو خونه میمونم.
شب بخیرررررر✨